R.I.P. CBL

Data: 2009-12-06 04:04:18
Autor: Titus Atomicus
R.I.P. CBL
Witam,
Pamietacie Smartowe ('Cwane') Biale LEDy?
Te ktore kiedys z Norwegii przyjechaly? Dzisiaj jedna z tych historycznych juz lampek wziela sie i spadla... nieszczesliwie pod moje wlasne kola.
:-(
Plastik tak prysnal, ze nawet sie nie zatrzymalem zeby sprawdzic co zostalo...

TA

Data: 2009-12-06 09:44:52
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
R.I.P. CBL
Witam,
Pamietacie Smartowe ('Cwane') Biale LEDy?
Te ktore kiedys z Norwegii przyjechaly?

Pamiętamy :) Moją przywiozłem z kopenhagi. Żyje cały czas.

Seco

Data: 2009-12-06 16:31:45
Autor: galex
R.I.P. CBL

Te ktore kiedys z Norwegii przyjechaly?

Pewnie - wtedy, to było coś ;-)

Dzisiaj jedna z tych historycznych juz lampek wziela sie i spadla... nieszczesliwie pod moje wlasne kola.
:-(

Moja już ładnych ładnych parę lat temu zginęła :-((

--
galex

Data: 2009-12-07 10:16:56
Autor: MadMan
R.I.P. CBL
Dnia Sun, 06 Dec 2009 04:04:18 +0100,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Pamietacie Smartowe ('Cwane') Biale LEDy?

Nie, można prosić o linka?

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-07 20:43:09
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
R.I.P. CBL
MadMan pisze:
Dnia Sun, 06 Dec 2009 04:04:18 +0100,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Pamietacie Smartowe ('Cwane') Biale LEDy?

Nie, można prosić o linka?

Takie, jeno białe szkło i biała dioda. Nie chce mi się szukać innej foty.

http://www.bigbike.opole.pl/img/1429.jpg

R.I.P. CBL