Quad

Data: 2014-06-24 12:35:16
Autor: Mateusz NSR
Quad
Witam aktualnie jeżdżę quadem Kingway Cat 150 więc wiem co to znaczy mieć chińskiego quada , lecz znudził mi się ten quad i chciałbym kupić sobie nowego interesują mnie te dwa quady a mianowicie:
Bashan Dragon 200ccm Eglmotor madix 125 ccm Którego byście mi polecili nie mam dużego budżetu bo zaledwie 2 tyś. i za mojego Kingwaya mógłbym wziąć 1,5tyś. Więc nie mam na tyle aby kupić coś porządnego a nie chcę zbierać do 18'stki . Quad ma mi służyć na dojazd do szkoły i w weekend udać się w jakiś nie groźny dla niego teren nie wymagam od niego dużo gdyż są to bardzo małe pojemności lecz chciałbym aby  v-max był dość dobry na allegro pisze , że jest on w granicach 65-70 km/h lecz jest to tak jak z skuterami na aukcjach gdzie wszędzie pisze , iż prędkość maksymalna to 45km/h. --

Data: 2014-06-24 16:26:07
Autor: ZakonSpirowany
Quad
W dniu 24-06-2014 14:35, Mateusz NSR pisze:
dobry na allegro pisze , Ĺźe jest on w granicach 65-70 km/h lecz jest to
tak jak z skuterami na aukcjach gdzie wszędzie pisze , iż prędkość
maksymalna to 45km/h.

*JEST NAPISANE!

Rower kup i wróć jak ogarniesz jednoślady.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-24 19:09:04
Autor: Mateusz NSR
Quad
Nie dzięki pewnie jesteś starszy ale ja motocyklami interesuję się od prawie zawsze kiedy spodobały mi się miałem zaledwie 4 lata więc prawdopodobnie wiem nie dużo mniej od ciebie ;)

Data: 2014-06-24 21:23:39
Autor: ZakonSpirowany
Quad
W dniu 24-06-2014 21:09, Mateusz NSR pisze:
Nie dzięki pewnie jesteś starszy ale ja motocyklami interesuję się od
prawie zawsze kiedy spodobały mi się miałem zaledwie 4 lata więc
prawdopodobnie wiem nie duĹźo mniej od ciebie ;)

Jeździłem na nartach odkąd nauczyłem się chodzić, a gówno o nich wiem, bo po 15 latach przesiadłem się na jednoślad – w tym przypadku snowboard.

Do szkoły jesteś w stanie dojechać polnymi drogami? Mało prawdopodobne. Kup "terenowy" skuter Gilera Stalker, jeśli na enduro chlapie błotem. Czy może "wiocha" jeździć u was skuterem? Dupy by nie szalały, to pewne.
Ale przy budżecie 3 kPLN, to nawet nowego roweru z wyższej półki nie kupisz.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-25 03:35:18
Autor: zarafiq
Quad
On Tuesday, 24 June 2014 15:26:07 UTC+1, ZakonSpirowany  wrote:

*JEST NAPISANE!

"Księga - rzekł Major - lepsza niż wasze statuty,
A w niej pisze co słowo: stryczek, Sybir, knuty;"

Teraz popraw jeszcze Mickiewicza.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2014-06-25 13:18:56
Autor: ZakonSpirowany
Quad
W dniu 25-06-2014 12:35, zarafiq pisze:
[...]

Wyrażenie klucz: "rzekł Major".
Wyjdź a wróć, gdy znajdziesz coś lepszego, czym będę mógł zniszczyć wszystkie wydawnictwa poprawnościowe.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-26 19:25:10
Autor: Jacot
Quad
zarafiq <dominik.jesiolowski@gmail.com> wrote:

[...]

Sie nasuwa prastara anegdota z UJ, w mysl ktorej zacy wytkneli prof
Nitschowi blad jezykowy, w odpowiedzi na na co profesor powolal sie na
cytat z Mickiewicza. Przed kolejnymi zajeciami podstepni zacy
wysmarowali na tablicy zdanie: "co wolno Mickiewiczu, to nie Tobie
Nitschu"...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-06-24 21:07:42
Autor: Artur Monster Garage
Quad
Mateusz NSR napisal

[...]

 Obydwa te Quadziki są słabe i bardzo awaryjne więc odradzam lepiei coś używanego ale markowego np Yamaha 125 --

Data: 2014-06-25 13:27:17
Autor: Marcin N
Quad
W dniu 2014-06-24 14:35, Mateusz NSR pisze:

Quad ma mi służyć na dojazd do szkoły

Gdzie się parkuje takiego quada przy szkole? Ilu Was tam dojeżdża takimi traktorami do szkoły?

--
MN

Data: 2014-06-26 11:22:26
Autor: Mateusz NSR
Quad
Większość na motorowerach lub na skuterze ale czasami kolega na quadzie ;)

Data: 2014-06-26 16:07:45
Autor: Marcin N
Quad
W dniu 2014-06-26 13:22, Mateusz NSR pisze:
Większość na motorowerach lub na skuterze ale czasami kolega na quadzie ;)

Dyrekcja szkoły się na to godzi?

200 skuterów przed szkołą to spora graciarnia.

--
MN

Data: 2014-06-28 20:16:52
Autor: Mateusz NSR
Quad
Marcin N napisal

W dniu 2014-06-26 13:22, Mateusz NSR pisze:
Większość na motorowerach lub na skuterze ale czasami kolega na quadzie ;)

Dyrekcja szkoły się na to godzi?

200 skuterów przed szkołą to spora graciarnia.

Chodziło mi oto , że większość jeżdżących dojeżdża na skuterach a reszta na czyli 4 osoby jeżdżą Derbi Senda
Junak 901 sport HOnda hornet a czasami crossem marki Yamaha lub na quadzie --

Quad