"Quo Vadis Polonia?" Lech Makowiecki

Data: 2010-06-22 00:01:08
Autor: boukun
"Quo Vadis Polonia?" Lech Makowiecki
Oto przed wami najnowsza piosenka Lecha Makowieckiego.

Piosenka pt. "Quo Vadis Polonia?".
sł. Lech Makowiecki
muz. Lech Makowiecki
śpiewa Lech Makowiecki z zespołem "Zayazd"

Klip przygotowany i zamieszczony na prośbę Lecha Makowieckiego, przeze mnie. Ma on mieć określone przesłanie i mam nadzieje, że odbiorcy zrozumieją.
Życzymy miłego słuchania.
http://www.youtube.com/watch?v=0_dXncXlMdA&feature=email

boukun

Data: 2010-06-22 07:23:25
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvonkv$j6v$1mx1.internetia.pl...
[...]

jak polecany przez ciebie to pewnie kiepski
awe

"Quo Vadis Polonia?" Lech Makowiecki