Quest: odblaski

Data: 2009-07-15 12:02:27
Autor: Ryszard Mikke
Quest: odblaski
Potrzebuję w miarę szybko znaleźć odblaski do mocowania na bagażniku (takie
podłużne), bez wbudowanych lampek.

Poprzednio właśnie precel mi pomógł, ale połamałem ten odblask i w ogóle
potrzebuję trzech sztuk. Ktokolwiek widział w DC, lub w internecie, ale dostępne, proszony jest o donos.

rmikke

Data: 2009-07-15 12:11:32
Autor: Tomasz Konik
Quest: odblaski
[...]

Takie:
http://www.allegro.pl/item683341321_niemiecki_odblask_rowerowy_na_wsporniku_tylni.html
http://www.allegro.pl/item687144384_odblask_na_bagaznik_04910_br5.html
?
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-07-15 13:10:58
Autor: Ryszard Mikke
Quest: odblaski
Tomasz Konik <tomekq1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> potrzebuję trzech sztuk. Ktokolwiek widział w DC, lub w internecie, > ale dostępne, proszony jest o donos.

Te drugie, ale Cousie ma taniej ;), a poza tym, chetnie bym jednak
wyeliminował wysyłkę.

Szukam więc dalej, ale już tylko w DC.

rmikke

Data: 2009-07-15 06:42:20
Autor: french
Quest: odblaski
Data: 2009-07-15 14:06:35
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
Quest: odblaski
Dnia 15-07-2009 o 14:02:27 Ryszard Mikke <rmikke@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

takie podluzne czerwone na 2 srubki mam w sklepie, 4zl/szt ;)

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-07-15 13:08:25
Autor: Ryszard Mikke
Quest: odblaski
Leszek \Cousie\ Pasoń <cousieNOSpam@nospam.o2.pl> napisał(a):
> [...]

> ale dostępne, proszony jest o donos.
>
> rmikke

takie podluzne czerwone na 2 srubki mam w sklepie, 4zl/szt ;)

O właśnie takie, jak nie znajdę szybko-szybko w DC, to się zgłoszę.
Wiesz, koszty wysyłki stosunkowo duże wychodzą, więc jednak DC
ma pierwszeństwo.

rmikke

Data: 2009-07-15 15:56:33
Autor: Ryszard Mikke
[...]