R. Ziemkiewicz; Kto ma Internet, niech patrzy

Data: 2011-11-20 17:08:37
Autor: pluton
R. Ziemkiewicz; Kto ma Internet, niech patrzy
mozna poprosic o streszczenie w jednym zdaniu ?

Nullification

Data: 2011-11-20 16:18:33
Autor: Leprechaun

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:
mozna poprosic o streszczenie w jednym zdaniu ?

Mozna. Wypierdalaj!!!!

BomBel

Data: 2011-11-20 16:19:48
Autor:
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
mozna poprosic o streszczenie w jednym zdaniu ?

masz link do filmu, wiec nie misiu nie musisz czytac tekstu:)

Krotko chcesz? To prosze bardzo:

A tak na poważnie to...
ZACZYNA SIĘ!!!

...a tu rozwiniecie tego krotkiego zdania:

*I ten film tylko potwierdza, że to jest początek czegoś naprawdę WIELKIEGO!
Film polecany zwłaszcza tym, którzy swą wiedzę czerpią z przekazów medialnych.

Kiedy wybiegłem przed baner na czele marszu i ustawiłem kamerę, spodziewałem
się, że będę musiał stać w jednym miejscu do końca Marszu dobre 5 minut; po
tym czasie nie mogłem się nadziwić, że ta rzeka dumnych Polaków nie kończy się
i wcale skończyć się nie zamierza! Ciekawe czy ktoś oprócz mnie też to przeżył
(jest czego zazdrościć). A tempo marszu nie było wcale spacerowe.
W międzyczasie mijali mnie znajomi, witali się ze mną. A ja wciąż nie mogłem
wyjść z podziwu i z zachwytu nad tym tłumem idącym z hasłem: "Cześć i chwała
bohaterom!"
Czegoś takiego jeszcze nie było! Przynajmniej w moim życiu.
Muszę jeszcze dodać, że przed samym banerem szło mnóstwo ludzi (w przeliczeniu
na film - 3 minuty :)

Końcówka jest ucięta i to będzie taka metafora:
niech za rok będzie nas 111 TYSIĘCY!*

--

R. Ziemkiewicz; Kto ma Internet, niech patrzy