Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

Data: 2011-12-26 01:30:49
Autor: rightbent80
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeĽdzie poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

Data: 2011-12-26 12:41:38
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
On 2011-12-26, rightbent80 <rightbent523@gmail.com> wrote:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

Poza torem to wazna jest estetyka na ktora plec piekna mocno zwraca uwage.
Trzeba by zrobic ankiete w jakiejs galerii handlowej czy pod innym
Mc-kiem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-27 08:52:53
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
rightbent80 napisał(a):
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeĽdzie poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2011-12-27 09:44:43
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
On 2011-12-27, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.

Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.
Przed nia babcie nie daja rady uciec :-(

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-27 11:57:29
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Widac ze gosc ma nieduze pojecie o R1 i GSXR a Wy sie nabijacie jak zwykle ;P Szybciej sie konkretow dowie jak poszpera w google niz tu zadajac proste pytanie.

W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
On 2011-12-27, Kamil Nowak 'Amil'<tu_nick@riders.pl>  wrote:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.

Chyba nie bardzo. Odbila sie baba z wlasnej glupoty i bedziecie o tym majaczyc jak o bankomacie Wieslawa przez nastepna dekade. Na zdrowie ;)

Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.

Masz racje AZ- doinwestowana jest na pewno ale czy najpiekniejsza to nie wiem, inni osadza. Na razie nie widzialem w Polszy zadnej bardziej wypieszczonej albo zwyczajnie tu nie ma takich egzemplarzy a golasy ktore sa, to w 3/4 sciagniety i sklepany zlom glownie z USA czy wykopane z innych zlomowisk. Sami dokladnie wiecie co za kwiatki lataja po rynku i po drogach a jesli nie, to Wam wspolczuje :)

Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cxnh4np

Przed nia babcie nie daja rady uciec :-(

Teraz ma juz sw. spokoj, odbila sobie za to na moim zdrowiu i kieszeni - operacje w tym popapranym kraju zalatwilem po znajomosci bo bym czekal do 2015 proszac Ĺ‚aski. A stara lezy 1,5m pod ziemia i sie przewraca na boki ze smiechu.


Pzdr
PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa + 3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)).
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2011-12-27 11:00:27
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
On 2011-12-27, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

Pzdr
PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa + 3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)).

Daj znac na wiosne jakie czasy wykrecasz :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-27 11:06:02
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
On 2011-12-27, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cxnh4np

https://profiles.google.com/111554777461761137271/photos/5662623262999509201/5662624044104643602

Zamknales ogranicznik? Szacun!

--
Artur

Data: 2011-12-27 16:34:56
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana >

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

i najpiekniejsza R! w Polsce.

No ta to na pewno nie :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2011-12-27 17:45:32
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
On 2011-12-27, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-27 21:30:23
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-27 18:45, AZ pisze:
On 2011-12-27, marider<2marider@gazeta.pl>  wrote:

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2011-12-27 20:35:13
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
On 2011-12-27, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)

No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniej
robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-27 21:44:11
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-27 21:35, AZ pisze:
On 2011-12-27, marider<2marider@gazeta.pl>  wrote:

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach
w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)

No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniej
robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou.

Zes pojechal ale nie zgadles. To do kalendarza 2012 - Shetland sheepdog ;)

Pzdr

PS: Na K8 tak fajnie sie nie prezentowal hehe...
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2011-12-27 22:23:16
Autor: Monster
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-27 16:34, marider pisze:
W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana >

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

i najpiekniejsza R! w Polsce.

No ta to na pewno nie :)
Kurde nie mogę zakumać,do lansu to jakoś nie ta marka,jedyna zaleta to nazwa krótka,łatwa do zapamiętania:-P
Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach mocno przeterminowany,nie lepiej coś ponadczasowego,MV czy 916/1098?


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2011-12-27 22:56:37
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-27 22:23, Monster pisze:
Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach
mocno przeterminowany,nie lepiej coĹ› ponadczasowego,MV czy 916/1098?

Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero cuda niewidy, prawda? ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2011-12-28 00:18:47
Autor: Monster
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
On 27 Gru, 22:56, marider <2mari...@gazeta.pl> wrote:

Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac
serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero
cuda niewidy, prawda? ;)

Z t± zup± nie tak Ľle,z serwisem już nie jest ciężko.
Z HD dopiero  jest zabawa,pół moto do wymiany żeby się dało na lawetę
wjechać:-)

Tomek

Data: 2011-12-28 20:13:26
Autor: jeDrASS
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:

Z t± zup± nie tak Ľle,z serwisem już nie jest ciężko.

wygl±da na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna własciciela jakiego¶.. Mozna się przychrzaniać, ale maj± swój urok. A jako¶ci± detali wbijaj± w ziemię wiekszo¶c konkurencji. Niestety serwis jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne czę¶ci i mało fachowców radz±cych sobie w temacie.

--
jeDrASS plus naga włoszka

Data: 2011-12-28 20:51:11
Autor: Monster
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze:
On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:

Z t± zup± nie tak Ľle,z serwisem już nie jest ciężko.

wygl±da na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
własciciela jakiego¶.. Mozna się przychrzaniać, ale maj± swój urok. A
jako¶ci± detali wbijaj± w ziemię wiekszo¶c konkurencji. Niestety serwis
jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne czę¶ci i mało fachowców
radz±cych sobie w temacie.

ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszło¶ci zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-)
Czę¶ci zazwyczaj za granic± kupowałem,połowę taniej.

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2011-12-28 21:10:55
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
On 2011-12-28, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

moto ma się przede wszystkim podobać,

Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-28 22:30:19
Autor: Monster
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-28 22:10, AZ pisze:
On 2011-12-28, Monster<alpy2@op.pl>  wrote:

moto ma się przede wszystkim podobać,

Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim.

to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają.

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2011-12-28 23:16:16
Autor: jeDrASS
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
On 2011-12-28 22:30, Monster wrote:

to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają.

jadzie.. wygląda.. i ma to coś :-D jakoś włosi potrafią to wszystko połączyć.. choć nie zawsze ;-)

--
jeDrASS

Data: 2011-12-28 23:12:43
Autor: jeDrASS
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
On 2011-12-28 20:51, Monster wrote:

ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszło¶ci
zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po
co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-)
Czę¶ci zazwyczaj za granic± kupowałem,połowę taniej.

Twój poprzednik.. :-)


--
jeDrASS

Data: 2011-12-28 21:09:54
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
On 2011-12-28, jeDrASS <biegnacy_z_siekiera@us.gov> wrote:

wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców radzących sobie w temacie.

Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
lokomotywa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-28 22:25:55
Autor: Monster
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze:

Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
lokomotywa.

Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2011-12-28 21:28:51
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
On 2011-12-28, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
lokomotywa.

Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P

Moze w salonie nie zauwazyl ze to jest Kolumn/McD werszyn?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-29 21:52:57
Autor: Michał V-R
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-28 22:25, Monster pisze:

Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P

Fakt, kondrat nie oszedza moto, ale jakos jego poprzednie wytrzymywaly, kawa Z1000 zrobil paredziesiat kkm i nic sie nie stalo, wczesniej mial jache, tez dawala rade, dukaty juz nie bardzo


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-12-29 21:51:23
Autor: Michał V-R
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze:

Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
lokomotywa.

w tym pierwszym, nie urwala, tylko cale kolo rozjebalo, gdzie siabierak znajduje, a pozniej skrzynia w nim padla

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-12-28 23:27:38
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze:
On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:

Z t± zup± nie tak Ľle,z serwisem już nie jest ciężko.

wygl±da na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
własciciela jakiego¶.. Mozna się przychrzaniać, ale maj± swój urok. A
jako¶ci± detali wbijaj± w ziemię wiekszo¶c konkurencji. Niestety serwis
jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne czę¶ci i mało fachowców
radz±cych sobie w temacie.


Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g... z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2011-12-29 09:38:48
Autor: Nikanor
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Dnia 28-12-2011 o 23:27:38 marider <2marider@gazeta.pl> napisał(a):

Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g....  z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.

Right. Z kulturÄ… motoryzacyjnÄ… to WĹ‚osi daleko za Murzynami. Czego siÄ™ nie  tknÄ™li to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Ducati,  Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.

W życiu bym nie kupił.

A nie, cholera. Kupiłem.

Ale na szczęście Huska już jest niemiecka, to można.

--
Nikanor [TE630, SH300, DR350]

Data: 2011-12-29 09:51:32
Autor: Monster
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze:

Right. Z kulturÄ… motoryzacyjnÄ… to WĹ‚osi daleko za Murzynami. Czego siÄ™
nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini,
Ducati, Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.

W życiu bym nie kupił.
Na połowę twojej listy mało kogo stać,ale fakt sprzęt do drażnienia sąsiadów.

Vespa?pół Świata na tym jezdzi.

A nie, cholera. Kupiłem.

Ale na szczęście Huska już jest niemiecka, to można.

Co za róznica i tak wszystko składane na Tajwanie



--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2011-12-30 11:27:11
Autor: Hinek
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał

Czego siÄ™ nie  tknÄ™li to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Ducati,  Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.


Nawet pizze paskudnÄ… robiÄ… :]
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-30 16:22:03
Autor: Tytus z domQ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Siemka
 "Nikanor"
 Czego siÄ™ nie  tknÄ™li to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti,

Veyron to nieudane auto???

*** Ferrari,

ciekawe dlaczego czeka sie w kolejkach po te samochody??

***Lamborghini,

Lider w produkcji maszyn rolniczych i super samochodow

***Ducati,

IHMO najladniesze motocykle na swiecie

*** Agusta,

IHMO najbrzydsze motocykle na swiecie

***Vespa,

Skutery legendy

 Ale racja - duszy inzynierow makaroniarze to nie maja...za to ich biura projektowe tworza najpiekniejsze karoserie

--
Pozdrawiam
Tytus

Data: 2011-12-30 22:55:26
Autor: Nikanor
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Dnia 30-12-2011 o 16:22:03 Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> napisał(a):

Siemka

Helo. Pupa nie boli? :) Bo widziaĹ‚em jak ironia wyskakuje z krzakĂłw po  twoim poĹ›cie :)

duszy inzynierow makaroniarze to nie maja...za to ich biura projektowe  tworza najpiekniejsze karoserie

Karoserie teĹĽ. Bo to nie karoserie Ferrari dojechaĹ‚y na 3. miejscu w F1 w  zeszĹ‚ym roku.

JeĹ›li oni nie majÄ… duszy inĹĽynierĂłw, to nie wiem kto ma. Ci makaroniarze,  ktĂłrych ja spotkaĹ‚em to mieli serio pierdolca na punkcie wszelkich rzeczy  warczÄ…cych. Z resztÄ… popatrz ile oni tego robiÄ…: samoloty, pociÄ…gi,  samochody, motocykle, do tego potężny rynek dostawcĂłw: Termignoni,  LeoVince, Brembo, Magneti Marelli etc.

A Agusta to nie tylko MVAgusta ale takĹĽe AgustaWestland. ĹšmigĹ‚owce robiÄ….  CaĹ‚a ta wĹ‚oska Finmeccanica to przemysĹ‚ lotniczy i to potężny.


--
Nikanor

Data: 2011-12-30 22:10:19
Autor: zefir
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze:
Dnia 28-12-2011 o 23:27:38 marider <2marider@gazeta.pl> napisał(a):

Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego
g... z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.

Right. Z kultur± motoryzacyjn± to Włosi daleko za Murzynami. Czego się
nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti

Bugatti to francuska marka.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-12-30 23:02:25
Autor: Nikanor
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Dnia 30-12-2011 o 22:10:19 zefir <zefir@spamerommowimystanowczenieo2.pl>  napisaĹ‚(a):
Right. Z kulturÄ… motoryzacyjnÄ… to WĹ‚osi daleko za Murzynami. Czego siÄ™
nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti

Bugatti to francuska marka.

Fakt, ale Ettore Bugatti byĹ‚ WĹ‚ochem. To juĹĽ z resztÄ… podwĂłjna obraza:  makaroniarz u ĹĽabojadĂłw samochody robi. To nie ma prawa jeĹşdzić!

--
Nikanor

Data: 2011-12-31 10:38:41
Autor: Tytus z domQ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Siemka
 "Nikanor"
Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza:
makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć!

Chwila a to juz nie VW???


--
Pozdrawiam
Tytus

Data: 2011-12-31 12:35:13
Autor: zefir
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-31 10:38, Tytus z domQ pisze:
Siemka
"Nikanor"
Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z reszt± podwójna obraza:
makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeĽdzić!

Chwila a to juz nie VW???

Czy je¶li markę E.Wedel kupili Japończycy to jest ona już japońska czy jeszcze polska?


--
pzdr.
zefir

Data: 2011-12-31 13:54:20
Autor: Kuczu
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
W dniu 2011-12-31 12:35, zefir pisze:
W dniu 2011-12-31 10:38, Tytus z domQ pisze:
Siemka
"Nikanor"
Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza:
makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć!

Chwila a to juz nie VW???

Czy jeśli markę E.Wedel kupili Japończycy to jest ona już japońska czy
jeszcze polska?



Srau pies Wedla. Ale swiece Iskra sa japonskie !!

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-12-27 10:32:43
Autor: Hinek
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał


Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.


Znaczy się - zd±ży uciec?
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-27 12:11:24
Autor: Norbi
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeĽdzie poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)

Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-12-27 13:15:56
Autor: Arni
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 27.12.2011 12:11, Norbi pisze:
W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeĽdzie poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)

oj zmienia się. Juz nikt nie pyta czy to na pierwsze moto.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
'99 Mazda 323F 2,0 DiTD

Data: 2011-12-27 06:03:11
Autor: rightbent80
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
przy podjazdach pod górkę.

Data: 2011-12-27 14:12:29
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
On 2011-12-27, rightbent80 <rightbent523@gmail.com> wrote:
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochÄ™ ponad 130kucy a gixer trochÄ™ ponad 140KM,
juĹĽ chyba niezaleĹĽnie od charakterystyki silnikĂłw to powinno pomĂłc
przy podjazdach pod gĂłrkÄ™.

O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
gorke...

No i pod gorke sie wjezdza momentem a nie konmi a konie to
moment x obroty.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-27 15:26:51
Autor: de Fresz
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
On 2011-12-27 15:12:29 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
przy podjazdach pod górkę.

O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
gorke...

A to już zależy od górki. Może on chce brać udział w czym¶ takim:

http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=related


--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2011-12-27 16:47:03
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 2011-12-27 15:03, rightbent80 pisze:
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,

Albo tandetny.

na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,

Dol mozna poprawic glupawa zmiana zebatek w najtanszej opcji za jakies 300zl wiec bierz to co bardziej wizualnie Ci sie podoba a reszte dopracujesz z czasem. Wszystko ma + i -. Porownaj tez serwis i koszty eksploatacyjne.

http://www.factorypro.com/dyno/true1.html (wersje amerykanskie, europejskie daja lepsze wyniki).


Poza tym i gixery i R1 maja swoje foruma wiec tam zapytaj o detale :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2011-12-28 10:44:47
Autor: ania
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

Użytkownik "Norbi"

Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.

i drgania na kierownicy prostuja palce niektorym
o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie testowalam

--
ania

Data: 2011-12-28 11:07:57
Autor: Norbi
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 2011-12-28 10:44, ania pisze:

o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie
testowalam


750 lepsze - nieprawdaz ? :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-12-28 11:33:02
Autor: ania
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

Użytkownik "Norbi"

750 lepsze - nieprawdaz ? :)

do miasta, czy na turystyka - bez dwoch zdan
ale jednak litr to litr :-P i na razie nie zmieniam zdania, chociaz nowe 3/4 jest znowu calkiem calkiem


--
ania

Data: 2011-12-29 10:51:42
Autor: rightbent80
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Hej wracam z tym zagadnieniem, czy kto¶ tutaj jeĽdził na R1 i GSX-R
1000 i może napisać parę słów w czym s± te motocykle podobne, a co je
różni w jeĽdzie poza torem!?

Motocykle te, mimo że można je przerobić na torowe maszynki, s±
oczywi¶cie zbudowane do jazdy po ulicach, maj± rejestracje, ¶wiatła
ale s± jednymi z najlepszych i wła¶nie na tym mi zależy. Podkre¶lam ze
w ogóle włoszczyzna mnie nie interesuje, tak samo jak BMW i Kawasaki.

Rozumiem że brak jakichkolwiek konkretów w tej sprawie ¶wiadczy zę s±
to po prostu dwa porz±dne sprzęty które trudno rozróżnić poza
firmowymi kolorami i tym że gixxer ma dół a r1 w porównaniu nie ma.
Czy to tyle?

Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze czę¶ći jak
napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
końcu który warto kupić w kontek¶cie ceny do jako¶ci i ogólnego
zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraĽnie stawia
na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...

Data: 2011-12-29 21:48:09
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
Hej wracam z tym zagadnieniem, czy kto¶ tutaj jeĽdził na R1 i GSX-R
1000 i może napisać parę słów w czym s± te motocykle podobne, a co je
różni w jeĽdzie poza torem!?

Jezdzil.

Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze czę¶ći jak
napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
końcu który warto kupić w kontek¶cie ceny do jako¶ci i ogólnego
zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraĽnie stawia
na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...

w K6 nie odpowiadal mi 0-1 gaz i reakcja na odkrecenie. To tyle ze starszych Suk, moze cos gildor lub tomek napisza lub dadza linka do opisow bo gixy mieli/maja.


Tu masz moj i mojego kumpla wykres porownawczy z hamowni R1 vs K7 (oba po dodatkach): http://tinyurl.com/3yz37mw .

R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7 l/100km, po 180km zapalala mi sie rezerwa ale mialem kilka dodatkow - KN, pc3 i pelny uklad. Max cyferkami slabsza od GSXRa i wolniej sie wkreca na obroty ale jezdzilo mi sie i tak lepiej R1 (w sumie nieduzo bo zrobilem jakies 4 tys km jedynie zanim ja zabrali), a - zeby bylo dynamicznie to trzeba krecic powyzej 8 tys obr, nie meczy nadgarstkow ani plecow, przydaje sie wyzsza szyba, widocznosc do tylu OK. Zawiasy OK, na zegarach wszystko jasno i przejrzyscie poustawiane, sprzeglo lubi halasowac (zalezne jak wlasciciel dba o sprzeta a duzo dresow do gumowania je kupuje).


K7 - nizszy i mniejszy niz r1, mniejsze spalanie (na objazdowce po poludniowe Europie zeszla na 4,5l/100km na trybie c z jazda w okolicach 100-120), na minus ciezki katalizator, podwojne tlumiki (choc i talk lepiej wygladaja niz te banany w k9), wyglad lipa no i kumpel 2 razy posadzil w tym g... panewki (raz niedopilnowal poziomu oleju i wystarczylo do zmielenia). Zrobil w tym sezonie 22 tys km.
Poza tym K7 wykonanie ma tandetne - rozebranie tego z plastikow zeby nic nie polamac to sztuka, wszedzie jakies zatrzaski, wpinki, srynki, silnik pomagalem kumplowi wyjmowac z tego 2 razy (patrz walka). Twardo pracujacy silnik. Lusterka sa jakos wasko i malo widac z tylu, wezsze ma siedzenie kierowcy znaczy zbiornik bardziej sie w jaja wcina niz r1. Plus dla mnie byl taki ze nie grzal w dupe ani w prawa noge jak moja R1 i mial wyswietlacz biegow w standardzie. Mody A-B-C, dobrze sie latalo na B ale ja uzytkownik drogowy jestem a nie pilot oblatywacz.


Tyle ze w/w masz o 2007. Nikt Ci nie powie jednoznacznie - kup to czy tamto bo to nie chleb zytni czy przenny za 3zl. Twoja kasa i Twoj wybor -im wiecej wiesz tym bardziej trafny-, grzeb w necie, czytaj, szukaj testow porownawczych itd a tu sie pochwal co nabyles :) BTW kazde moto mozna zarznac w kilka/nascie minut i to bez specjalnego wysilku. Rzeczy eksploatacyjne typu olej, opony, lancuch, klocki, zebatki itp. - ceny podobne a zuzycie gdzie szybciej to juz zalezy od Twojego stylu jazdy itd.


Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2012-01-03 11:19:52
Autor: rightbent80
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie
Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele
padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7
l/100km,

marider, dzięki za info, dałe¶ sporo do my¶lenia, z wieloma sprawami
sie zgadzam bo sam jeżdżę yamah±. Moja to już bryła gruzu, ale jest
odporna na wszystko i w detalach jest jako¶ć - plastiki, rollgaz,
przeł±czniki, ¶rubki, dekle, rama, te sprawy,  to wszysto jest w
zajefajnej jako¶ći i generalnie sercem jestem z jam±.

Tylko że teraz tak - odno¶nie Gixxa:
-ma ważny do jazdy poza torem dół,
- wszędzie jest ich pełno i łatwiej jest kupić co¶ w niższym pułapie
cenowym, albo w ogóle co¶
- maj± pękat± ramę i zajebiste chłodnice i mimo że napisałe¶ że s±
niższe to wdaj± sie sporo szersze i raczej jednak większe.
- s± mimo to faktycznie lżejsze, ale akurat to ma teraz mniejsze
znaczenie, to klasa jednak jednych z najlżejszych motocykli.

Ponieważ mój moto jako¶ tak często sie niespodziewanie wywraca, kominy
Gixa bardzo mię irytuj±, jak potężne osłony sie na to zakłada?

R1 sprawia wrażenie smukłej i zwinnej co też jest dobre.

Wybór jest.

Data: 2012-01-04 01:11:57
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 2012-01-03 20:19, rightbent80 pisze:
marider, dzięki za info, dałe¶ sporo do my¶lenia, z wieloma sprawami
sie zgadzam bo sam jeżdżę yamah±. Moja to już bryła gruzu, ale jest
odporna na wszystko i w detalach jest jako¶ć - plastiki, rollgaz,
przeł±czniki, ¶rubki, dekle, rama, te sprawy,  to wszysto jest w
zajefajnej jako¶ći i generalnie sercem jestem z jam±.

Tylko że teraz tak - odno¶nie Gixxa:

To wez Gixa (tylko dobrze rame obadaj ;) ), najwyzej go sprzedasz jak Ci nie podpasuje :) Albo w R1 wymien zebatki na -1/+2 (najtanszy mod i jeden z lepszych) i nie bedziesz narzekal na az taki brak dolu ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2011-12-30 20:29:23
Autor: Songoku
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
 PodkreĹ›lam ze
w ogóle włoszczyzna mnie nie interesuje, tak samo jak BMW i Kawasaki.

PrzesÄ…dny jesteĹ›? Czy podÄ…ĹĽasz za obiegowymi opiniami..?


--
_______
Songoku
2011 ZX10R ABS
Power is black

R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona