RAFI robi wisniowke ;), a karta debetowa.

Data: 2012-05-14 12:40:20
Autor: Konfabulator
RAFI robi wisniowke ;), a karta debetowa.
Waldek <jakis@tam.mam> napisał(a):
No panowie - ja juz dostalem :)

To może jest jeszcze na grupie kto¶ kto dostał kartę, aktywował j± i
zastrzegł, a premię dostał? Bo mnie denerwuje ta niepotrzebna mi płatna karta.

Data: 2012-05-14 05:51:06
Autor: luc
On 14 Maj, 14:40, "Konfabulator" <wandotro...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Waldek <ja...@tam.mam> napisał(a):

> No panowie - ja juz dostalem :)

To może jest jeszcze na grupie ktoś kto dostał kartę, aktywował ją i
zastrzegł, a premię dostał? Bo mnie denerwuje ta niepotrzebna mi płatna karta.

Kartę dostałem, ale nie aktywowałem. Wiśnie są. Opłaty za kartę nie
pobrali.

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-05-15 09:43:58
Autor: Q
RAFI robi wisniowke ;), a karta debetowa.
Kartę dostałem, ale nie aktywowałem. Wiśnie są. Opłaty za kartę nie
pobrali.

Za drugi miesiac tez nie pobrali oplaty?
Bo jak piszesz o oplacie za pierwszy miesiac,
to w sumie to oczywista oczywistosc :).

Data: 2012-05-14 14:55:07
Autor: pawlin
W dniu 2012-05-14 14:40, Konfabulator pisze:
[...]

a po co ja aktywowales w regulaminie nie bylo o tym mowy. z tego co widze za nieaktywowana karte oplaty nie pobieraja :D

pawlin

Data: 2012-05-14 13:01:49
Autor: Konfabulator
pawlin <pawlin@fromru.com> napisał(a):
a po co ja aktywowales w regulaminie nie bylo o tym mowy. z tego co widze za nieaktywowana karte oplaty nie pobieraja :D

Pobior±, ale w kolejnym miesi±cu. Pierwszy miesi±c (miesi±c wydania) jest gratis.

Data: 2012-05-14 15:02:52
Autor: wiatrak
[...]

To, ze ci nie pobrali za kwiecień, nic nie oznacza. Bank nie pobiera opłaty za miesi±c , w którym karta została wydana.

http://www.raiffeisen.pl/documents/10136/947908/Tabela+oprocentowania%2c%20op%c5%82at%2c%20prowizji+i+limit%c3%b3w+transakcyjnych+w+Raiffeisen+Bank+Polska+S.A.+-+wa%c5%bcna+od+01.03.2012.pdf

Data: 2012-05-14 15:21:16
Autor: pawlin
W dniu 2012-05-14 15:02, wiatrak pisze:
[...]

w porzadku w takim razie pobiora za 2 kolejne

Data: 2012-05-14 15:59:21
Autor: michalis
[...]

Ja podpisałem niby umowę o kartę ale tak naprawdę jej nie dostałem, chyba o mnie zapomnieli bo nawet nie mam karty na li¶cie w systemie. Jak do nich dzwoniłem to mówili że w ogóle wniosek nie został złożony i że mam się stawić w oddziale. Ale olałem. A premie dostałem ;)

RAFI robi wisniowke ;), a karta debetowa.