RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!

Data: 2009-08-20 19:43:45
Autor: Panslavista
RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!
Nie ma już polskich mediów w Polsce. Od miesiąca subskrybuję tylko rosyjskie
gazety i czasopisma, wam też to polecam. --

Data: 2009-08-20 21:46:38
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 Aug 2009 19:43:45 +0000 (UTC), Panslavista napisał(a):

Nie ma już polskich mediów w Polsce. Od miesiąca subskrybuję tylko rosyjskie
gazety i czasopisma, wam też to polecam.

Dlaczego ty nie myjesz zębów, i nóg? No już, idź... I siku zrób.
Piotr

Data: 2009-08-20 22:42:21
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ym8cnpn5fmc4$.dlgmasz.facet.luzik...
Nie ma już polskich mediów w Polsce. Od miesiąca subskrybuję tylko rosyjskie
gazety i czasopisma, wam też to polecam.

Dlaczego ty nie myjesz zębów, i nóg?
No już, idź... I siku zrób.

List wysłany z TOR z IP 93.116.73.230.
Z TOR korzysta kupa, a Panslavista i Tabortowski włażą kupie do d...

Data: 2009-08-20 22:47:10
Autor: Piotr
RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!
Dnia Thu, 20 Aug 2009 22:42:21 +0200, mkarwan napisał(a):

List wysłany z TOR z IP 93.116.73.230.
Z TOR korzysta kupa, a Panslavista i Tabortowski włażą kupie do d...

To pewnie dlatego, że kupiszon jest ustawiony frontem do klienta.
Piotr

Data: 2009-08-21 05:20:49
Autor: Panslavista

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego ty nie myjesz zębów, i nóg?
> No już, idź... I siku zrób.

List wysłany z TOR z IP 93.116.73.230.
Z TOR korzysta kupa, a Panslavista i Tabortowski włażą kupie do d...

Wypraszam sobie, Madziu.

Data: 2009-08-21 08:39:41
Autor: mkarwan
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6l4cc$kdo$1nemesis.news.neostrada.pl...
> Dlaczego ty nie myjesz zębów, i nóg?
> No już, idź... I siku zrób.
List wysłany z TOR z IP 93.116.73.230.

http://www.twozywo.art.pl/wyraz/spierdalaj.gif

Data: 2009-08-21 09:13:33
Autor: Panslavista

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
> Wypraszam sobie, Madziu.

http://www.twozywo.art.pl/wyraz/spierdalaj.gif

Zawsze wymowna byłaś!!!

Data: 2009-08-20 21:49:22
Autor: Jerzy Tabortowski
Panslavista pisze:
Nie ma już polskich mediów w Polsce. Od miesiąca subskrybuję tylko rosyjskie
gazety i czasopisma, wam też to polecam.
Słaba podszywka pedale :)

Data: 2009-08-20 21:58:05
Autor: Panslavista
RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!

Użytkownik "Panslavista" <mietek.grodecki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h6k91h$1ms$1inews.gazeta.pl...
Nie ma już polskich mediów w Polsce. Od miesiąca subskrybuję tylko
rosyjskie
gazety i czasopisma, wam też to polecam.

GWniany podszywacz, ja nigdy nie pisałem z tego portalu.

Data: 2009-08-20 13:18:09
Autor: Antenka
RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!

GWniany podszywacz, ja nigdy nie pisałem z tego portalu.

To Tzvel!

Antenka

Data: 2009-08-21 05:20:17
Autor: Panslavista

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

GWniany podszywacz, ja nigdy nie pisałem z tego portalu.

To Tzvel!

Antenka

Tam wszyscy Cwele. Także Jonkauer.

Masz linka na wyraźne foto Teresy Cwelówny-Biłyk?

RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!