Qrwa mac!

Data: 2013-08-15 00:45:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Qrwa mac!
W dniu 2013-08-15 00:45, A.L. pisze:

Bede wdzieczny za odpowiedz. Za 2 tygodnie bede w Polsce; pierwsze co
zrobie to zlikwiduje konto w Citi Handlowy. Ale gdzies musze otworzyc.
GDZIE??? Czy jest jakis NORMALNY bank?

Zabrać tel z PL i włączyć roaming ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-08-14 18:43:36
Autor: A.L.
Qrwa mac!

Zabraæ tel z PL i w³±czyæ roaming ?

Ta opcja odpada z definicji.

A.L.

Data: 2013-08-15 20:11:25
Autor: Sagittarius
Qrwa mac!

U¿ytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ie5o095g6tqpe83q2hhuaeulvh13m1ntbj4ax.com...
<usenet@motopower.pl> wrote:

[...]

D¿izuss, ale¶cie siê wszsycy podjarali, kolo rozpu¶ci³ temat KOMPLETNIE bez znaczenia na grupie, a tu wszyscy mu odpowiadaj± :)
We¼ se stary kartê kodów jenorazowych i po problemie, po co za¶miecasz grupê?
USA ju¿ dawno wysz³o z mody, ju¿ to nikogo w Polsce nie jara..:)

Pozdro

Data: 2013-08-15 13:32:31
Autor: witek
Qrwa mac!
Sagittarius wrote:
USA ju¿ dawno wysz³o z mody, ju¿ to nikogo w Polsce nie jara..:)

to ciekawe czemu tylko wniosków na loteriê wizow± posz³o.

Plasujemy sie gdzies miedzy afryk± i ukrain±.

Data: 2013-08-16 00:06:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Qrwa mac!
W dniu 2013-08-15 20:32, witek pisze:

USA już dawno wyszło z mody, już to nikogo w Polsce nie jara..:)
to ciekawe czemu tylko wniosków na loterię wizową poszło.
Plasujemy sie gdzies miedzy afrykÄ… i ukrainÄ….

I to, że jest w kraju statystycznie olbrzymia ilość idiotów ma o czymś świadczyć ?

Ja mam wizę do usa, z której skorzystałem turystycznie raz i jakoś mi nie śpieszno by tam znów uderzyć ... no chyba, że dolar spadnie poniżej 2,5 - kupuję bilet z dnia na dzień i po 2 dniach wracam do PL.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-08-15 17:16:51
Autor: witek
Qrwa mac!
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:
[...]

mode kreuja przede wszystkim idioci. a o tym byla mowa.

Ja mam wizę do usa, z której skorzystałem turystycznie raz i jakoś mi
nie śpieszno by tam znów uderzyć ... no chyba, że dolar spadnie poniżej
2,5 - kupuję bilet z dnia na dzień i po 2 dniach wracam do PL.

przeciez cie nikt nie zmusza.

Data: 2013-08-16 00:32:11
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Qrwa mac!
W dniu 2013-08-16 00:16, witek pisze:

[...]

Nie wiem w jakich kręgach/miejscach żyjesz, ale ja wyznaję zasadę, że normy wskazuje ogół a nie margines. Jeśli w twoich kręgach "modę" kreują idioci - to ja już nie mam nic do powiedzenia w temacie.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-08-15 17:51:46
Autor: witek
Qrwa mac!
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:
[...]

no to sie zgadzamy
przeciez tez napisalem, że wiekszość.

Data: 2013-08-15 20:26:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Qrwa mac!

"Sagittarius" kuj5kh$6s0$1@node2.news.atman.pl

USA ju¿ dawno wysz³o z mody, ju¿ to nikogo w Polsce nie jara..:)

Mów za siebie -- mnie jara i Czêstochowa, bo mam uszkodzony krêgos³up...

Data: 2013-08-16 02:09:36
Autor: Krzysiek
Qrwa mac!
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 01:43:36 UTC+2 u¿ytkownik A. L. napisa³:

Ta opcja odpada z definicji.
no to moze podac w Citi w Polsce numer telefonu z USA?
da sie tak u nich?
w ostatecznosci poszukac karty SIM o dlugim terminie waznosci.

W przeciwnym wypadku pozostaje szukac banku ktory stosuje inne metody zabepieczen niz kod przez sms. w mBanku sa jeszcze listy jednorazowe? wysylaja je za granice???? certyfikat w Polbanku? ale w razie problemow wymagana wizyta w oddziale..:P
polski numer w USA to na prawde najprostsze rozwiazanie.....

skomplikowana wersja awaryjna.
podajemy numer telefonu zaufanej osoby w Polsce, nie podajemy jej danych logowania;)
ta osoba podaje nam kody sms po wczesniejszym skontaktowaniu

Qrwa mac!