Quo vadis Mavs?

Data: 2009-03-03 08:55:34
Autor: Slawek Mroz
Quo vadis Mavs?
Ja juz kiedys pisalem, ze z duza doza zyczliwosci i zainteresowania bede zerkac na przyszle poczynania Grzmotkow, ale...

1. Ze stukna Dallas, ponoc kandydatow do playoffs i ponoc nadal team z jakims tam powerem?
2. Ze zrobia to bez Durnia?
3. Ze zrobia to bez Greena??

Dziwna sprawa. Role players OKC pokazali, ze grac potrafia i beda mocnym uzupelnieniem budujacego sie teamu (ja juz nie mam najmniejszych watpliwosci, ze podpisanie Krsticia bylo bardzo sensownym ruchem). TD Westbrook dziwi, wbrew pozorom, juz jakby mniej.
I, wbrew temu, co pisal kiedys L'e - ja bym sie pozwolil tej druzynie naturalnie rozwijac, bez szarpania sie na drogich, czesto chimerycznych weteranow z zewnatrz.
Troche jeszczetalentu z draftu przyjdzie i bedzie git :-)

A co do Dallas? Pewnie, Josh sie popsul, ale przeca wrocil Terry i widac, ze gra z kazdym meczem swobodniej. A tu taka wtopa.

Ktos pisal, ze kibicuje Suns w walce o osme miejsce na zachodzie.
Przylaczam sie :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-03 00:51:11
Autor: L'e-szczur
Quo vadis Mavs?
On 3 Mar, 08:55, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
Ja juz kiedys pisalem, ze z duza doza zyczliwosci i zainteresowania bede
zerkac na przyszle poczynania Grzmotkow, ale...

Myslalem, ze to bedzie post o Mavericks, a tu taka niespodzianka i
wzmianka o Dallas znalazla sie w przypisach na koncu strony ;-)

1. Ze stukna Dallas, ponoc kandydatow do playoffs i ponoc nadal team z
jakims tam powerem?
2. Ze zrobia to bez Durnia?
3. Ze zrobia to bez Greena??

Czy aby przypadkiem nie mieli szybkiego PG? "Dziwne" ze przeciwko
Kiddowi rozgrywajacy przeciwnikow bardzo czesto rozgrywaja najlepszy,
lub jeden z najlepszych meczy w sezonie. Westbrook zdobyl tripple-
double i stal sie jednym z najmlodszych zawodnikow w historii ligi,
ktorzy tego dokonali.

I, wbrew temu, co pisal kiedys L'e - ja bym sie pozwolil tej druzynie
naturalnie rozwijac, bez szarpania sie na drogich, czesto chimerycznych
weteranow z zewnatrz.

Po pierwsze - niekoniecznie weteran musi byc chimeryczny. Rozumiem, ze
dzisiejszym standardem powszechnie dostepnego weterana jest Marbury,
Tinsley czy Gooden, ale nie kazdy zawodnik z doswiadczeniem to maruda
i szatniany trol.
Obecnosc weteranow przyspiesza rozwoj zawodnikow i zmniejsza szanse na
to, ze stana sie notorycznymi underachieverami.
Teraz oczywiscie zlotym standardem rozwoju mlodych talentow sa
Blazers, ale jakos wydaje mi sie, ze oni sa ewenementem podobnym do
Spurs i tego sukcesu nie da sie tak latwo skopiowac.

Troche jeszczetalentu z draftu przyjdzie i bedzie git :-)

Ale nie z tego draftu ;-)

A co do Dallas? Pewnie, Josh sie popsul, ale przeca wrocil Terry i
widac, ze gra z kazdym meczem swobodniej. A tu taka wtopa.

Kazdej druzynie zdarza sie taki mecz.

Ktos pisal, ze kibicuje Suns w walce o osme miejsce na zachodzie.
Przylaczam sie :-)

Do pierwszej porazki Suns z Wizards i wygranej Dallas z Lakers? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-03 10:06:19
Autor: Slawek Mroz
Quo vadis Mavs?
L'e-szczur pisze:
[...]

Lubie niespodzianki :-)

[...]

Innych nie sprzedaja :-)

[...]

Zaczynam wierzyc, ze w Thunder tego problemu nie bedzie.
Mlodziez rozwija sie szybciej niz Young w Wizards.
Taki Bron tez nie narzekal na nadmiar weteranow, dopiero teraz mu tak obrodzilo :-)

Teraz oczywiscie zlotym standardem rozwoju mlodych talentow sa
Blazers, ale jakos wydaje mi sie, ze oni sa ewenementem podobnym do
Spurs i tego sukcesu nie da sie tak latwo skopiowac.

Coraz wiecej teamow pewnie bedzie probowac.
Bo weteran to ciezkie pieniadze.
Ci najlepsi, ktorzy swoja gra jakos tam uzasadniaja zarobki - rzadko laduja w rebuildingowych teamach. Inni stwarzaja zagrozenie porypanych kontraktow w przyszlosci.
Cos jak wlasnie Blazers, ktorzy sa przytkani przez durne kontrakty i maja problem z przedluzaniem talentow :-)

No i kryzys mamy :-)

A co do Dallas? Pewnie, Josh sie popsul, ale przeca wrocil Terry i
widac, ze gra z kazdym meczem swobodniej. A tu taka wtopa.

Kazdej druzynie zdarza sie taki mecz.

Moze.
Ale i tak jestem za Suns.

Ktos pisal, ze kibicuje Suns w walce o osme miejsce na zachodzie.
Przylaczam sie :-)

Do pierwszej porazki Suns z Wizards i wygranej Dallas z Lakers? ;-)

Nie,
konsekwentnie :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-03 02:30:31
Autor: sooobi
Quo vadis Mavs?

> Po pierwsze - niekoniecznie weteran musi byc chimeryczny.

Innych nie sprzedaja :-)

Joe Smith

> Rozumiem, ze
> dzisiejszym standardem powszechnie dostepnego weterana jest Marbury,
> Tinsley czy Gooden, ale nie kazdy zawodnik z doswiadczeniem to maruda
> i szatniany trol.

Innych nie sprzedaja :-)

Joe Smith

pzdr

Data: 2009-03-03 11:35:16
Autor: Slawek Mroz
Quo vadis Mavs?
Joe Smith

Znaczy, ze mogliby go kupic Thunder?
Ciekawa koncepcja!

BTW, Smith to aferzysta, a to jeszcze gorsze niz zmanierowany upierdas :D

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-03 16:18:14
Autor: wiLQ
Do loterii!
Slawek Mroz napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

--
pzdr
wiLQ

Quo vadis Mavs?