Data: 2011-12-29 10:51:42 | |
Autor: rightbent80 | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R
1000 i może napisać parę słów w czym są te motocykle podobne, a co je różni w jeździe poza torem!? Motocykle te, mimo że można je przerobić na torowe maszynki, są oczywiście zbudowane do jazdy po ulicach, mają rejestracje, światła ale są jednymi z najlepszych i właśnie na tym mi zależy. Podkreślam ze w ogóle włoszczyzna mnie nie interesuje, tak samo jak BMW i Kawasaki. Rozumiem że brak jakichkolwiek konkretów w tej sprawie świadczy zę są to po prostu dwa porządne sprzęty które trudno rozróżnić poza firmowymi kolorami i tym że gixxer ma dół a r1 w porównaniu nie ma. Czy to tyle? Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1 skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze częśći jak napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w końcu który warto kupić w kontekście ceny do jakości i ogólnego zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraźnie stawia na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000... |
|
Data: 2011-12-29 21:48:09 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R Jezdzil. Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1 w K6 nie odpowiadal mi 0-1 gaz i reakcja na odkrecenie. To tyle ze starszych Suk, moze cos gildor lub tomek napisza lub dadza linka do opisow bo gixy mieli/maja. Tu masz moj i mojego kumpla wykres porownawczy z hamowni R1 vs K7 (oba po dodatkach): http://tinyurl.com/3yz37mw . R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7 l/100km, po 180km zapalala mi sie rezerwa ale mialem kilka dodatkow - KN, pc3 i pelny uklad. Max cyferkami slabsza od GSXRa i wolniej sie wkreca na obroty ale jezdzilo mi sie i tak lepiej R1 (w sumie nieduzo bo zrobilem jakies 4 tys km jedynie zanim ja zabrali), a - zeby bylo dynamicznie to trzeba krecic powyzej 8 tys obr, nie meczy nadgarstkow ani plecow, przydaje sie wyzsza szyba, widocznosc do tylu OK. Zawiasy OK, na zegarach wszystko jasno i przejrzyscie poustawiane, sprzeglo lubi halasowac (zalezne jak wlasciciel dba o sprzeta a duzo dresow do gumowania je kupuje). K7 - nizszy i mniejszy niz r1, mniejsze spalanie (na objazdowce po poludniowe Europie zeszla na 4,5l/100km na trybie c z jazda w okolicach 100-120), na minus ciezki katalizator, podwojne tlumiki (choc i talk lepiej wygladaja niz te banany w k9), wyglad lipa no i kumpel 2 razy posadzil w tym g... panewki (raz niedopilnowal poziomu oleju i wystarczylo do zmielenia). Zrobil w tym sezonie 22 tys km. Poza tym K7 wykonanie ma tandetne - rozebranie tego z plastikow zeby nic nie polamac to sztuka, wszedzie jakies zatrzaski, wpinki, srynki, silnik pomagalem kumplowi wyjmowac z tego 2 razy (patrz walka). Twardo pracujacy silnik. Lusterka sa jakos wasko i malo widac z tylu, wezsze ma siedzenie kierowcy znaczy zbiornik bardziej sie w jaja wcina niz r1. Plus dla mnie byl taki ze nie grzal w dupe ani w prawa noge jak moja R1 i mial wyswietlacz biegow w standardzie. Mody A-B-C, dobrze sie latalo na B ale ja uzytkownik drogowy jestem a nie pilot oblatywacz. Tyle ze w/w masz o 2007. Nikt Ci nie powie jednoznacznie - kup to czy tamto bo to nie chleb zytni czy przenny za 3zl. Twoja kasa i Twoj wybor -im wiecej wiesz tym bardziej trafny-, grzeb w necie, czytaj, szukaj testow porownawczych itd a tu sie pochwal co nabyles :) BTW kazde moto mozna zarznac w kilka/nascie minut i to bez specjalnego wysilku. Rzeczy eksploatacyjne typu olej, opony, lancuch, klocki, zebatki itp. - ceny podobne a zuzycie gdzie szybciej to juz zalezy od Twojego stylu jazdy itd. Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2012-01-03 11:19:52 | |
Autor: rightbent80 | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie marider, dzięki za info, dałeś sporo do myślenia, z wieloma sprawami sie zgadzam bo sam jeżdżę yamahą. Moja to już bryła gruzu, ale jest odporna na wszystko i w detalach jest jakość - plastiki, rollgaz, przełączniki, śrubki, dekle, rama, te sprawy, to wszysto jest w zajefajnej jakośći i generalnie sercem jestem z jamą. Tylko że teraz tak - odnośnie Gixxa: -ma ważny do jazdy poza torem dół, - wszędzie jest ich pełno i łatwiej jest kupić coś w niższym pułapie cenowym, albo w ogóle coś - mają pękatą ramę i zajebiste chłodnice i mimo że napisałeś że są niższe to wdają sie sporo szersze i raczej jednak większe. - są mimo to faktycznie lżejsze, ale akurat to ma teraz mniejsze znaczenie, to klasa jednak jednych z najlżejszych motocykli. Ponieważ mój moto jakoś tak często sie niespodziewanie wywraca, kominy Gixa bardzo mię irytują, jak potężne osłony sie na to zakłada? R1 sprawia wrażenie smukłej i zwinnej co też jest dobre. Wybór jest. |
|
Data: 2012-01-04 01:11:57 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2012-01-03 20:19, rightbent80 pisze:
marider, dzięki za info, dałeś sporo do myślenia, z wieloma sprawami To wez Gixa (tylko dobrze rame obadaj ;) ), najwyzej go sprzedasz jak Ci nie podpasuje :) Albo w R1 wymien zebatki na -1/+2 (najtanszy mod i jeden z lepszych) i nie bedziesz narzekal na az taki brak dolu ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-30 20:29:23 | |
Autor: Songoku | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
PodkreĹlam ze PrzesÄ dny jesteĹ? Czy podÄ Ĺźasz za obiegowymi opiniami..? -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |