Data: 2011-12-26 01:30:49 | |
Autor: rightbent80 | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeĽdzie poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku? |
|
Data: 2011-12-26 12:41:38 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
On 2011-12-26, rightbent80 <rightbent523@gmail.com> wrote:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -Poza torem to wazna jest estetyka na ktora plec piekna mocno zwraca uwage. Trzeba by zrobic ankiete w jakiejs galerii handlowej czy pod innym Mc-kiem. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-27 08:52:53 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
rightbent80 napisał(a):
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeĽdzie poza torem - R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2011-12-27 09:44:43 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
On 2011-12-27, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem - Przed nia babcie nie daja rady uciec :-( -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-27 11:57:29 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
Widac ze gosc ma nieduze pojecie o R1 i GSXR a Wy sie nabijacie jak zwykle ;P Szybciej sie konkretow dowie jak poszpera w google niz tu zadajac proste pytanie.
W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze: On 2011-12-27, Kamil Nowak 'Amil'<tu_nick@riders.pl> wrote: Chyba nie bardzo. Odbila sie baba z wlasnej glupoty i bedziecie o tym majaczyc jak o bankomacie Wieslawa przez nastepna dekade. Na zdrowie ;) Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce. Masz racje AZ- doinwestowana jest na pewno ale czy najpiekniejsza to nie wiem, inni osadza. Na razie nie widzialem w Polszy zadnej bardziej wypieszczonej albo zwyczajnie tu nie ma takich egzemplarzy a golasy ktore sa, to w 3/4 sciagniety i sklepany zlom glownie z USA czy wykopane z innych zlomowisk. Sami dokladnie wiecie co za kwiatki lataja po rynku i po drogach a jesli nie, to Wam wspolczuje :) Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cxnh4np Przed nia babcie nie daja rady uciec :-( Teraz ma juz sw. spokoj, odbila sobie za to na moim zdrowiu i kieszeni - operacje w tym popapranym kraju zalatwilem po znajomosci bo bym czekal do 2015 proszac Ĺ‚aski. A stara lezy 1,5m pod ziemia i sie przewraca na boki ze smiechu. Pzdr PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa + 3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)). -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-27 11:00:27 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
On 2011-12-27, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:
Daj znac na wiosne jakie czasy wykrecasz :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-27 11:06:02 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
On 2011-12-27, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:
https://profiles.google.com/111554777461761137271/photos/5662623262999509201/5662624044104643602 Zamknales ogranicznik? Szacun! -- Artur |
|
Data: 2011-12-27 16:34:56 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana > No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^) http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html i najpiekniejsza R! w Polsce. No ta to na pewno nie :) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-27 17:45:32 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
On 2011-12-27, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:
No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-27 21:30:23 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-27 18:45, AZ pisze:
On 2011-12-27, marider<2marider@gazeta.pl> wrote: Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-27 20:35:13 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
On 2011-12-27, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:
No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniejNo a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica? robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-27 21:44:11 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-27 21:35, AZ pisze:
On 2011-12-27, marider<2marider@gazeta.pl> wrote: Zes pojechal ale nie zgadles. To do kalendarza 2012 - Shetland sheepdog ;) Pzdr PS: Na K8 tak fajnie sie nie prezentowal hehe... -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-27 22:23:16 | |
Autor: Monster | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-27 16:34, marider pisze:
W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:Kurde nie mogę zakumać,do lansu to jakoś nie ta marka,jedyna zaleta to nazwa krótka,łatwa do zapamiętania:-P Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach mocno przeterminowany,nie lepiej coś ponadczasowego,MV czy 916/1098? -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-12-27 22:56:37 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-27 22:23, Monster pisze:
Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero cuda niewidy, prawda? ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-28 00:18:47 | |
Autor: Monster | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
On 27 Gru, 22:56, marider <2mari...@gazeta.pl> wrote:
Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac Z t± zup± nie tak Ľle,z serwisem już nie jest ciężko. Z HD dopiero jest zabawa,pół moto do wymiany żeby się dało na lawetę wjechać:-) Tomek |
|
Data: 2011-12-28 20:13:26 | |
Autor: jeDrASS | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:
Z t± zup± nie tak Ľle,z serwisem już nie jest ciężko. wygl±da na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna własciciela jakiego¶.. Mozna się przychrzaniać, ale maj± swój urok. A jako¶ci± detali wbijaj± w ziemię wiekszo¶c konkurencji. Niestety serwis jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne czę¶ci i mało fachowców radz±cych sobie w temacie. -- jeDrASS plus naga włoszka |
|
Data: 2011-12-28 20:51:11 | |
Autor: Monster | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze:
On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszło¶ci zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-) Czę¶ci zazwyczaj za granic± kupowałem,połowę taniej. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-12-28 21:10:55 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
On 2011-12-28, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-28 22:30:19 | |
Autor: Monster | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-28 22:10, AZ pisze:
On 2011-12-28, Monster<alpy2@op.pl> wrote:to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-12-28 23:16:16 | |
Autor: jeDrASS | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
On 2011-12-28 22:30, Monster wrote:
to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają. jadzie.. wygląda.. i ma to coś :-D jakoś włosi potrafią to wszystko połączyć.. choć nie zawsze ;-) -- jeDrASS |
|
Data: 2011-12-28 23:12:43 | |
Autor: jeDrASS | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
On 2011-12-28 20:51, Monster wrote:
ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszło¶ci Twój poprzednik.. :-) -- jeDrASS |
|
Data: 2011-12-28 21:09:54 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
On 2011-12-28, jeDrASS <biegnacy_z_siekiera@us.gov> wrote:
Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa lokomotywa. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-28 22:25:55 | |
Autor: Monster | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze:
Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwalaBo to jeden gość obydwa popsuł:-P -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-12-28 21:28:51 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
On 2011-12-28, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
Moze w salonie nie zauwazyl ze to jest Kolumn/McD werszyn?Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwalaBo to jeden gość obydwa popsuł:-P -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-29 21:52:57 | |
Autor: Michał V-R | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-28 22:25, Monster pisze:
Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P Fakt, kondrat nie oszedza moto, ale jakos jego poprzednie wytrzymywaly, kawa Z1000 zrobil paredziesiat kkm i nic sie nie stalo, wczesniej mial jache, tez dawala rade, dukaty juz nie bardzo -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2011-12-29 21:51:23 | |
Autor: Michał V-R | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze:
Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwalaw tym pierwszym, nie urwala, tylko cale kolo rozjebalo, gdzie siabierak znajduje, a pozniej skrzynia w nim padla -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2011-12-28 23:27:38 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze:
On 2011-12-28 09:18, Monster wrote: Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g... z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha. Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-29 09:38:48 | |
Autor: Nikanor | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
Dnia 28-12-2011 o 23:27:38 marider <2marider@gazeta.pl> napisał(a):
Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g.... z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha. Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Ducati, Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp. W życiu bym nie kupił. A nie, cholera. Kupiłem. Ale na szczęście Huska już jest niemiecka, to można. -- Nikanor [TE630, SH300, DR350] |
|
Data: 2011-12-29 09:51:32 | |
Autor: Monster | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze:
Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego sięNa połowę twojej listy mało kogo stać,ale fakt sprzęt do drażnienia sąsiadów. Vespa?pół Świata na tym jezdzi.
Co za róznica i tak wszystko składane na Tajwanie -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-12-30 11:27:11 | |
Autor: Hinek | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał
Nawet pizze paskudnÄ… robiÄ… :] Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2011-12-30 16:22:03 | |
Autor: Tytus z domQ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
Siemka
"Nikanor" Czego się nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Veyron to nieudane auto??? *** Ferrari, ciekawe dlaczego czeka sie w kolejkach po te samochody?? ***Lamborghini, Lider w produkcji maszyn rolniczych i super samochodow ***Ducati, IHMO najladniesze motocykle na swiecie *** Agusta, IHMO najbrzydsze motocykle na swiecie ***Vespa, Skutery legendy Ale racja - duszy inzynierow makaroniarze to nie maja...za to ich biura projektowe tworza najpiekniejsze karoserie -- Pozdrawiam Tytus |
|
Data: 2011-12-30 22:55:26 | |
Autor: Nikanor | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
Dnia 30-12-2011 o 16:22:03 Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> napisał(a):
Siemka Helo. Pupa nie boli? :) Bo widziałem jak ironia wyskakuje z krzaków po twoim poście :) duszy inzynierow makaroniarze to nie maja...za to ich biura projektowe tworza najpiekniejsze karoserie Karoserie też. Bo to nie karoserie Ferrari dojechały na 3. miejscu w F1 w zeszłym roku. Jeśli oni nie mają duszy inżynierów, to nie wiem kto ma. Ci makaroniarze, których ja spotkałem to mieli serio pierdolca na punkcie wszelkich rzeczy warczących. Z resztą popatrz ile oni tego robią: samoloty, pociągi, samochody, motocykle, do tego potężny rynek dostawców: Termignoni, LeoVince, Brembo, Magneti Marelli etc. A Agusta to nie tylko MVAgusta ale także AgustaWestland. Śmigłowce robią. Cała ta włoska Finmeccanica to przemysł lotniczy i to potężny. -- Nikanor |
|
Data: 2011-12-30 22:10:19 | |
Autor: zefir | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze:
Dnia 28-12-2011 o 23:27:38 marider <2marider@gazeta.pl> napisał(a): Bugatti to francuska marka. -- pzdr. zefir |
|
Data: 2011-12-30 23:02:25 | |
Autor: Nikanor | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
Dnia 30-12-2011 o 22:10:19 zefir <zefir@spamerommowimystanowczenieo2.pl> napisał(a):
Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza: makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć! -- Nikanor |
|
Data: 2011-12-31 10:38:41 | |
Autor: Tytus z domQ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
Siemka
"Nikanor" Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza: makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć! Chwila a to juz nie VW??? -- Pozdrawiam Tytus |
|
Data: 2011-12-31 12:35:13 | |
Autor: zefir | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-31 10:38, Tytus z domQ pisze:
Siemka Czy je¶li markę E.Wedel kupili Japończycy to jest ona już japońska czy jeszcze polska? -- pzdr. zefir |
|
Data: 2011-12-31 13:54:20 | |
Autor: Kuczu | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | |
W dniu 2011-12-31 12:35, zefir pisze:
W dniu 2011-12-31 10:38, Tytus z domQ pisze: Srau pies Wedla. Ale swiece Iskra sa japonskie !! -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-12-27 10:32:43 | |
Autor: Hinek | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał
Znaczy się - zd±ży uciec? Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2011-12-27 12:11:24 | |
Autor: Norbi | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeĽdzie poza torem - Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :) Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia. Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-12-27 13:15:56 | |
Autor: Arni | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 27.12.2011 12:11, Norbi pisze:
W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze: oj zmienia się. Juz nikt nie pyta czy to na pierwsze moto. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-12-27 06:03:11 | |
Autor: rightbent80 | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM, już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc przy podjazdach pod górkę. |
|
Data: 2011-12-27 14:12:29 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
On 2011-12-27, rightbent80 <rightbent523@gmail.com> wrote:
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod gorke... No i pod gorke sie wjezdza momentem a nie konmi a konie to moment x obroty. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-27 15:26:51 | |
Autor: de Fresz | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
On 2011-12-27 15:12:29 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod A to już zależy od górki. Może on chce brać udział w czym¶ takim: http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=related -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-12-27 16:47:03 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-27 15:03, rightbent80 pisze:
motocykl może być albo za mocny albo za słaby, Albo tandetny. na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM, Dol mozna poprawic glupawa zmiana zebatek w najtanszej opcji za jakies 300zl wiec bierz to co bardziej wizualnie Ci sie podoba a reszte dopracujesz z czasem. Wszystko ma + i -. Porownaj tez serwis i koszty eksploatacyjne. http://www.factorypro.com/dyno/true1.html (wersje amerykanskie, europejskie daja lepsze wyniki). Poza tym i gixery i R1 maja swoje foruma wiec tam zapytaj o detale :) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-28 10:44:47 | |
Autor: ania | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
Użytkownik "Norbi" Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer i drgania na kierownicy prostuja palce niektorym o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie testowalam -- ania |
|
Data: 2011-12-28 11:07:57 | |
Autor: Norbi | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-28 10:44, ania pisze:
o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie 750 lepsze - nieprawdaz ? :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-12-28 11:33:02 | |
Autor: ania | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
Użytkownik "Norbi" 750 lepsze - nieprawdaz ? :) do miasta, czy na turystyka - bez dwoch zdan ale jednak litr to litr :-P i na razie nie zmieniam zdania, chociaz nowe 3/4 jest znowu calkiem calkiem -- ania |
|
Data: 2011-12-29 10:51:42 | |
Autor: rightbent80 | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
Hej wracam z tym zagadnieniem, czy kto¶ tutaj jeĽdził na R1 i GSX-R
1000 i może napisać parę słów w czym s± te motocykle podobne, a co je różni w jeĽdzie poza torem!? Motocykle te, mimo że można je przerobić na torowe maszynki, s± oczywi¶cie zbudowane do jazdy po ulicach, maj± rejestracje, ¶wiatła ale s± jednymi z najlepszych i wła¶nie na tym mi zależy. Podkre¶lam ze w ogóle włoszczyzna mnie nie interesuje, tak samo jak BMW i Kawasaki. Rozumiem że brak jakichkolwiek konkretów w tej sprawie ¶wiadczy zę s± to po prostu dwa porz±dne sprzęty które trudno rozróżnić poza firmowymi kolorami i tym że gixxer ma dół a r1 w porównaniu nie ma. Czy to tyle? Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1 skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze czę¶ći jak napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w końcu który warto kupić w kontek¶cie ceny do jako¶ci i ogólnego zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraĽnie stawia na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000... |
|
Data: 2011-12-29 21:48:09 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
Hej wracam z tym zagadnieniem, czy kto¶ tutaj jeĽdził na R1 i GSX-R Jezdzil. Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1 w K6 nie odpowiadal mi 0-1 gaz i reakcja na odkrecenie. To tyle ze starszych Suk, moze cos gildor lub tomek napisza lub dadza linka do opisow bo gixy mieli/maja. Tu masz moj i mojego kumpla wykres porownawczy z hamowni R1 vs K7 (oba po dodatkach): http://tinyurl.com/3yz37mw . R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7 l/100km, po 180km zapalala mi sie rezerwa ale mialem kilka dodatkow - KN, pc3 i pelny uklad. Max cyferkami slabsza od GSXRa i wolniej sie wkreca na obroty ale jezdzilo mi sie i tak lepiej R1 (w sumie nieduzo bo zrobilem jakies 4 tys km jedynie zanim ja zabrali), a - zeby bylo dynamicznie to trzeba krecic powyzej 8 tys obr, nie meczy nadgarstkow ani plecow, przydaje sie wyzsza szyba, widocznosc do tylu OK. Zawiasy OK, na zegarach wszystko jasno i przejrzyscie poustawiane, sprzeglo lubi halasowac (zalezne jak wlasciciel dba o sprzeta a duzo dresow do gumowania je kupuje). K7 - nizszy i mniejszy niz r1, mniejsze spalanie (na objazdowce po poludniowe Europie zeszla na 4,5l/100km na trybie c z jazda w okolicach 100-120), na minus ciezki katalizator, podwojne tlumiki (choc i talk lepiej wygladaja niz te banany w k9), wyglad lipa no i kumpel 2 razy posadzil w tym g... panewki (raz niedopilnowal poziomu oleju i wystarczylo do zmielenia). Zrobil w tym sezonie 22 tys km. Poza tym K7 wykonanie ma tandetne - rozebranie tego z plastikow zeby nic nie polamac to sztuka, wszedzie jakies zatrzaski, wpinki, srynki, silnik pomagalem kumplowi wyjmowac z tego 2 razy (patrz walka). Twardo pracujacy silnik. Lusterka sa jakos wasko i malo widac z tylu, wezsze ma siedzenie kierowcy znaczy zbiornik bardziej sie w jaja wcina niz r1. Plus dla mnie byl taki ze nie grzal w dupe ani w prawa noge jak moja R1 i mial wyswietlacz biegow w standardzie. Mody A-B-C, dobrze sie latalo na B ale ja uzytkownik drogowy jestem a nie pilot oblatywacz. Tyle ze w/w masz o 2007. Nikt Ci nie powie jednoznacznie - kup to czy tamto bo to nie chleb zytni czy przenny za 3zl. Twoja kasa i Twoj wybor -im wiecej wiesz tym bardziej trafny-, grzeb w necie, czytaj, szukaj testow porownawczych itd a tu sie pochwal co nabyles :) BTW kazde moto mozna zarznac w kilka/nascie minut i to bez specjalnego wysilku. Rzeczy eksploatacyjne typu olej, opony, lancuch, klocki, zebatki itp. - ceny podobne a zuzycie gdzie szybciej to juz zalezy od Twojego stylu jazdy itd. Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2012-01-03 11:19:52 | |
Autor: rightbent80 | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie marider, dzięki za info, dałe¶ sporo do my¶lenia, z wieloma sprawami sie zgadzam bo sam jeżdżę yamah±. Moja to już bryła gruzu, ale jest odporna na wszystko i w detalach jest jako¶ć - plastiki, rollgaz, przeł±czniki, ¶rubki, dekle, rama, te sprawy, to wszysto jest w zajefajnej jako¶ći i generalnie sercem jestem z jam±. Tylko że teraz tak - odno¶nie Gixxa: -ma ważny do jazdy poza torem dół, - wszędzie jest ich pełno i łatwiej jest kupić co¶ w niższym pułapie cenowym, albo w ogóle co¶ - maj± pękat± ramę i zajebiste chłodnice i mimo że napisałe¶ że s± niższe to wdaj± sie sporo szersze i raczej jednak większe. - s± mimo to faktycznie lżejsze, ale akurat to ma teraz mniejsze znaczenie, to klasa jednak jednych z najlżejszych motocykli. Ponieważ mój moto jako¶ tak często sie niespodziewanie wywraca, kominy Gixa bardzo mię irytuj±, jak potężne osłony sie na to zakłada? R1 sprawia wrażenie smukłej i zwinnej co też jest dobre. Wybór jest. |
|
Data: 2012-01-04 01:11:57 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2012-01-03 20:19, rightbent80 pisze:
marider, dzięki za info, dałe¶ sporo do my¶lenia, z wieloma sprawami To wez Gixa (tylko dobrze rame obadaj ;) ), najwyzej go sprzedasz jak Ci nie podpasuje :) Albo w R1 wymien zebatki na -1/+2 (najtanszy mod i jeden z lepszych) i nie bedziesz narzekal na az taki brak dolu ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-30 20:29:23 | |
Autor: Songoku | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
Podkreślam ze Przesądny jesteś? Czy podążasz za obiegowymi opiniami..? -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |