Quadro FX3400 - sterowniki

Data: 2010-03-07 14:52:18
Autor: Irek N.
Quadro FX3400 - sterowniki
Mam pytanie, czy ktoś walczył może z taką kartą?
Ja za Boga nie mogę sterowników dobrać. Niby dużo tego, ale każdy kończy się u mnie czarnym ekranem po zainstalowaniu. Karty mam 2 i na obu taki objaw, więc raczej nie one są winne. Komp na innym typie działa... cóż.

Najnowsze ze strony nvidii nie chodzą, sterowniki dedykowane dla aplikacji (solidworks - certyfikowane) też nie banglają. Szkoda mi karty wyrzucić, a jak na razie to jedyna opcja.
Może mi ktoś podpowiedzieć jakieś sensowne rozwiązanie diagnostyczno/instalacyjne?

Ach jeszcze jedno, na stronie nvidii jest autoszukacz, ale nic nie podpowiada :(
__
Pzd,
Irek.N.

Quadro FX3400 - sterowniki