Qurwa , znowu ten wzrost

Data: 2010-07-19 22:39:33
Autor: Yanek
Qurwa , znowu ten wzrost
wszystkie te wskaźniki możecie sobie wsadzić w dupę
liczy się tylko i jedynie siła nabywcza pieniądza jakim dysponuje przeciętny Polak
czyli: ile może kupić sobie dóbr użytku codziennego za pensję minimalną
i porównajmy to z innymi krajami UE
wtedy wyjdzie kto jest tą zieloną wyspą na mapie
bieda jest w Polsce i tyle
ludzie mają po 600 zł emerytury albo 800 zł pensji
a wy tu pieprzycie o wskaźnikach
w UK gdzie słabe wskaźniki jeansy markowe kosztują 10 funtów
u nas gdzie wskaxniki dobre te same jeansy kosztują 150 zł
w UK gdzie słabe wskaźniki pracujący tam Polak (przy najgorszej robocie)
kupuje sobie te jeansy za 1 godz pracy
u nas gdzie wskaźniki dobre Poloak zapierdziela na nie cały dzień
no ale na mapie to zielona wyspa
wszyscy nas chwalą za granicą bo doją nas jak mogą
doi nas ta globalna swiatowa finansjera i chwali
oddalibyśmy jej wszystko - nawet lasy

WARA  OD  POLSKICH  LASÓW!!!

Data: 2010-07-19 23:37:50
Autor: Dape
Qurwa , znowu ten wzrost
Dnia Mon, 19 Jul 2010 22:39:33 +0200, Yanek napisał(a):

[...]

A czemu minimalną ? Średnią, minimalna to tylko wyraz tego na ile socjala
może sobie pozwolić pańtwo.

wtedy wyjdzie kto jest tą zieloną wyspą na mapie
bieda jest w Polsce i tyle
ludzie mają po 600 zł emerytury albo 800 zł pensji
a wy tu pieprzycie o wskaźnikach

Znasz kogoś kto tyle zarabia ? Bo ja nie.

[...]

A to niestety prawda. I ceny tych samych dóbr są u nas większe niż w
zachodniej europie o USA nie wspominając (elektornika). To niestety długo
się będzie zrównywało - ale niestety wychodzimy z siły nabywczej
nieporównywalnie niższej - kiedy nasze zarobki to były zupełnie śmieszne -
w 1989 roku zarabialiśmy... 68 ówczesnych dolarów przy średnim
wynagrodzeniu w USA (mediana po odrzuceniu górnych i dolnych 5%) - 2860
dolarów. Obecnie różnica wynosi ok 3x (z 42x). Przecież to jest gigantyczny pościg w
20 lat.

no ale na mapie to zielona wyspa
wszyscy nas chwalą za granicą bo doją nas jak mogą
doi nas ta globalna swiatowa finansjera i chwali
oddalibyśmy jej wszystko - nawet lasy

Nikt nas nie doi. Polska robi się bardzo ciekawa inwestycyjnie i to zaczyna
być widać (np. obecne rozmowy w Środzie Śląskiej)

--
Kiedy ja mówię 'wolność'
Zaraz grozisz mi wojną

Data: 2010-07-19 14:52:12
Autor: zbig
Qurwa , znowu ten wzrost
On 19 Lip, 23:37, Dape <dape_n...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> i porównajmy to z innymi krajami UE

A czemu minimalną ? Średnią, minimalna to tylko wyraz tego na ile socjala

To jakiś cymbał. Najpierw pisze o przeciętnym Polaku a potem analizuje
możliwosci nabywcze płacy minimalnej.

Data: 2010-07-20 00:19:01
Autor: Wojciech Pietruszewski
Qurwa , znowu ten wzrost