QuickOffice a aktualizacja N E7 do Symbian Anna

Data: 2011-10-29 10:35:32
Autor: ALEX
QuickOffice a aktualizacja N E7 do Symbian Anna
W dniu So 29 10 2011 10:24, qq96.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

Niestety :-(

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-10-29 11:49:25
Autor: ALEX
W dniu So 29 10 2011 10:35, ALEX pisze:

Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

Niestety :-(

Jeżeli dalej Nokia tak będzie "ulepszać" swój serwer, to klęska pewna. Urwał nać tyle lat z Symbianem przeżyłem, a na stare lata pewnie Droid :-(

Data: 2011-10-29 15:14:18
Autor:
ALEX <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał(a):
> Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

Niestety :-(

A czy da się potem jakoś doinstalować Quickoffice'a? Dla mnie to kluczowa aplikacja, bez niej Nokia staje się mało użyteczną cegłą do dzwonienia.

Data: 2011-10-29 18:41:24
Autor: ALEX
W dniu So 29 10 2011 17:14, qq96@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

[...]

Da się, ale funkcjonalność ovi marketu jest pod psem
Był moment że działało z sensem, teraz znowu instalowanie aplikacji jest od dupy strony :-/
Powodzenia, mi już się nie chce.