R6 - problem z obrotami

Data: 2010-06-10 18:11:22
Autor: Iguan007
R6 - problem z obrotami
Hej,

Od kilku tygodni moj motocykl "kicha". Nie utrzymuje rownych wolnych obrotow i skacze przy ruszaniu. Mam wrazenie ze czasami jeden cylinder nie pali. Po wejsciu na wyzsze obroty wszystko wydaje sie byc w porzadku.Nie jest to kwestia benzyny - tankowalem juz kilka razy na roznych stacjach i nadal mam te same objawy.   Ktos mi polecil wlac specfik do czyszczenia wtrysku. I teraz pytanie: wlewac czy lepiej zaprowadzic motocykl do serwisu?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-06-10 11:30:55
Autor: Michał Gut
R6 - problem z obrotami
zacznij od podstawowej rzeczy:) świec:) drutów wn:)
specyfiki do wtryskiwaczy sobie odpusc

Data: 2010-06-10 19:40:14
Autor: Koczis
R6 - problem z obrotami
Od kilku tygodni moj motocykl "kicha". Nie utrzymuje rownych wolnych obrotow i skacze przy ruszaniu.

Nie jestem pewien, ale czy R6 nie ma niechcacy exupa, tak jak R1? Jesli ma, to
zobacz czy jest odpowiednio wyregulowany. Mialem takie same obiawy w R1 i
regulacja pomogla.

Koczis
R1

--