R...

Data: 2011-05-04 15:36:24
Autor: Wojt
R...

Data: 2011-05-04 16:24:52
Autor: Rambo
R...

Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dc156d9$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

A...

Data: 2011-05-04 11:52:11
Autor: rs
R...
On Wed, 4 May 2011 16:24:52 +0200, "Rambo" <rambo@wietnam.pl> wrote:

Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dc156d9$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

A...

plonk

Data: 2011-05-04 20:02:28
Autor: Marcin N
R...
Użytkownik "rs"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ht2s6h9kbkkvokcm65arvb17rrhlkjdv9@4ax.com...

On Wed, 4 May 2011 16:24:52 +0200, "Rambo" <rambo@wietnam.pl> wrote:

Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomości

A...

plonk

=========

Ty, ale po co informujesz mnie, że dajesz komuś plonka? Rób to po cichu. Kogo obchodzi zawartość Twojego śmietnika?

Data: 2011-05-04 15:03:02
Autor: rs
R...
On Wed, 4 May 2011 20:02:28 +0200, "Marcin N"
<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Ty, ale po co informujesz mnie, że dajesz komuś plonka? Rób to po cichu. Kogo obchodzi zawartość Twojego śmietnika?

nie informuje ciebie, ale tych burakow. taki mam zwyczaj, nawet w
stosunku do burakow. tyle. <rs>

Data: 2011-05-04 21:31:28
Autor: Marcin N
R...
Użytkownik "rs"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4l83s69a1ilpccjlb11a43c6rvdk0p2v5c@4ax.com...

[...]

=============

Informuj ich na priv.
Albo po prostu przyznaj się, że to taka poza. Że demonstrujesz wszem i wobec, że jesteś fajniejszy od nich, a oni zasługują jedynie na Twój śmietnik.

Data: 2011-05-04 16:22:50
Autor: rs
R...
On Wed, 4 May 2011 21:31:28 +0200, "Marcin N"
[...]

============>
Informuj ich na priv.

i co jeszcze? moze listy mam wysyla albo SMSy? zastanow sie co
piszesz.

Albo po prostu przyznaj się, że to taka poza. Że demonstrujesz wszem i wobec, że jesteś fajniejszy od nich, a oni zasługują jedynie na Twój śmietnik.

jakby nie zaslugiwali na moj smietnik, to bym przeciez ich tam nie
pakowal, nie? tobie tez sie nudzi? obejrzyj jakis film i napisz cos o nim.  <rs>

Data: 2011-05-04 21:51:27
Autor: RedLite
R...
W dniu 2011-05-04 21:31, Marcin N pisze:

Informuj ich na priv.

Wiesz, też  bez przesadu, bo to nie jest nienormalne, że jak kogoś filtrujesz to mu to oznajmiasz coby się nie trudził odpowiadając na twoje posty :D
Problem w tylko tym, że rs nie widzi śmieszności odpisywania 'plonkiem' na każdy klon rambo-debila

--

*RedLite*

Data: 2011-05-04 16:19:29
Autor: rs
R...
On Wed, 04 May 2011 21:51:27 +0200, RedLite <escribir@Berdichev.ua>
wrote:

[...]

nie. nie widze. malo tego uwazam, ze poinformowanie pacjenta, ze
wiecej jego postow nie bede widzial, zatem i nie bede na nie
odpowiadal, za oznake kultury, ktora jak widac bywa obca subskrybentom
tej grupy i uwazana za poze. takie czasy.  pisalem juz raz. nie pasi cos? mozesz wrzucac moje posty do KFa. <rs>

Data: 2011-05-05 11:40:38
Autor: DP
R...
Użytkownik "RedLite"
Problem w tylko tym, że rs nie widzi śmieszności odpisywania 'plonkiem' na każdy klon rambo-debila

a kto to jst kurwa rs?

Rambo S...

DP

Data: 2011-05-05 11:43:50
Autor: flower
R...
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Albo po prostu przyznaj się, że to taka poza. Że demonstrujesz wszem i
wobec, że jesteś fajniejszy od nich, a oni zasługują jedynie na Twój

Wcale nie jedynie, wcale nie jedynie. Na mój też.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-05-05 21:27:02
Autor: Titus Atomicus
R...
In article <ips9ia$ssn$1@news.onet.pl>,
> [...]

>Kogo obchodzi zawartość Twojego śmietnika?

nie informuje ciebie, ale tych burakow. taki mam zwyczaj, nawet w

Z reguly nie ma zadnego priv.
Z choinki sie urwales?

Albo po prostu przyznaj się, że to taka poza. Że demonstrujesz wszem i wobec, że jesteś fajniejszy od nich, a oni zasługują jedynie na Twój śmietnik.

E, kolega dobrze robi.

TA

R...