Quadro 4000 czym przetestować?

Data: 2015-03-17 13:37:53
Autor: Damian Skrycki
Quadro 4000 czym przetestować?
Witam

Karta grafiki Quadro 4000 - podobno siÄ™ wiesz podczas pracy.

Zainstalowałem ją w swojej płycie, postawiłem windowsa, zainstalowałem wszystkie potrzebne sterowniki i nic komputer chodzi stabilnie.

Mam pytanie czym można ją obciążyć tak by GPU było zajęte na 100%, tak najlepiej na 12 godzin lub dłużej? Jakiś program testujący ?

Data: 2015-03-17 13:53:53
Autor: robot
W dniu 2015-03-17 o 13:37, Damian Skrycki pisze:
[...]

OCCT

http://www.ocbase.com/

Quadro 4000 czym przetestować?