Quiz, czyj piaty glos w kokpicie?

Data: 2010-05-05 10:15:39
Autor: cirrus
Quiz, czyj piaty glos w kokpicie?
# Czarna skrzynka prezydenckiego Tu-154 zarejestrowała w kokpicie głos osoby, która nie należała do ścisłej załogi samolotu - dowiedziała się TVN24. Prokuratura nie ujawnia, do kogo należy.
W kokpicie prezydenckiego Tupolewa były cztery osoby: pilot, drugi pilot, nawigator i mechanik. Jednak jak się okazuje - podczas lotu - pojawiła się tam też piąta osoba. Wyszło to podczas badania czarnych skrzynek Tu-154. Na razie nie wiadomo, do kogo należy. Być może do stewardessy. Nie można też wykluczyć, że w kokpicie przed lądowaniem był to ktoś z pasażerów.
Prokuratura nie potwierdza na razie oficjalnie informacji o piątym głosie w kokpicie, ponieważ w tej sprawie nie wypowiedziała się jeszcze strona rosyjska, która bada sprawę katastrofy prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem.
Rosyjscy prokuratorzy analizują dwie czarne skrzynki wydobyte z rozbitego Tu-154. Wiadomo, że zarejestrowały one włączenie się wszystkich systemów alarmowych w kokpicie pilotów, a nie tylko ostrzeżenie przed osiągnięciem niskiego pułapu lotu.
Odrębne śledztwo prowadzi Wojskowa Prokuratura Okręgowa w Warszawie - badane wątki to:usterki techniczne samolotu, zachowanie załogi, zła organizacja i zabezpieczenie lotu oraz "zachowania osób trzecich" (np. zamach terrorystyczny, sugestie i oczekiwania od załogi określonego postępowania). #
Ze strony:
http://tiny.pl/htqf2

--
stevep

Data: 2010-05-05 01:55:28
Autor: Antenka
#
Ze strony:http://tiny.pl/htqf2

--
stevep

To był głos carewicza Putina mówiący : "Za chwlię zginiecie, za chwilę
zginiecie! Adios towarzysze paljaki!" Dalej padły strzały. Pilot
Arkadiusz Protasiuk wypuścił stery z rąk :-((

Antenka

Data: 2010-05-05 11:02:43
Autor: PaPi
Quiz, czyj piaty glos w kokpicie?
To był głos carewicza Putina mówiący : "Za chwlię zginiecie, za chwilę
zginiecie! Adios towarzysze paljaki!" Dalej padły strzały. Pilot
Arkadiusz Protasiuk wypuścił stery z rąk :-((

A to nie na ziemi do nich strzelali ? Przeciez film jest :-)))))
Przeciez tylko komando na nich czekalo na tym samotnym lotnisku pograzonym w sztucznie wygenerowanej mgle... tadadadaaaa.
Z mgly niesmialo wystawaly generatory EMP, ktore to jak strzala ugodzily polskiego orla, czy tam kaczke... tadadadaaaa.

Data: 2010-05-05 17:28:24
Autor: cirrus
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4BE13433.105092.3...
[...]

Najpierw zastrzelili ich w samolocie, a dla pewności dobijali na ziemi.

--
stevep

Data: 2010-05-05 17:32:57
Autor: cyc

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hrrvte$h1$1news.vectranet.pl...
[...]

Potem powywozili w nieznane miejsce gdzie ich torturowali a na koniec spalili i po spaleniu  przewiezli spowrotem na miejsce , czyli tam gdzie zestrzelili samolot w ktorym wczesniej wybuchla podlozona przez nich specjaln , nie pozostawiajaca po sobie sladow , bomba .

cyc

Data: 2010-05-05 17:36:03
Autor: u2
W dniu 2010-05-05 17:32, cyc pisze:
[...]

Nie przywieźli ich z powrotem na miejsce katastrofy. Tylko spalili dla
pewności oraz wysłali ich z powrotem do Polski w zaspawanych trumienkach.

Data: 2010-05-05 17:44:16
Autor: cyc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be19068$0$17101$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no przeciez mowie , ze zastrzelili po spaleniu i zmielili aby sladow palenia nie bylo widac .

cyc

Data: 2010-05-05 09:14:24
Autor: Hans Kloss
Quiz, czyj piaty glos w kokpicie?
On 5 Maj, 17:44, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

 zmielili
To jedno słowo lepiej oddaje poziom umysłowy statystycznego cycoida
niż wielostronicowe wywody uczonych psychiatrów.
J-23

Data: 2010-05-05 18:05:18
Autor: u2
W dniu 2010-05-05 17:44, cyc pisze:
> [...]

no przeciez mowie , ze zastrzelili po spaleniu i zmielili aby sladow palenia nie bylo widac .

Piszesz, że przewieźli ciała z powrotem na miejsce katastrofy, ale to
się (pardon za określenie) kupy nie trzyma.

Data: 2010-05-05 18:09:45
Autor: cyc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be19743$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Piszesz, że przewieźli ciała z powrotem na miejsce katastrofy, ale to
się (pardon za określenie) kupy nie trzyma.

Jak to sie nie trzyma ? przeciez jak przywiezli to znaczy ze musi sie trzymac .

cyc

Data: 2010-05-05 18:14:06
Autor: raff
cyc pisze:
[...]

No bo to sie kupy nie trzyma!

Mowilem ze ktoras poslanka robila laske pilotowi. Ale jeszcze nie wiem czy Jaruga czy Szymanek-Deresz...

R.

Data: 2010-05-05 02:52:25
Autor: zbig
Quiz, czyj piaty glos w kokpicie?
On 5 Maj, 10:15, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:

Tak jak się spodziewałem, miłośnicy teorii spiskowych nabrali wody w
usta lub próbują nieudolnie obrócić wszystko w żart nie najwyższego
lotu. Ta informacja nie pasuje im do ich historyjki a ponadto może
rzucić cień na prezydenta, kogoś z jego otoczenia lub generalicję,
która znajdowała sie na pokładzie

Data: 2010-05-05 12:09:46
Autor: mkarwan

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2636ef79-de22-4434-897f-6a5030ffa8dbr34g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Po pierwsze  z informacji udzielanych przez premiera, szefa komisji wypadków lotniczych i prokuratora generalnego materiały nie miały być udostępniane do
czasu zakończenia pracy komisji badania wypadków.
Skąd zatem TVN2424 ma te informację?
Od Ruskich?
Czy to jest informacja prawdziwa czy fałszywa?
Z podanych wcześniej informacji Polacy pomagali w identyfikacji
zarejestrowanych głosów.
Wszystkie głosy powinny być zidentyfikowane.
Czemu więc nie podano do kogo należał ten głos?
Moim zdaniem informacja jest mało wiarygodna.

Data: 2010-05-05 10:16:41
Autor: `heÂŽsk`
Quiz, czyj piaty glos w kokpicie?
On Wed, 5 May 2010 10:15:39 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# Czarna skrzynka prezydenckiego Tu-154 zarejestrowała w kokpicie głos osoby, która nie należała do ścisłej załogi samolotu - dowiedziała się TVN24. Prokuratura nie ujawnia, do kogo należy.

 to byla kobieta mowiaca meskim glosem kgb-isty.

--

 HeSk

Data: 2010-05-05 11:08:10
Autor: azot

Użytkownik "`heRsk`" <.WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości

# Czarna skrzynka prezydenckiego Tu-154 zarejestrowała w kokpicie głos
osoby, która nie należała do ścisłej załogi samolotu - dowiedziała się
TVN24. Prokuratura nie ujawnia, do kogo należy.

To był głos Bronka . Zaczął wygłaszać swoją mowę żałobną. Godziny mu sie popierdoliły.

azot

Data: 2010-05-05 02:27:00
Autor: Antenka
On 5 Maj, 11:08, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "`heRsk`" <.WC15?bigbred...@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> TVN24. Prokuratura nie ujawnia, do kogo należy.

To był głos Bronka . Zaczął wygłaszać swoją mowę żałobną. Godziny mu sie

No tak tego też nie można wykluczyć. Jak pilot usłyszał te drętwe
orędzie hrabiego - wypuścił ster z rąk.

Antenka

Data: 2010-05-05 17:27:15
Autor: cirrus
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrchu$eim$1news.task.gda.pl...
[...]

W samolocie nie bylo zadnej Bronki. ;)

--
stevep

Data: 2010-05-05 11:08:25
Autor: mkarwan

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hrr6i2$dnv$1news.vectranet.pl...
[...]

TVN24 otrzymał tę informacje od Rosjan?

Data: 2010-05-05 11:17:57
Autor: PaPi
Quiz, czyj piaty glos w kokpicie?
TVN24 otrzymał tę informacje od Rosjan?

Tak. Od jednostki dokonujacej egzekucji w miejscu katastrofy. Tej samej, ktora jako jedyna oczekiwala na prezydencki samolot na lotnisku w Smolensku.

Quiz, czyj piaty glos w kokpicie?