Qurwa , znowu ten wzrost

Data: 2010-07-19 22:39:33
Autor: Yanek
Qurwa , znowu ten wzrost
wszystkie te wskaźniki możecie sobie wsadzić w dupę
liczy się tylko i jedynie siła nabywcza pieniądza jakim dysponuje przeciętny Polak
czyli: ile może kupić sobie dóbr użytku codziennego za pensję minimalną
i porównajmy to z innymi krajami UE
wtedy wyjdzie kto jest tą zieloną wyspą na mapie
bieda jest w Polsce i tyle
ludzie mają po 600 zł emerytury albo 800 zł pensji
a wy tu pieprzycie o wskaźnikach
w UK gdzie słabe wskaźniki jeansy markowe kosztują 10 funtów
u nas gdzie wskaxniki dobre te same jeansy kosztują 150 zł
w UK gdzie słabe wskaźniki pracujący tam Polak (przy najgorszej robocie)
kupuje sobie te jeansy za 1 godz pracy
u nas gdzie wskaźniki dobre Poloak zapierdziela na nie cały dzień
no ale na mapie to zielona wyspa
wszyscy nas chwalą za granicą bo doją nas jak mogą
doi nas ta globalna swiatowa finansjera i chwali
oddalibyśmy jej wszystko - nawet lasy

WARA  OD  POLSKICH  LASÓW!!!

Data: 2010-07-20 09:45:29
Autor: PaPi
Qurwa , znowu ten wzrost
bieda jest w Polsce i tyle

Taka bieda, ze z Grunwaldu samochodami "biedacy" wyjezdzali przez 7 godzin.
Na dowolnym poPRLowskim osiedlu brak miejsca parkingowych pod domami a galerie handlowe pekaja w szwach.
Bida panie az piszczy.

ludzie mają po 600 zł emerytury albo 800 zł pensji
a wy tu pieprzycie o wskaźnikach

Przecietna emerytura ZUSowska to 1618zl.
Przecietna placa 3288zl.

Data: 2010-07-20 10:37:32
Autor: Wojciech Pietruszewski
Qurwa , znowu ten wzrost
W dniu 2010-07-20 09:45, PaPi pisze:

Przecietna emerytura ZUSowska to 1618zl.
Przecietna placa 3288zl.

Nie patrz na średnią płac tylko na minimalną. Są ludzie, którzy żyją w
skrajnej nędzy.

Poza tym wg. wspolczesna.pl, średnia płaca wynosi ok 1000zł mniej niż
podałeś. Skrajnym przykładem jest Śląsk gdzie bezrobocie oscyluje wokół
25%, a przeciętna pensja na osobę 1400zł.

--
Wojciech Pietruszewski

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xD386865A.asc

Data: 2010-07-20 10:57:26
Autor: PaPi
Qurwa , znowu ten wzrost
Przecietna emerytura ZUSowska to 1618zl.
Przecietna placa 3288zl.

Nie patrz na średnią płac tylko na minimalną. Są ludzie, którzy żyją w
skrajnej nędzy.

Dlaczego mam nie patrzec ?
Srednia to srednia. Wiekszosc moich znajomych zarabia przynajmniej dwukrotnosc sredniej. Nie znam nikogo z mojego roku, ktory nie zarabialby tej sredniej.

Poza tym wg. wspolczesna.pl, średnia płaca wynosi ok 1000zł mniej niż
podałeś.

A kto to jest wspolczesna.pl ? Bo ja podawalem dane GUSowskiej.

Data: 2010-07-20 11:12:44
Autor: Wojciech Pietruszewski
Qurwa , znowu ten wzrost
W dniu 2010-07-20 10:57, PaPi pisze:
Nie patrz na średnią płac tylko na minimalną. Są ludzie, którzy żyją w
skrajnej nędzy.

Dlaczego mam nie patrzec ?

Ponieważ pokazuje to Twój stosunek do otaczjących faktów.
Zauważ że istnieje coś takiego jak odchylenie standardowe.
Połowa może zarabiać 5k a druga już 1,5k, średnia to 3,2k.
W warszawie ta średnia to np. 4k, na śląsku 2k. Suma sumarum daje niezły
wynik

Srednia to srednia. Wiekszosc moich znajomych zarabia przynajmniej
dwukrotnosc sredniej. Nie znam nikogo z mojego roku, ktory nie
zarabialby tej sredniej.

Głupi jesteś i ślepy. Jeżeli studiujesz na studiach prywatnych, na ten
przykład, to wiadomo, że mało kto zarabia tam poniżej 2,5k.

Jeżeli jesteś prezesem banku w Warszawie, to Twoi znajomi zarabiają 50k.
Wtedy mówisz, że nie masz znajomych, którzy nie mają poniżej średniej.

Jeżeli pojedziesz natomiast na Śląsk, zobaczysz dzieci kradnące węgiel.
Nijak ma się to do średniej.

Poza tym wg. wspolczesna.pl, średnia płaca wynosi ok 1000zł mniej niż
podałeś.

A kto to jest wspolczesna.pl ? Bo ja podawalem dane GUSowskiej.

Pierwsza strona z wielu. Ja z kolei znam wiele osób które nie mają 2000zł.

http://praca.money.pl/wiadomosci/artykul/srednia;pensja;to;mit;zobacz;badanie;plac;money;pl,68,0,371012.html

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Ile-wynosi-srednia-pensja-Polakow,wid,9557191,wiadomosc.html

Data: 2010-07-20 02:51:42
Autor: zbig
Qurwa , znowu ten wzrost
On 20 Lip, 11:12, Wojciech Pietruszewski <wpietruszew...@cnetside.net>
wrote:

Jeżeli pojedziesz natomiast na Śląsk, zobaczysz dzieci kradnące węgiel.
Nijak ma się to do średniej.
Dalczego kradną ? Są tacy , ktoórzy będą zawsze kraść nawet jeśli
będzie ich stać na zakup. Kradzież węgla była, jest i będzie na Śląsku
zjawiskiem bardzo powszechnym i nie wynika często  z ubóstwa tylko z
tradycji takich zachowań, zwłaszcza u młodzieży.

> A kto to jest wspolczesna.pl ? Bo ja podawalem dane GUSowskiej.

Pierwsza strona z wielu. Ja z kolei znam wiele osób które nie mają 2000zł.
 Nie wiem skąd wytrzasnąłeś te księzycowe dane o bezrobocieu na
Śląsku:
Podaję dane z maja 2010
śląskie - 9,7%
dolnośląskie - 12,9%
opolskie - 12,5
Najgorsze jest województwo warmińsko-mazurskie 19,1%, ale akurat tu
jest olbrzymia szara strefa związana z turystyką, tak że faktycznie
jest znacznie mniej.

Data: 2010-07-20 12:22:21
Autor: Wojciech Pietruszewski
Qurwa , znowu ten wzrost
W dniu 2010-07-20 11:51, zbig pisze:

[...]

Zgadza się, masz rację. Jednak Śląsk jest przykładem tego, że statystyki
nie są jednakowe dla wszystkich, o czym już napisałem.

 Nie wiem skąd wytrzasnąłeś te księzycowe dane o bezrobocieu na

Źródło:
http://dabrowagornicza.naszemiasto.pl/archiwum/782246,slaska-bieda,id,t.html

Moja wina, dane są z 2004.