RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!

Data: 2009-08-20 21:58:05
Autor: Panslavista
RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!

Użytkownik "Panslavista" <mietek.grodecki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h6k91h$1ms$1inews.gazeta.pl...
Nie ma już polskich mediów w Polsce. Od miesiąca subskrybuję tylko
rosyjskie
gazety i czasopisma, wam też to polecam.

GWniany podszywacz, ja nigdy nie pisałem z tego portalu.

Data: 2009-08-20 13:18:09
Autor: Antenka
RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!

GWniany podszywacz, ja nigdy nie pisałem z tego portalu.

To Tzvel!

Antenka

Data: 2009-08-21 05:20:17
Autor: Panslavista

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

GWniany podszywacz, ja nigdy nie pisałem z tego portalu.

To Tzvel!

Antenka

Tam wszyscy Cwele. Także Jonkauer.

Masz linka na wyraźne foto Teresy Cwelówny-Biłyk?

RADIO MARYJA I NASZ DZIENNIK TO TEŻ PARCHY!