R1

Data: 2012-07-03 21:58:30
Autor: Yogi\(n\)
R1
Użytkownik "dupabisqpa" <s.sienkiewicz@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6d13c95114b1229b416db93349e5192c$1grupy.scigacz.pl...
Ello mam pytanko jest takie moto http://otomoto.pl/yamaha-r1-r1-stan-idealny-zamiana-M3267506.html umowilem sie z kolesiem i jutro jade ogladac na co zwracac uwage nie bardzo wiem bo to bedzie moje pierwsze moto przebieg nieduzy moglo byc cos zmieniane? nie chce wdepnac na mine bo to jednak jest kupa kasy poradzcie na co patrzec z gory dzieki pozdro!

Bardzo fajny motor, zwłaszcza jako pierwszy. Uwagę zwracaj tylko na to, żeby miał pierdolnięcie, reszta nieistotna, i tak zabijesz się po 100 metrach.

--
Yogi(n)

Data: 2012-07-03 23:08:20
Autor: Kuczu
R1
W dniu 2012-07-03 21:58, Yogi(n) pisze:

Bardzo fajny motor, zwłaszcza jako pierwszy. Uwagę zwracaj tylko na to,
żeby miał pierdolnięcie, reszta nieistotna, i tak zabijesz się po 100
metrach.

eee. Akrapowić nie zabija. On szczela ogniem z wydechu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-07-03 21:46:27
Autor: dupabisqpa
R1
Kuczu napisal

[...]

Łottafak? A gdzie namiary na Lovtzę się zapytuję? Dupa nie precle!

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-07-03 21:58:15
Autor: dupabisqpa
R1
tak przy okazji: http://www.youtube.com/watch?v=vjFeC7g6_40 ;)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-07-04 07:39:14
Autor: AZ
R1
On 2012-07-03, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

I tak w tym wszystkim najwazniejsze jest to ze sprezynki do wydechu tez
sa Akrapovica ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-04 01:27:29
Autor: ursyn
R1
W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 09:39:14 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
I tak w tym wszystkim najwazniejsze jest to ze sprezynki do wydechu tez
sa Akrapovica ;-)

-- Artur
ZZR 1200

Ja bym jednak stwierdził że blacha na zawiasach.

Pozdrawiam
   ursyn

Data: 2012-07-04 10:03:06
Autor: Kuczu
[...]