RAAM - Race Across America :)

Data: 2009-08-07 08:59:36
Autor: Dominik Mirowski
RAAM - Race Across America :)
To takie zawody organizowane co roku, jak dotychczas ukończyło je oficjalnie około 200 osób...

Dlaczego tylko tyle ? Ze względu na dystans :) 3000 mil = 4 828 kilometrów w 12 dni od Oceanu Spokojnego do Atlantyku :D
mapka -> http://img16.imageshack.us/img16/1517/08route.jpg
Może kiedyś się wybiorę... jest jeszcze 30 000 m przewyższenia, ale to pikuś przy tym dystansie  ;)

Znalezione w sieci - filmowa relacja z 2007 roku, właściwie dokument o starcie jednego zawodnika na trasie solo.

http://rapidshare.com/files/264449774/Race.Across.America.WS.PDTV.XviD.part1.rar
http://rapidshare.com/files/264462619/Race.Across.America.WS.PDTV.XviD.part2.rar
http://rapidshare.com/files/264472103/Race.Across.America.WS.PDTV.XviD.part3.rar
http://rapidshare.com/files/264481179/Race.Across.America.WS.PDTV.XviD.part4.rar
http://rapidshare.com/files/264495385/Race.Across.America.WS.PDTV.XviD.part5.rar
http://rapidshare.com/files/264507657/Race.Across.America.WS.PDTV.XviD.part6.rar
http://rapidshare.com/files/264517087/Race.Across.America.WS.PDTV.XviD.part7.rar
http://rapidshare.com/files/264524015/Race.Across.America.WS.PDTV.XviD.part8.rar

A ja w sobote planuje zrobić 240km w 10 godzin i będe zmęczony...  ehh.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-08-07 01:20:36
Autor: Flash
RAAM - Race Across America :)
Ciekawe ilu Polakow ukonczylo RAAM. Ten film co znalazles to
przypadkiem nie jest zmaganie sie pewego Brytyjczyka z tym dystansem.
Niedawno bylo cos takiego pokazywane (kilka razy) w TV na eplorer.
Poczatkowo chcial pobic rekord najlepszego Brytyjczyka, ale
ostatecznie ledwo zmiescil sie w limicie czasu. Narrator w TV
wspominal o kosztach taiego startu, jakies 20-30 tysiecy USD... gdyby
nie to, moze kiedys bym sie pokusil ;)

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-08-07 10:42:54
Autor: Dominik Mirowski
RAAM - Race Across America :)
Flash wyklepal(a) :
[...]

Dokladnie ten film.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-08-07 10:22:31
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
RAAM - Race Across America :)
Dominik Mirowski pisze:
To takie zawody organizowane co roku, jak dotychczas ukończyło je oficjalnie około 200 osób...

Dlaczego tylko tyle ? Ze względu na dystans :) 3000 mil = 4 828 kilometrów w 12 dni od Oceanu Spokojnego do Atlantyku :D

Czytałem o tym wyścigu. Dla najlepszych!. Jakieś 400 km dziennie, codziennie, przez 12 dni. Z preclowiczy to chyba tylko Michał Wolff
mógłby próbować...

Chyba kiedyś czytałem o RAAM że wypada rozpocząć trening jakieś pół roku
przed trzaskając codziennie ze 200 km ze średnią powyżej 30 km/h

  > A ja w sobote planuje zrobić 240km w 10 godzin i będe zmęczony...  ehh.

No ja tak koło 200 to robię bez większych problemów. Jak robiłem 301
to największym problemem był fakt, że po 8-9h jazdy zaczęło mnie to powoli męczyć psychicznie. Bo nóżki kręciły.

Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-08-07 02:20:18
Autor: Michał Wolff
RAAM - Race Across America :)
On 7 Sie, 10:22, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

Czytałem o tym wyścigu. Dla najlepszych!. Jakieś 400 km dziennie,
codziennie, przez 12 dni. Z preclowiczy to chyba tylko Michał Wolff
mógłby próbować...

Michał Wolff to może sobie pomarzyć. Powyżej 400km to ja raz w życiu
przejechałem, jechać to dzień w dzień przez 12dni to jest absolutnie
co innego. Nie oszukujmy się - by mieć jakiekolwiek szanse na
ukończenie takiego rajdu to trzeba jeździć typowo sportowo, ze średnią
wyraźnie powyżej 30km/h (a to zupełnie nie mój styl), więc jedynym
preclowiczem co miałby szanse to jest Flash, który w zeszłym roku
przejechał szosowy maraton w Puławach (700km w 24h).

A w 1997 w Polsce taki mini RAAM przejechał właściciel Cykloturu -
Igor Czajkowski, który trasę dookoła Polski liczącą 2435km pokonał w
7dni co daje niemal 350km dziennie (na odcinkach płaskich 3 dni pod
rząd powyżej 400km):
http://wyprawy.cyklotur.com/43,dookola_polski.html
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-07 13:22:57
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
RAAM - Race Across America :)
wrote:

[...]

Tyś to harpahan, ale fakt, jeździsz bardziej dystyngowanie

  więc jedynym
preclowiczem co miałby szanse to jest Flash, który w zeszłym roku
przejechał szosowy maraton w Puławach (700km w 24h).

To znaczy, że Flash sie za mało chwali :-) Albo ja za mało czytam.

Czytałem... Niesamowity gość :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-08-09 00:30:42
Autor: Szewc
RAAM - Race Across America :)
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

No ja tak koło 200 to robię bez większych problemów. Jak robiłem 301
to największym problemem był fakt, że po 8-9h jazdy zaczęło mnie to powoli męczyć psychicznie. Bo nóżki kręciły.

Seco, ale o Tobie wiadomo, że jesteś nadczłowiekiem :)

pozdr.
szewc

Data: 2009-08-07 12:28:28
Autor: Wojtek
RAAM - Race Across America :)
Dominik Mirowski pisze:
[...]

Pozwolę sobie na stwierdzenie, że jest to MASOCHIZM w czystej formie ;)

Nie, dziękuję, ja postoję...

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-08-07 04:10:47
Autor: Flash
RAAM - Race Across America :)
Dobrym przetarciem, sprawdzeniem sie moze byc MRDP.pl we wrzesniu,
3117km w 10 dni... mam nadzieje, ze uda mi sie wystartowac :) Bez
kilku dni po 400 dziennie raczej ciezko mowic o sukcesie.

RAAM - Race Across America :)