Quo vadis Nokia?

Data: 2009-11-24 18:01:29
Autor: Wincynty
Quo vadis Nokia?

Użytkownik "franc" <kmodzel@interia.pl> napisał w wiadomości news:he8h24$1j5$1nemesis.news.neostrada.pl...
Od jakiegos czasu obserwuje co sie dzieje na rynku telefonow, szczegolnie pod katem ulubionej marki - Nokia (tylko prosze, bez docinkow. szanuje uzytkownikow SE, Motoroli, Samsungow, iPhone itd - nie o potyczke tu chodzi).
Wychodze z zalozenia ze telefon jest wtedy dobry, kiedy spelnia oczekiwania uzytkownika.

Ja mam podobne odczucia. kiedyś nie wyobrażałem sobie posiadania innego telefonu niż NOKIA... mimo że zaczynałem os sagema i motoroli. Byłem wierny tej marce do momentu kiedy tańsze telefony zaczęły bardziej przzypominać zabawki odpustowe niż telefony. Pamiętam moją pierwszą nokie 3310 Bardzo dobra jakość wykonania dobre tworzywo długo trzymająca bateria. Potem był model 3510i, 8210, 6280 i 9300. Każdy oprócz 6280 był bezawaryjny i miło go wspominam. Jakieś 2 lata temu stanąłem przed wyborem nowego telefonu. Okazało się że w abonamentach tańszych nie ma nokii która byłaby przyzwoicie wykonana. Zabawki dla dzieci są lepiej wykonane a wyświetlacze w tańszych modelach nie nadają się do niczego. Kupiłem wtedy samsunga. Teraz po 2 latach znowu zmiana telefonu - wybrałem LG k500 - jakość ekranu w telefonie który na wolnym rynku kosztuje poniżej 500 zł nowy IDEALNA. Za tą cenę ciężko znaleźć nokię która będzie tak wykonana i będzie posiadała podobne funkcje.

Nokia niestety przysnęła i oddała sporą część rynku a teraz cenami zabija szanse na konkurencję z takimi firmami jal LG czy Samsung

Quo vadis Nokia?