Quiz psychiatryczny

Data: 2012-05-06 11:35:13
Autor: leszek niewiadomski
Quiz psychiatryczny
Nie wiem, czy mam sie cieszyc czy smucic. Zdobylem 13 punktow z 15 mozliwych.

http://www.dziennik.pl/quizy/388831,0,1,co_wiesz_o_antonim_macierewiczu.html

A w tym 9 z 10. Nie wiedzialem, ze on tez dochtor. A o czym pisal?
http://www.dziennik.pl/quizy/358565,12,1,co_wiesz_o_jaroslawie_kaczynskim.html

ln.
-- -

Data: 2012-05-06 11:52:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Quiz psychiatryczny

Uzytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisal w wiadomosci news:jo5gkj$dhf$1online.de...
[...]

Fatum, czy co? Ja tez zdobylem 13 punktów, a wybieralem odpowiedzi na hybil trafil!
A moze to tak jest ustawione?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-05-06 12:41:21
Autor: wedoler
Quiz psychiatryczny

[...]

W sumie to pozytywne, że wiecie tak dużo o szefie jedynej poważnej komisji badającej zamach smoleński.

wekon

Data: 2012-05-06 14:24:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Quiz psychiatryczny

[...]

Niezmniennie trzymają się ciebie żarty! Szutnik jesteś. Niepodważalny!

Quiz psychiatryczny