R1

Data: 2012-07-04 12:28:50
Autor: BUNIEK
R1
Ello mam pytanko jest takie moto http://otomoto.pl/yamaha-r1-r1-stan-idealny-zamiana-M3267506.html umowilem sie z kolesiem i jutro jade ogladac na co zwracac uwage nie bardzo wiem bo to bedzie moje pierwsze moto przebieg nieduzy moglo byc cos zmieniane? nie chce wdepnac na mine bo to jednak jest kupa kasy poradzcie na co patrzec z gory dzieki pozdro!

Tak patrzę ze jest OK, powinieneś go kupić.
Tylko podczas jazdy próbnej musisz odkręcić do końca a pierwszych 3 biegach jak nie będzie drgań to motocykl jest w dobrym stanie (tylko zostaw kasę właścicielowi). Jeżeli podczas jazdy testowej zdarzy Ci się czerń przed oczami to znaczy ze to nie była dobra sztuka ale nie będziesz już chciał/potrzebował motocykla.

A dlaczego właśnie R1 ?.

Buniek

R1