RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ

Data: 2010-05-21 14:44:16
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ
Fragment wypowiedzi Por. Wosztyl, który dowodził Jakiem-40, którym do Smoleńska polecieli dziennikarze:

"W tupolewie były dwa rodzaje wysokościomierzy: radiowy (mierzący za pomocą fal radiowych odległość od podłoża) i baryczny (który do obliczenia wysokości potrzebuje informacji o ciśnieniu na ziemi podawanej przez wieżę). Wysokościomierz radiowy w warunkach lotniska smoleńskiego nie był przydatny ze względu na pofałdowanie terenu."

A więc podsumujmy:

Do barycznego wyskościomierza nie mogli mieć zaufania
bo trzeba ufać wierzy ... i temu że Rosjanie nie pomyla
systemu podawania ciśnienia (redukacja do poziomu morza leb nie)

Radiowysokościomierz w takim  terenie jest NIEPRZYDATNY!

A więc JEDYNYM WSKAZNIEM WYSKOŚCI KTÓRYM KIEROWALI SIĘ
PILOCI BYŁ SYSTEM GPS!!!

Tomy M.

Data: 2010-05-21 10:13:52
Autor: Bruner
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ
no i chuj do tego co tam bylo, ile mozna pierdolic te nonsesny.

w gestej mgle mozna sie wyjebac jadac rowerem i droge pomylic,

a co dopiero samolotem jak sie ma na podjecie decyzji mniej niz sekunde i samolot staje sie malo sterowny przy malej predkosci z jaka sie podchodzi do ladowania.

a jeszcze jak maja otwarte dzwi do kabiny pilotow i co chwila jakis fiut przychodzi i sie pyta czy zdazymy na czas bo za pol roku wybory i Kaczora musza sfilmowac w Katyniu.

Data: 2010-05-21 17:30:14
Autor: boukun
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ht64fl$shd$1news.onet.pl...
[...]

Tłuki tego nie zrozumieją...

boukun

Data: 2010-05-21 11:18:25
Autor: Tomy
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht693u$7c5$1mx1.internetia.pl...

Tłuki tego nie zrozumieją...

Podobno lubisz ruskich? Taki jeden Iwanow ktory to widzial,
twierdzi ze jestes tlukiem.

"Do autora słynnego filmu z miejsca katastrofy dotarli rosyjscy dziennikarze. Władimir Iwanow wyjaśnia skąd słychać huk wystrzeliwanej amunicji i czy na nagraniu słychać, jak ktoś krzyczy po polsku.

Usłyszałem huk

Iwanow opowiada, że akurat tego feralnego dnia pracował w swoim warsztacie samochodowym, który jest oddalony od lotniska o około 200 metrów. "Byłem pochłonięty pracą, gdy moją uwagę zwrócił huk podchodzącego do lądowania samolotu. Podniosłem głowę. Nagle, nie dalej jak 65 metrów od mojego warsztatu, zobaczyłem błysk i drzewa łamiące się jak zapałki. Od razu pobiegłem w tamtym kierunku" - opowiada Iwanow.

Mechanik był jedną z pierwszych osób na miejscu katastrofy. Chwycił za telefon komórkowy i zaczął nagrywać to, co miał przed oczami

Nikt nie wzywał pomocy

"Próbowałem podejść jak najbliżej wraku, prawie mi się udało. Jednak poczułem w powietrzu smród paliwa i uświadomiłem sobie, że za chwilę to wszystko może wybuchnąć. Zdziwiło mnie, że w palącym się wraku, wśród porozrzucanych rzeczy, połamanych drzew nie widać w ogóle ludzi. Pomyślałem nawet, że to rozbiła się maszyna transportowa lub wojskowa, a nie pasażerska. Żadnych ciał, żadnych rannych i nie słychać, by ktokolwiek wzywał pomocy. Byłem wystarczająco blisko i proszę mi wierzyć, że gdybym usłyszał wołanie o pomoc, nie wahałbym się ani sekundy" - relacjonuje Iwanow.

Były wybuchy amunicji. Nie było słowa po polsku

"Od strony lotniska razu zaczęli podbiegać milicjanci. Nie mogli nad tym wszystkim zapanować. Słyszałem tylko ich krzyki po rosyjsku. Nikt nie powiedział ani słowa po polsku, przecież bym rozpoznał. Na pewno nikt nie mówił, ani nie krzyczał po polsku. Na miejscu katastrofy panował straszny chaos, nagle ciszę przeszył huk. To było głośniejsze od wystrzału z pistoletu, jestem tego pewien. Kiedyś mieszkałem blisko poligonu i znam odgłos wystrzałów, więc nie może być tu mowy o żadnej pomyłce. Teraz, gdy o tym myślę, to jestem pewien, że to musiała być amunicja z broni, która należała do prezydenckiej ochrony. Wybuchała w ogniu i stąd ten huk" - opowiada Władimir Iwanow.

"Kiedy na miejscu katastrofy pojawili się milicjanci, próbowali przepędzić gromadzących się gapiów i zabronili dotykania jakichkolwiek rzeczy pochodzących z rozbitego samolotu. Widać było jednak, że funkcjonariusze nie panują nad sytuacją. Byli zdenerwowani i nie wiedzieli co mają robić. Widziałem starszego mężczyznę, który szedł leśną ścieżką. Możecie go zobaczyć go na filmie, który nakręciłem komórką. Nagle podbiegł do niego milicjant i krzyknął: - Odejdź stąd starcze!" - czytamy w "Fakcie"

"Skierowałem wtedy obiektyw kamery w telefonie w stronę ziemi, nie chciałem nagrywać twarzy milicjanta. Dlatego słychać tylko jego głos. Nie zorientował się, że nagrywam film. Wyglądał na spanikowanego i przerażonego. Nie odezwał się do mnie ani słowem, pobiegł tylko w stronę samolotu" - dodaje Iwanow."

Data: 2010-05-21 19:04:07
Autor: boukun
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6bom$13t$1news.eternal-september.org...

[...]

Weź Tomuś idź do domu, Kto tego Iwanowa zrobił? Nie ważne, że on nie widział żadnyc ciał, ważne, że cała polska widziała całą stertę ciał, i był to naprawdę drastyczny widok. Było tu na grupie zdjęcie publikowane, w bardzo dużej rozdzielczości...
Dlaczego tego Iwanowa nikt do telewizji teraz nie zaprosi? Mógłby poopowiadać i byłoby ciekawiej, niż słachać was  z Antenką na czele...

boukun

Data: 2010-05-21 12:17:29
Autor: Tomy
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6ek0$lm3$1mx1.internetia.pl...

Weź Tomuś idź do domu

Jestem w domu, rusz boukunem moze zgadniesz dlaczego.

Kto tego Iwanowa zrobił?

Nie wiem, to ty jestes milosnikiem ruskich i posiadaczem
wszelkiej wiedzy. Twierdzisz, ze ruskie gazety klamia?

Nie ważne, że on nie widział żadnyc ciał,

Wiem, dla ciebie zawsze wazne jest to co ty widziales,
kiedy widzisz we snie Zyda, to rano musisz o tym tutaj
napisac i zadna sila nie przekona cie ze jest inaczej.
Marnujesz sie w tej miescinie, moglbys nowe galaktyki
odkrywac zamiast bawic sie podkowa jak jakis Kaziuk
z Konopielki.

Data: 2010-05-21 19:30:46
Autor: boukun
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6f7f$qsk$1news.eternal-september.org...

[...]

A dlaczego miłośnikiem? Nie jestem po prostu pojebanym maniakiem tak jak większość tutaj piszących rusofobów, rodem z ciemnogrodu...
Co mnie Ruskie mogą w końcu obchodzić, ja nie mam powodu zaciemniać obrazu rzeczywistości, panującej w moim kraju...

Nie ważne, że on nie widział żadnyc ciał,

Wiem, dla ciebie zawsze wazne jest to co ty widziales,

I na tym się skoncentruj, wyciąłęś to, co widzieli wszyscy tutaj piszący, kupę ciał na kupie, wariackiej eskapady prezydenta...

boukun

Data: 2010-05-21 12:41:48
Autor: Tomy
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6g5v$vep$1mx1.internetia.pl...

[...]

A dlaczego miłośnikiem?

Nie wiem dlaczego, Rosja to twoj konik nie moj.

Nie jestem po prostu pojebanym maniakiem

Chyba jednak jestes, normalny facet ma zupelnie inne
zainteresowania, tobie zydowskie spiski padly na mozg.

I na tym się skoncentruj, wyciąłęś to, co widzieli wszyscy tutaj piszący, kupę ciał na kupie, wariackiej eskapady prezydenta...

Naiwny jestes boukun tak jak te twoje dzieciaki. Wez sobie
teraz wyobraz, ze samolot z Putinem na pokladzie rozbija
sie gdzies w Izraelu, juz sobie wyobrazam twoje pojebane
opowiesci na ten temat.

Data: 2010-05-21 19:47:05
Autor: boukun
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6gl1$6cl$1news.eternal-september.org...

[...]

Odwrotnie, Rosja mnie najmniej obchodzi, w przeciwieństwie do wielu maniaków tutaj piszących, w tym do ciebie...

Nie jestem po prostu pojebanym maniakiem

Chyba jednak jestes, normalny facet ma zupelnie inne
zainteresowania, tobie zydowskie spiski padly na mozg.

Po prosu widzę wszystko realistycznie i nie zamykam się przed prawdą...

[...]

Niestety, brak ci jakichkolwiek podstaw, by tak o mnie sądzić. Masz całkiem błędne mniemanie o mnie...

boukun

Data: 2010-05-21 13:08:49
Autor: Tomy
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6h4j$6ot$1mx1.internetia.pl...

Odwrotnie, Rosja mnie najmniej obchodzi, w przeciwieństwie do wielu maniaków tutaj piszących, w tym do ciebie...

:)))

"Marzy mi się pociąg przyjaźni Jak za dawnych, dobrych czasów.
Wszystko na to wskazuje, że moje dzieci takim będą mogły
pojechać do Rosji...

boukun"

Po prosu widzę wszystko realistycznie i nie zamykam się przed prawdą...

Przeciez nie napiszesz, ze masz bzika na punkcie Zydow
i cale twoje bezrobotne zycie kreci sie wokol nich.

Niestety, brak ci jakichkolwiek podstaw, by tak o mnie sądzić. Masz całkiem błędne mniemanie o mnie...

Wiem, tobie wydaje sie, ze jestes unikatem na skale swiata,
a reszta to motloch ktory niczego nie rozumie bo im Zydzi
zrobili wode z mozgu. Zastanawiales sie kiedys, dlaczego
taki ktos jak ty, nie doszedl w zyciu do niczego? Twoj
braciak blizniak ma ten sam problem.

Data: 2010-05-21 20:20:57
Autor: boukun
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6i7l$hhn$1news.eternal-september.org...

[...]

No i co? Raz kiedyś napisałem coś takiego i daleko to jest jeszcze od rusofilstwa... Bawisz się w głupiego Piotrusia, kopiąc w archiwach moich wypowiedzi?

Po prosu widzę wszystko realistycznie i nie zamykam się przed prawdą...

Przeciez nie napiszesz, ze masz bzika na punkcie Zydow
i cale twoje bezrobotne zycie kreci sie wokol nich.

Nie napiszę, bo go nie mam, a nie tylko moje życie toczy się wokół nich...

[...]

Nie masz się czego czepić? Cała Polska jest na szarym końcu cywilizowanego świata, Jesteśmy dziadowski  krajem i dziadowski narodem, a do czego ja doszedłem, to gdyby reszta Polaków do tego doszła, to Polska byłaby mocarstwem, jakiego ziemia nie znała. Nigdy nie żyłem na kredyt..., patrz wątek ze zdjęciami z wykańczaniem poddasza...

WEyobraź sobie, co by było, gdyby wszyscy Polacy nigdy nie brali kredytu i zawsze byli na plusie, a co za tym idzie, także całe nasze państwo...

boukun

Data: 2010-05-21 13:35:42
Autor: Tomy
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6j42$8a3$1mx1.internetia.pl...

No i co? Raz kiedyś napisałem coś takiego i daleko to jest jeszcze od rusofilstwa...

Raz? Kiedy straciles boukun pamiec?

"W Rosji wszyscy kochają swojego prezydenta, czczą go i uwielbiają. Na 55
urodziny w całej Rosji lud obdarowuje go prezentami i uroczyście obchodzi
ten dzień. Polska dopiero wtedy będzie wolna i szczęśliwa, jeśli i u nas
nastanie prezydent taki jak Putin, czysty Polak i szczery patriota, młody,
wysportowany i ze słowiańską urodą.
Za co los Polaków pokarał, że od dziesięcioleci rządzą nami żydowscy
nacjonaliści, kurduple, krętacze i obłudnicy. Chciałbym dożyć takich czasów,
że tych wszystkich żydowskich kurdupli Polacy pognają na cztery wiatry i
nastanie u nas prawdziwy, patriotyczny polski przywódca, taki jak Putin w
Rosji! Ciemny lud, to i takich ma przywódców, bo na innych nie zasługuje.
Kohne, Stolzman, Kalkstein, Tusk, pchii!

W jakim ja ciemnogrodzie żyję?

boukun"

Bawisz się w głupiego Piotrusia, kopiąc w archiwach moich wypowiedzi?

Przypominam ci ze jestes wielkim milosnikiem Ruskich i masz
zajoba na punkcie Zydow.

Nie napiszę, bo go nie mam, a nie tylko moje życie toczy się wokół nich...

To sobie poczytaj archiwum, u ciebie Zyd, Zyda, Zydem pogania.

Nie masz się czego czepić?

Zastanawiam sie, dlaczego taki bystry obserwator calego swiata,
w swoim zyciu doszedl do niczego, bo ukladanie plytek w garazu
to jest nic, to samo w przypadku twojego braciaka, zero osiagniec,
nawet na radnego w gminie nikt was nie chce.

Data: 2010-05-21 20:45:13
Autor: boukun
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6jq5$tu5$1news.eternal-september.org...

[...]

No i? Dobrze ci napisałem. Bawisz się w głupiego Piotrusia, kopiąc w archiwach moich
wypowiedzi? To przy okazji bądź łaskaw i powstawiaj daty tych wypowiedzi, zobaczymy jaki rozrzut...

[...]

Gdyby przyjąć to za prawdę, to taka jest rzeczywistość.
Ale teraz akuerat w żadnym momencie nie zamierzałem o tym mówić..., bo i nie na temat...

[...]

A co ty mi tyu z tym "braciakiem" wyjeżdżasz? A co to takiego za sukces i osiągnięcie, być radnym? Jakież to wielkie pieniądze zarabia polityk?, Co takiego potrafi zrobić, żeby jego rodzinie się żyło lepiej? Patrz przykład +Putry, fACET ODSZEDŁ I PARTIA PŁACZE, ŻE TRZEBA RENTE DLA JEGO RODZINY WYMYSLIĆ, BO NIE BĘDZIE MIAŁA Z CZEGO ŻYĆ. tO JAK DO KURWY NĘDZY ZADBALI O SWOJE RODZINY, CI POLITYCY DARMOZJADY?

BOUKUN

Data: 2010-05-21 13:55:39
Autor: Tomy
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6khj$e1a$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie "ci" tylko "se", a zle nigdy nie piszesz, to jest
typowe u pojebow.

Bawisz się w głupiego Piotrusia, kopiąc w archiwach moich wypowiedzi?

Przypominam ci to czego sie wypierasz. Nie podoba ci sie
twoje wlasne rusofilstwo?

To przy okazji bądź łaskaw i powstawiaj daty tych wypowiedzi, zobaczymy jaki rozrzut...

To sobie latwo mozesz znalezc.

To sobie poczytaj archiwum, u ciebie Zyd, Zyda, Zydem pogania.

Gdyby przyjąć to za prawdę, to taka jest rzeczywistość.

Jaka jest? Taka, ze wszedzie widzisz Zydow, a tym ktorzy
sie z ciebie smieja, chcesz udowadniac, ze sa pojebami?

A co ty mi tyu z tym "braciakiem" wyjeżdżasz?

Bo to twoj blizniak i tez taki poszkodowany przez zycie
jak ty.

A co to takiego za sukces i osiągnięcie, być radnym?

Jak nie radnym, to milionerem, ministrem, profesorem,
a nie bezrobotnym niczym tak jak ty.

Data: 2010-05-21 21:13:56
Autor: boukun
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6kvg$72p$1news.eternal-september.org...

[...]

Jakie palancie rusofilstwo? Ciemniaku, gdybyś się choć zagłębił w tę wypowiedź, to widziałbyś w niej troskę o Polskę, a Rosja była na boku, jako marginesowy przykład. Wypowiedź dotyczyła Polski..., rządu, władz polskich...

[...]

A nie prościej by było podważyć moje twierdzenia?

[...]

He, he, he, też mi osiągnięcie, być pasożytem, całe życie siedzieć okrakiem na państwowej kasie, bo nic się nie potrafi, ani własną dupą rządzić, a tym bardziej rządzić Polakami i Polską...

Wyciąłeś najistotniejszą moją wypowiedź, w której udowadniam, że nie należę do tych, co zrobili z siebie i przy okazji z Polski dziadowski kraj...
[...]

Wyobraź sobie, co by było, gdyby wszyscy Polacy nigdy nie brali kredytu i

Data: 2010-05-21 14:24:39
Autor: Tomy
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6m7e$lni$1mx1.internetia.pl...

Jakie palancie rusofilstwo?

Tylko rusofil moze stawiac Polakom za wzor do nasladowania
jakiego komucha z KGB.

Ciemniaku, gdybyś się choć zagłębił w tę wypowiedź, to widziałbyś w niej troskę o Polskę

Zacznij troszczyc sie o siebie, dzieci ci dorosna a ty
dalej bedziesz bezrobotnym zerem szukajacym Zydow po
katach.

A nie prościej by było podważyć moje twierdzenia?

A po co? Wystarczy tak jak ty napisac, ze jestes
pojebem i kupe czasu sie oszczedza. Nikt i nic
ciebie nie przekona, z ciebie to taki wiejski
filozof.

He, he, he, też mi osiągnięcie, być pasożytem, całe życie siedzieć okrakiem na państwowej kasie, bo nic się nie potrafi, ani własną dupą rządzić, a tym bardziej rządzić Polakami i Polską...

Przeciez cale zycie nic innego nie robisz, zyjesz jak pasozyt,
to i ambicje powinienes miec podobne.

Data: 2010-05-21 21:34:45
Autor: boukun
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6mls$ioh$1news.eternal-september.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ht6m7e$lni$1mx1.internetia.pl...

Jakie palancie rusofilstwo?

Tylko rusofil moze stawiac Polakom za wzor do nasladowania
jakiego komucha z KGB.

Widzisz prymitywny manipulancie jaki jesteś głupek. Ruskie mieli swój odrębny przykład, nie dotyczył, a właściwie nie łączył się z Polską...  Dla Ruskich ruski KJGBowszczykj lepszy, jak dla Polaków nasi obcy UBowszczycy, nie licząc takiejh szmacianej poktaki sprzedajnej jak ty..

[...]

Kończę z tobą debilu, inaczej musiałbym tak samo jak ty, prymirtywnie pyskować i odszczekiwać w stylu, zacznij troszczyć się o siebie...

[...]

No i dobra, faktycznie na trolla łatwiej będzie jego pyskówki pastować w odpowiedzi...

Data: 2010-05-22 16:21:32
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht6mls$ioh$1news.eternal-september.org...

Przeciez cale zycie nic innego nie robisz, zyjesz jak pasozyt,
to i ambicje powinienes miec podobne.

Tomy ... nie dyskutuj z tym burakiem, wrzuć go
do KF i nie wyciągaj tego gówna na wierzch.

Tomy M.

Data: 2010-05-21 11:42:15
Autor: Bruner
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ
smieszne jest to ze sie durny PIS wyjebal samolotem i teraz obwiniaja wszystkich tylko nie siebie

Data: 2010-05-21 17:52:56
Autor: boukun
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ht69ld$clb$1news.onet.pl...
smieszne jest to ze sie durny PIS wyjebal samolotem i teraz obwiniaja wszystkich tylko nie siebie

Pojebańcy się nigdy nie pogodzą, ze swoją głupotą. Taki u2 na scp też tego nigdy nie pojmie:

Wystarczyło źle podać parametry takie jak ciśnienie. A
najprawdopodobniej użyli t.zw. meaconingu :

Jaki debil ląduje na zaufanie? We mgle!
Skąd Ruskie wiedzieli, że trafią na takich?
Na całym świecie drugich takich nie ma, tylko w Polsce jest to możliwe...

boukun

Data: 2010-05-21 19:52:21
Autor: the_foe
RADIOWYSOKOSCIOMIERZ
W dniu 2010-05-21 17:52, boukun pisze:
Skąd Ruskie wiedzieli, że trafią na takich?
Na całym świecie drugich takich nie ma, tylko w Polsce jest to możliwe...

i tu jest celne podsumowanie.
Pisiory mowia: "Klich powinien zkazac generalom na jednoczesny lot, skandal!" a ja sie pytam, co jest kuwa... Klich jest marszalkiem czy co? Generalowie maja nam wojny wygrywac a nie potrafia podjac decyzji, "sorry dojade wojskowym transportem by nie ryzykowac generalskiego holokaustu"? Kaczynski chcial miec ladny obrazek i mamy tego konsekwencje.

--
the_foe

Data: 2010-05-21 14:47:15
Autor: Bombelek
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf68022$0$2598$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jedno jest niezrozumiałe, piloci na tym lotnisku lądowali juz wcześniej, chyba 07 kwietnia. Dlaczego nagle zgłupieli?

Data: 2010-05-21 14:53:17
Autor: boukun
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf680d4$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo głupi prezydent wziął na pokład całą generalicję i się spieszył na pokazówkę...
A teraz nie wiedząc czemu, PiSomatołki w TV płaczą, że Rosji wpadły w ręce komórki i kody NATO...

A ja Na To, jak na lato...

boukun

Data: 2010-05-21 15:29:25
Autor: awe
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ht5vti$2f0$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ty durniu jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to stul pysk
awe

Data: 2010-05-21 11:43:17
Autor: Antenka
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
ty durniu jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to stul pysk<

Masz rację Ave. Nie można już czytać głupot tego ruskiego konfidenta
boukuna! Tfu!

Antenka

Data: 2010-05-21 20:52:08
Autor: boukun
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5494d953-0907-43fd-9888-2cd361846565y12g2000vbg.googlegroups.com...
ty durniu jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to stul pysk<

Masz rację Ave. Nie można już czytać głupot tego ruskiego konfidenta
boukuna! Tfu!

Antenka

Łapać ją, łapać...

boukun

Data: 2010-05-21 15:36:35
Autor: boukun
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht61m5$jbh$1news.onet.pl...

[...]

Ale co chciałeś powiedzieć?
Prostych rzeczy nie pojmujesz...

boukun

Data: 2010-05-21 16:15:54
Autor: awe
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ht62ep$sd4$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
chcialem powiedziec zebys stulil pysk
awe

Data: 2010-05-21 17:24:42
Autor: boukun
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht64d2$s9i$1news.onet.pl...

[...]

Awe, a ja ci mówię, żebyś się wyłączył na okres wyborów, bo tylko się biedaku niepotrzebnie wykańczasz psychicznie...

boukun

Data: 2010-05-22 11:28:16
Autor: awe
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ht68pj$id7$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie mam do wyborow stosunku emocjonalnego
awe

Data: 2010-05-21 14:55:28
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
[...]

  W warunkach idealnej przeźroczystości pilot nie patrzy
na przyrzady tylko na to co widzi. W dupie ma co
pokazują przyrządy. Przyrządy obserwuje drugi pilot
i nawigator. Nawigator (raczej z ciekawości?) sprawdza
czy po przyziemieniu baryczny wysokościomierz pokazuje ZERO
czy też jakąś odchyłkę. Ciekawe czy jest to notowane
przez NAWIGATORA ... chciałbym obejrzeć ZAPISY NAWIGATORA
z lądowania 7 kwietnia...
  Jeżeli była znacząca różnica odczytu wysokościomierza barycznego
przy poprzednich lądowaniach to masz już odpowiedź dlaczego
pilot 10 kwietnia "chuj wbijał" w wysokościomierz baryczny.
Zaufał GPS ... tak jak wielu nieszczęśników przed nim
któzy np. spadali z nabrzerza promowego.

 Ciekawe czy zaginą zapisy nawigatoraz 7 kwietnia???

Jeździsz na GPS? Ja czasami tego ustrojstwa używam
(GEOCLAVER) i wiem dobrze że to gówno potrafi
stracić sygnał w najmniej oczekiwanym momencie
np. na dużym rondzie w obcym mieście :-/

Tomy M.

Data: 2010-05-21 10:38:21
Autor: Marek
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
On 21 Maj, 14:55, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Bombelek" <bombe...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4bf680d4$0$17092$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

(GEOCLAVER) i wiem dobrze że to gówno potrafi
stracić sygnał w najmniej oczekiwanym momencie
np. na dużym rondzie w obcym mieście :-/

Skory Ty wiesz, ze GPS moze byc stosowany z wlaczona inteligencja i ja
to tez wiem., to dlaczego pilot mialby tego nie wiedziec ?

Data: 2010-05-21 15:12:11
Autor: Bombelek
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf682c3$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie znam się na sprawach związanych z techniką. Zastanawia mnie od samego początku jak to możliwe, że samolot lądował w takiej mgle.
Latałem wiele razy samolotami jako pasażer. Kiedyś lądowaliśmy w Mediolanie. Lataliśmy chyba przez godzinę w mleku zanim zobaczyliśmy ziemię.
Z komunikatów wynikało, że nad lotniskiem zalega mgła i czekamy na jej ustąpienie albo polecimy na inne. Dziwi mnie to, że piloci lądowali mimo mgły.
Być może stopniowo poznamy szczegóły tego lotu. Obawiam się, że mogą być użyte do walki wyborczej. Jak zauważasz PiS  obecnie gra na żałobie i powodzi.
Na temat zachowań Kaczyńskiego Jarosława już pisałem. Moim zdaniem powinien zrezygnować, jest jeszcze czas, chyba, że też chce być pochowany na Wawelu.
Co do GPS. Tak, używam ale jako pomoc niż wyrocznia. Przydaje się w przypadku kiedy pogubimy się na trasie.
Wadą/zaletą GPS (używam AM) jest uparte trzymanie sie  wyznaczonej trasy. Ogólnie GPS jest dla myslących.

Data: 2010-05-21 15:16:09
Autor: Panslavista
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
Bombelek wrote:

Wadą/zaletą GPS (używam AM) jest uparte trzymanie sie  wyznaczonej trasy.
Ogólnie GPS jest dla myslących.

He..he, to dlatego niektórzy myślący utonęli w kanale, rzece, jeziorze, itd.

Data: 2010-05-21 15:19:36
Autor: PaPi
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
Co do GPS. Tak, używam ale jako pomoc niż wyrocznia. Przydaje się w
przypadku kiedy pogubimy się na trasie.

Taki hint. Cywilny GPS nie dziala z obiektami poruszajacymi sie szybciej niz 300km/h.
W GPSie wojskowym (trzeba posiadac kody do odszyfrowania transmisji) zamontowanym w Tu154M sa dwa niezaleznie dzialajace odbiorniki GPS.

Dobieg Tu154M to 2500m czyli ... dokladnie tyle ile dlugosc pasa startowego na smolenskim lotnisku. W normalnych warunkach pogodowych trzeba nie lada kunsztu by tak trafic w pas by wyhamowac. Przy tej mgle na pewno nie bylo to latwiejsze.

Data: 2010-05-21 15:33:46
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf6886f$1news.home.net.pl...
Co do GPS. Tak, używam ale jako pomoc niż wyrocznia. Przydaje się w
przypadku kiedy pogubimy się na trasie.

Taki hint. Cywilny GPS nie dziala z obiektami poruszajacymi sie szybciej niz 300km/h.

Już od dawna działa.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Global_Positioning_System
Odbiorniki cywilne są wyposażane w zabezpieczenia uniemożliwiające zastosowanie ich w niektórych dziedzinach. W szczególności, przestają działać po przekroczeniu pewnej prędkości - starsze odbiorniki 160 km/h, nowsze rzędu 1665 km/h.

W GPSie wojskowym (trzeba posiadac kody do odszyfrowania transmisji) zamontowanym w Tu154M sa dwa niezaleznie dzialajace odbiorniki GPS.

Nie. USA nie udostępnia kodów GPS nikomu nawet w ramach NATO, po
prostu teraz błędy wprowadzają tylko gdy potrzebują. A normalnie
na codzień leci bez błędów.

[...]

Dobieg jest podawany z zapasem, na pasie startowym 2500 m
samolot z dobiegem 2500 metrów ląduje bez najmniejszego problemu
ze sporym zapasem.

Masz małą wiedzę ... poczytaj.

Tomy M.

Data: 2010-05-21 15:47:31
Autor: PaPi
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
[...]

Udostepnia w ramach NATO :
http://www.kt.agh.edu.pl/~brus/satelity/navi.html

[...]

A z jakim zapasem i po co podawany jest z tym zapasem ?

Masz małą wiedzę ... poczytaj.

Czekam bys mnie oswiecil.

Data: 2010-05-21 16:17:03
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf68efb$1news.home.net.pl...
[...]

Raz że jest to nieaktualne.
Sygnał precyzyjny jest teraz dostępny dla wszystkich.
Dwa że nigdy nie był dostępny dla nikogo poza USA.
Po prostu USA pozwalało na sprzedaż systemów precyzyjnych
dla sojuszników. Ale sam sposob wprowadzania błędu
czyli algorytm nie jest znany nikomu poza USA.
Z zawartości odbiorników nie można wywnioskować/wyliczyć
algorytmu kodowania. Systemy takie (które ZAWSZE są precyzyjne
nawet gdy wojsko wprowadzi błędy) działają okreslony czas
.... i muszą być aktualizowane po zmianie algorytmu, kluczy itp.
Cały system wprowadzania błędów polega na tym że czas z zegarów
cezowych satelit GPS jest wysyłany z przesunięciem
(do przodu lub do wstecz) dla każego satelity inaczej
i o innej porze.

Czekam bys mnie oswiecil.

Nie prowadzę szkoleń, bo nie jestem pilotem. Piszę
Ci to co podpowiada mi zdrowy rozsądek, jeżeli
jedziesz TIR'em o wysokości 3,75m to czy możesz
wjechać bezpiecznie pod wiadukt oznaczony jako
3,75m ?

O okolicznościach niech Cię oświeci pilot JAK-40:

Według niego prezydencki samolot nie powinien był lądować w tak złych warunkach. - I tupolew wcale nie lądował. Robił podejście do lądowania i w jego trakcie doszło do katastrofy - twierdzi.
reszta: http://www.fakt.pl/Tupolew-wcale-nie-ladowal-,artykuly,72556,1.html

Ale rozumiem że on też się nie zna...

Tomy M.

Data: 2010-05-21 19:58:42
Autor: the_foe
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
W dniu 2010-05-21 16:17, Tomy M. pisze:
I tupolew wcale nie lądował. Robił podejście do lądowania i w jego
trakcie doszło do katastrofy - twierdzi.
reszta: http://www.fakt.pl/Tupolew-wcale-nie-ladowal-,artykuly,72556,1.html

a ktos powazny tak twierdzil? Juz dziwi ze w takich warunkach robili kolka a juz to ze zupelnie w ciemno chcieliby ladowac to wykracza nawet poza charakter nagrody darwina.

--
the_foe

Data: 2010-05-21 20:10:26
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ht6hkf$8kv$2news.dialog.net.pl...
[...]

  W jakich warunkach robili kólka? Przecież
mgła była do wysokości kiluset metrów
a powyżej czyste niebo. Być może nie latałeś
samolotami ale lata się praktycznie zawsze
powyżej chmur, na 10-11 tys. m bardzo rzadko
spotkać chmury.
  Podejście do lądowania to nie lądowanie.

Tomy M.

Data: 2010-05-21 23:55:35
Autor: the_foe
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
W dniu 2010-05-21 20:10, Tomy M. pisze:
  Podejście do lądowania to nie lądowanie.

o tym wlasnie mowie, gdyby probowali ladowac na drzewach to juz nie wiem co mozna by powiedziec o polskiej szkole pilotazu....

--
the_foe

Data: 2010-05-21 15:47:24
Autor: awe
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf686ab$0$2591$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
moglbys wyjasnic odstanie zdanie?
awe

Data: 2010-05-21 18:04:17
Autor: cirrus
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
[...]

Tupolew ten sam, ale inni piloci i inne warunki na lotnisku- KGB nie spreparowało mgły. ;)

--
stevep

Data: 2010-05-21 19:45:15
Autor: the_foe
RADIOWYSOKOĹ?CIOMIERZ
W dniu 2010-05-21 14:47, Bombelek pisze:

Jedno jest niezrozumiałe, piloci na tym lotnisku lądowali juz wcześniej,
chyba 07 kwietnia. Dlaczego nagle zgłupieli?

Nie mieli szansy bo widzieli lotnisko organoleptycznie.

--
the_foe

Data: 2010-05-21 14:49:27
Autor: boukun
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ

[...]

Jedynym wskaźnimkiem, którym piloci się kierowali, był ponaglający na uroczystość w Katyniu prezydent i dowódca sił powietrznych na pokładzie... Szukali wskaźnika po minięciu mgły..., ale się przeliczyli...

boukun

Data: 2010-05-21 15:05:28
Autor: Piotr
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ
Dnia Fri, 21 May 2010 14:49:27 +0200, boukun napisał(a):

Jedynym wskaźnimkiem, którym piloci się kierowali, był ponaglający na uroczystość w Katyniu prezydent i dowódca sił powietrznych na pokładzie... Szukali wskaźnika po minięciu mgły..., ale się przeliczyli...

Zamiast sie tu mądrzyć fizolu, to lepiej pokaż znak firmowy bokuna.
Ciotunia zapedali, a żywo:
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-21 15:42:00
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf68be6$0$19162$65785112news.neostrada.pl...

Ja nie widzę co ona pisze, leży w KF :-)

On! ... :-)
Chyba że to suczka?

Tomy M.

Data: 2010-05-21 16:11:15
Autor: Piotr
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ
Dnia Fri, 21 May 2010 15:42:00 +0200, Tomy M. napisał(a):

On! ... :-)
Chyba że to suczka?

Sunia, ciamkana przez niemieckiego pedzia. :-)
Ale teraz występuje jako maczomen.
Piotr

Data: 2010-05-21 15:38:15
Autor: boukun
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ

[...]

Pedziu flirtuje, czai się i robi podchody, czuje się zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzależniony pedale...

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, upośledzony umysłowo pedalisko głupi Piotruś już się przymila.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi
laskę
zrobić...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

Data: 2010-05-21 17:43:27
Autor: MH
RADIOWYSOKO�CIOMIERZ

Do barycznego wyskoĹ&#65533;ciomierza nie mogli mieÄ&#65533; zaufania
bo trzeba ufaÄ&#65533; wierzy ...

Kup se matole słownik !!

MH

Data: 2010-05-21 19:23:08
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKO�CIOMIERZ

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000006e.4bf6aa1fnewsgate.onet.pl...

Do barycznego wyskoĹ&#65533;ciomierza nie mogli mieÄ&#65533; zaufania
bo trzeba ufaÄ&#65533; wierzy ...

Kup se matole słownik !!

Koduj w UTF-8 to ISO to przeżytek, nie rozumiem
co cytujesz.

Tomy M.

Data: 2010-05-21 20:04:57
Autor: MH
RADIOWYSOKO�CIOMIERZ

> Kup se matole słownik !!

Koduj w UTF-8 to ISO to przeżytek, nie rozumiem
co cytujesz.

================

Boś pisiorskim matołem jest !!  No dobra , kawę na ławę ośle ci podam..
Pisze się WIEŻA , a nie WIERZA !!  Nie kupuj słownika , nic z tego nie pojmiesz!!

MH

Data: 2010-05-21 21:05:36
Autor: Piotr
RADIOWYSOKO�CIOMIERZ
Dnia Fri, 21 May 2010 20:04:57 +0200, MH napisał(a):

Boś pisiorskim matołem jest !!  No dobra , kawę na ławę ośle ci podam..
Pisze się WIEŻA , a nie WIERZA !!  Nie kupuj słownika , nic z tego nie pojmiesz!!

A tobie bym polecił:
http://www.gandalf.com.pl/b/savoirvivre-podrecznik-dobrych-manier/
żebyś takiej wiochy nie robił.
Piotr
PS. Błędy też robisz, panie kulturalny.
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-21 19:43:12
Autor: the_foe
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ
W dniu 2010-05-21 14:44, Tomy M. pisze:
A więc JEDYNYM WSKAZNIEM WYSKOŚCI KTÓRYM KIEROWALI SIĘ
PILOCI BYŁ SYSTEM GPS!!!

Tomy M.

no i tu sie robi zabawnie. Systemu GPS tez nie mogli uzywac bo nie mieli w systemi dokladnych map. Pytanie wiec, skoro nic nei widzieli, nie mieli zadnych pewnych danych gdzie sa, to po co caly czas obnizali pozycje?

--
the_foe

Data: 2010-05-21 20:16:19
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ht6gnd$8af$2news.dialog.net.pl...

no i tu sie robi zabawnie. Systemu GPS tez nie mogli uzywac bo nie mieli w systemi dokladnych map.

Po co pierdolisz jak nie masz o tym pojęcia?
http://www.allegro.pl/item1045564648_lotniczy_garmin_gps_map_295_color_60_76_96_296.html

Takie gówno za 2 klocki na Allegro ma DOKŁADNE DANE POŁOŝENIA
LOTNISKA POD SMOLEŃSKIEM (zresztą obydwóch). Twójego
domu również, łącznie z profilem wysokości.

Pytanie wiec, skoro nic nei widzieli, nie mieli zadnych pewnych danych gdzie sa, to po co caly czas obnizali pozycje?

 Mieli zamiar przelecieć nad lotniskiem aby je zobaczyć, kompletnie
bez ryzyka bo nie było innych samolotów w pobliżu, a wieża wyraźnie
widziała profil ich lotu. Gdzie tutaj ryzyko BAŁWANIE?!!!

Tomy M.

Data: 2010-05-21 23:59:01
Autor: the_foe
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ
W dniu 2010-05-21 20:16, Tomy M. pisze:
Mieli zamiar przelecieć nad lotniskiem aby je zobaczyć, kompletnie
bez ryzyka bo nie było innych samolotów w pobliżu, a wieża wyraźnie
widziała profil ich lotu. Gdzie tutaj ryzyko BAŁWANIE?!!!

pomine juz Twoj elementarny brak kultury, skupie sie na zupelnym brakiem logiki. Skoro samolot sie rozbil to znaczy ze podjeli jakies ryzyko.

--
the_foe

Data: 2010-05-22 16:02:14
Autor: Tomy M.
RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ht6vn4$gnf$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ryzykiem była sama podróş do kraju ktĂłrym  na codzień
zabija niewygodnych. Reszta ryzyka to juĹź tylko wypadkowe
tego pierwszego.

Tomy M.

RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ