QuickOffice a aktualizacja N E7 do Symbian Anna

Data: 2011-10-29 08:24:52
Autor:
QuickOffice a aktualizacja N E7 do Symbian Anna
Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice? --

Data: 2011-10-29 10:35:32
Autor: ALEX
W dniu So 29 10 2011 10:24, qq96.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

Niestety :-(

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-10-29 11:49:25
Autor: ALEX
W dniu So 29 10 2011 10:35, ALEX pisze:

Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

Niestety :-(

Jeżeli dalej Nokia tak będzie "ulepszać" swój serwer, to klęska pewna. Urwał nać tyle lat z Symbianem przeżyłem, a na stare lata pewnie Droid :-(

Data: 2011-10-29 15:14:18
Autor:
ALEX <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał(a):
> Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

Niestety :-(

A czy da się potem jakoś doinstalować Quickoffice'a? Dla mnie to kluczowa aplikacja, bez niej Nokia staje się mało użyteczną cegłą do dzwonienia.

Data: 2011-10-29 18:41:24
Autor: ALEX
W dniu So 29 10 2011 17:14, qq96@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

[...]

Da się, ale funkcjonalność ovi marketu jest pod psem
Był moment że działało z sensem, teraz znowu instalowanie aplikacji jest od dupy strony :-/
Powodzenia, mi już się nie chce.

Data: 2011-10-29 13:55:55
Autor: VomitroN

Użytkownik <qq96.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8gd8k$t9f$1inews.gazeta.pl...
Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

Quickoffice wciaz tam jest, tylko go nie widac :)
Sprobujcie cofnac date  w telefonie, powiedzmy o 3 miesiace, wejsc w aktualizacje, powinna pojawic sie nowa Anna, mimo ze jest juz wgrana. Przed wybraniem paczki zminimalizowac aktualizacje, zmienic date na obecna, wybrac paczke  i sciagac. Po procesie aktualizacji zrestartowac telefon.

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Data: 2011-10-29 15:18:22
Autor:
VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał(a):

Quickoffice wciaz tam jest, tylko go nie widac :)

Czyli jednak badal będzie prawidłowo działał? I w praktyce, czy aktualizacja do Anny coś poprawia istotnego? Mam obawy czy warto ryzykować Quickoffica.

Data: 2011-10-29 18:45:17
Autor: ALEX
W dniu So 29 10 2011 17:18, qq96@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Quickoffice wciaz tam jest, tylko go nie widac :)

Czyli jednak badal będzie prawidłowo działał?

Zniknął.

  I w praktyce, czy aktualizacja
do Anny coś poprawia istotnego? Mam obawy czy warto ryzykować Quickoffica.

Płynność działania, choć czasami potrafi się wykładać. Office teoretycznie można doinstalować.

Data: 2011-10-30 19:46:16
Autor: atm
On 2011-10-29 18:45, ALEX wrote:
W dniu So 29 10 2011 17:18, qq96@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Quickoffice wciaz tam jest, tylko go nie widac :)

Czyli jednak badal będzie prawidłowo działał?

Zniknął.

Wychodzi ok 45zl, to nie majatek porownujac do ceny samego telefonu.
Niedlugo wychodzi Belle, nie bedziesz sie musial stresowac czy czegos
znowu nie usuna: http://www.quickoffice.com/quickoffice_symbian/
(to jest wersja PRO, nie wiem czy domyslnie tez taka byla)
....... Sprawdzilem na N8 z Anna, Quickoffice jest w Biurze,
to zdanie moze zrozumiec ktos posiadajacy Symbiana ;]

Data: 2011-10-30 20:14:15
Autor: ALEX
W dniu N 30 10 2011 19:46, atm pisze:

[...]

Nie ma po, aktualizacji ^3 do Anny QuickOffice poszedł się kochać :-( I nie opowiadaj że się nie znam bo wrzuciłem i .xls i .doc. N8 ŻADNEGO nie umie otworzyć. Bo pakiet Office nie jest zainstalowany. Sugerujesz że moja N8 kłamie?

Data: 2011-10-30 20:20:43
Autor: atm

http://imageshack.us/photo/my-images/710/n8quickofficeimg8291.jpg/

Data: 2011-10-30 20:29:08
Autor: ALEX
W dniu N 30 10 2011 20:20, atm pisze:

[...]

Sugerujesz że nie umiem znaleźć? Jeżeli mówię że poszedł w gwizdek to poszedł w gwizdek. I muszę go zainstalować.

Data: 2011-10-30 20:40:46
Autor: atm
[...]

Niczego nie sugeruje, mam N8 z zainstalowana Anna, zrobilem dla Ciebie zdjecie ekranu z ikonka Quickoffice. Zrob z tym co chcesz.

Data: 2011-10-30 21:59:59
Autor: ALEX
W dniu N 30 10 2011 20:40, atm pisze:

[...]

Jakbym pisał do wyborcy pisu :-/

Data: 2011-10-30 22:58:02
Autor: atm
On 2011-10-30 21:59, ALEX wrote:
[...]

A czego oczekujesz? Przeprosin, ze w mojej Nokii jest ten pakiet?
Nie sadze, zeby Era poza tapetami wrzucila mi Quickoffice ot tak od dobrego wujka. Tego pakietu wogole nie uzywam. Gdyby nie to, ze w folderze Biuro jest Manager Plikow nawet bym o tym nie wiedzial.

Data: 2011-10-30 23:02:49
Autor: atm
On 2011-10-30 21:59, ALEX wrote:
[...]

Mogles chwile pogooglac zamiast kruszyc kopie. Pierwszy wynik:
http://discussions.europe.nokia.com/t5/Eseries-and-Communicators/Nokia-E7-00-Anna-missing-Quickoffice/td-p/1118075

Data: 2011-10-31 19:10:24
Autor:
[...]

Co ciekawe zadziałało, i to bez sztuczki ze zmienianiem daty. Najpierw zaintalowałem ok. 20 MB "ważną aktualizację oprogramowania" po której rzeczywiście Quickoffice wyleciał, potem dwie paczki z aktualizacją do Anny, i pojawił się ponownie. A tak BTW, to po aktualizacji menu telefonu wygląda paskudnie, co trzeba dograć/zaktualizować żeby wróciło do wyglądu w miarę porównywalnego ze starą wersją systemu?

QuickOffice a aktualizacja N E7 do Symbian Anna