Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

Data: 2011-12-27 12:11:24
Autor: Norbi
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)

Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-12-27 13:15:56
Autor: Arni
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 27.12.2011 12:11, Norbi pisze:
W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)

oj zmienia się. Juz nikt nie pyta czy to na pierwsze moto.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
'99 Mazda 323F 2,0 DiTD

Data: 2011-12-27 06:03:11
Autor: rightbent80
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
przy podjazdach pod górkę.

Data: 2011-12-27 14:12:29
Autor: AZ
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
On 2011-12-27, rightbent80 <rightbent523@gmail.com> wrote:
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
juĹź chyba niezaleĹźnie od charakterystyki silnikĂłw to powinno pomĂłc
przy podjazdach pod górkę.

O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
gorke...

No i pod gorke sie wjezdza momentem a nie konmi a konie to
moment x obroty.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-27 15:26:51
Autor: de Fresz
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
On 2011-12-27 15:12:29 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
przy podjazdach pod górkę.

O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
gorke...

A to już zależy od górki. Może on chce brać udział w czymś takim:

http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=related


--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2011-12-27 16:47:03
Autor: marider
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 2011-12-27 15:03, rightbent80 pisze:
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,

Albo tandetny.

na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,

Dol mozna poprawic glupawa zmiana zebatek w najtanszej opcji za jakies 300zl wiec bierz to co bardziej wizualnie Ci sie podoba a reszte dopracujesz z czasem. Wszystko ma + i -. Porownaj tez serwis i koszty eksploatacyjne.

http://www.factorypro.com/dyno/true1.html (wersje amerykanskie, europejskie daja lepsze wyniki).


Poza tym i gixery i R1 maja swoje foruma wiec tam zapytaj o detale :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Data: 2011-12-28 10:44:47
Autor: ania
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

Użytkownik "Norbi"

Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.

i drgania na kierownicy prostuja palce niektorym
o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie testowalam

--
ania

Data: 2011-12-28 11:07:57
Autor: Norbi
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
W dniu 2011-12-28 10:44, ania pisze:

o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie
testowalam


750 lepsze - nieprawdaz ? :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-12-28 11:33:02
Autor: ania
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

Użytkownik "Norbi"

750 lepsze - nieprawdaz ? :)

do miasta, czy na turystyka - bez dwoch zdan
ale jednak litr to litr :-P i na razie nie zmieniam zdania, chociaz nowe 3/4 jest znowu calkiem calkiem


--
ania

R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona