R.Jefferson do Spurs

Data: 2009-06-24 08:35:49
Autor: s
R.Jefferson do Spurs
Tomasz Radko pisze:
Za Oberto, Thomasa i Bowena.

Wiem, ze temat powoli staje sie nudny, ale czy aby Spurs nie zdecydowali tym samym, ze w offseason podpisza dodatkowo przyzwoitego srodkowego?:-)

Bonner, Duncan, Gooden. Chyba przydalby sie ktos na przyczepke, nie?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-23 23:38:23
Autor: L'e-szczur
R.Jefferson do Spurs
On 24 Cze, 08:35, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> [...]

tym samym, ze w offseason podpisza dodatkowo przyzwoitego srodkowego?:-)

Bonner, Duncan, Gooden. Chyba przydalby sie ktos na przyczepke, nie?

Gooden? On nie ma kontraktu. Poprosi o MLE a oni pokaza mu drzwi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-24 08:49:36
Autor: s
R.Jefferson do Spurs
Bonner, Duncan, Gooden. Chyba przydalby sie ktos na przyczepke, nie?

Gooden? On nie ma kontraktu. Poprosi o MLE a oni pokaza mu drzwi.

Tym bardziej.
Faktycznie, on doczepiany byl.

Data: 2009-06-24 09:26:04
Autor: Szczepan Radzki
R.Jefferson do Spurs
Tomasz Radko pisze:

[...]

Ukłon w stronę Gortata?

Szczepan Radzki

Data: 2009-06-24 09:34:16
Autor: s
R.Jefferson do Spurs
Gooden? On nie ma kontraktu. Poprosi o MLE a oni pokaza mu drzwi.

Ukłon w stronę Gortata?

Noo, perspektywa obciecia Oberto przez Pistons moze nieco ten wariant odsunac.

Data: 2009-06-24 02:28:11
Autor: L'e-szczur
R.Jefferson do Spurs
On 24 Cze, 09:34, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ukłon w stronę Gortata?

Noo, perspektywa obciecia Oberto przez Pistons moze nieco ten wariant
odsunac.

Takie praktyki powinny byc zabronione. Zawodnik wytrejdowany nie
powinien moc wrocic do klubu macierzystego po buyoucie.
Na dobra sprawe jednym zawodnikiem moznaby obrocic trzy razy w jednym
sezonie. Raz w offseason, drugi raz na poczatku sezonu i trzeci tuz
przed trade deadline.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-24 19:38:58
Autor: wiLQ
R.Jefferson do Spurs
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Takie praktyki powinny byc zabronione. Zawodnik wytrejdowany nie
powinien moc wrocic do klubu macierzystego po buyoucie.

Dlaczego nie?

Na dobra sprawe jednym zawodnikiem moznaby obrocic trzy razy w jednym
sezonie. Raz w offseason, drugi raz na poczatku sezonu i trzeci tuz
przed trade deadline.

No i co konkretnie Ci w tym przeszkadza?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 12:22:46
Autor: L'e-szczur
R.Jefferson do Spurs
On 24 Cze, 19:38, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Takie praktyki powinny byc zabronione. Zawodnik wytrejdowany nie
> powinien moc wrocic do klubu macierzystego po buyoucie.

Dlaczego nie?

Dlatego, ze obchodzi sie CBE.

> Na dobra sprawe jednym zawodnikiem moznaby obrocic trzy razy w jednym
> sezonie. Raz w offseason, drugi raz na poczatku sezonu i trzeci tuz
> przed trade deadline.

No i co konkretnie Ci w tym przeszkadza?

Wydaje mi sie to nie do konca zgodne z ide± wymian w zgodzie z
zasadami salary cap.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-24 22:19:35
Autor: Tomasz Radko
R.Jefferson do Spurs
L'e-szczur pisze:

[...]

Owsszem, jest to luka, i nawet spróbowano j± zatkać, poprzez wprowadzenie jednomiesięcznej karencji. Moim zdaniem powinno się j± wydłużyć na cały sezon. Ale Spurs oddali Oberto/Bowena/Thomasa jeszcze w starym sezonie, nawet ostra wersja ograniczeń by nie zadziałała.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-24 22:57:33
Autor: L'e-szczur
R.Jefferson do Spurs
On 24 Cze, 22:19, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

wydłużyć na cały sezon. Ale Spurs oddali Oberto/Bowena/Thomasa jeszcze w
starym sezonie, nawet ostra wersja ograniczeń by nie zadziałała.

Dlatego powinna byc mowa o nie mniej niz roku kalendarzowym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-24 23:13:28
Autor: Gerard
R.Jefferson do Spurs
Tomasz Radko wrote:
L'e-szczur pisze:

[...]

Że się powtórze za Wilkiem - tylko własciwie po co? Jeżeli klub obcina
gracza to dlaczego tworzyć mu jakie¶ restrykcje gdzie powienien dalej grać?
Stoi jaki¶ głębszy problem za tym zagadnieniem?

pozdr

Data: 2009-06-24 23:24:05
Autor: Tomasz Radko
R.Jefferson do Spurs
Gerard pisze:

Że się powtórze za Wilkiem - tylko własciwie po co? Jeżeli klub obcina
gracza to dlaczego tworzyć mu jakie¶ restrykcje gdzie powienien dalej grać?
Stoi jaki¶ głębszy problem za tym zagadnieniem?

Dlatego, że w swojej niezmierzonej m±dro¶ci NBA i NBPA uznały, iż płace wymienianych zawodników powinny się równoważyć (zakładaj±c, że oba kluby s± powyżej s.c.). Możliwo¶ć wł±czania (a propos: trzymam zakład, że jeszcze za naszego życia w słownikach pojawi się jako forma poboczna "włanczać") do wymiany graczy, którzy następnie s± zwalniani i wracaj± do pierwotnego pracodawcy, narusza ducha CBA.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 17:20:03
Autor: wiLQ
R.Jefferson do Spurs
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Możliwo¶ć wł±czania (a propos: trzymam zakład, że jeszcze za naszego życia w słownikach pojawi się jako forma poboczna "włanczać")

O, to ciekawy zaklad... choc z drugiej strony jesli nagrode mozna
otrzymac dopiero po smierci to srednio satysfakcjonujacy ;-)

do wymiany graczy, którzy następnie s± zwalniani i wracaj± do pierwotnego pracodawcy, narusza ducha CBA.

A moim zdaniem to zwykla nadinterpretacja i doszukiwanie sie jakichs
podtekstow w przejrzystym tekscie... --
pzdr
wiLQ

R.Jefferson do Spurs