RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32

Data: 2011-01-31 13:02:29
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32
Dnia 2011-01-30, o godz. 22:58:39
"Irek N." <jakis@taki.tajny.jest> napisał(a):

Złożyłem sobie RAID-0 na płycie M4N68T-M, bios wszystko ładnie
zobaczył (2 dyski sata), skonfigurował, windows odnalazło sterownik
nVidii na płycie CD dodanej do MB i teoretycznie wszystko jest cacy.
Panel kontrolny nVidii macierz widzi, testuje, nawet loga chce robić.
Kłopot jednak w tym, że ja nigdzie więcej tej macierzy nie widzę. Nie
potrafię nią zarządzić. Coś pominąłem przy instalacji, czy jak?
Naprowadźcie mnie proszę.
Na marginesie, system siedzi na osobnym dysku.

Wymień zasilacz i załóż na macierzy jakąś partycję.

Zdrówko

Data: 2011-01-31 23:13:19
Autor: Irek N.
RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32
Wymień zasilacz i załóż na macierzy jakąś partycję.

To jeszcze na szybko...
zasilacz? Panie, nówka sztuka ledwo co śmigana z gustownym napisem 520 na zielono ;)

Partycji niestety nie umiem... gdybym założył partycję, pewnie dał bym radę ją sformatować :)

Miłego.
Irek.N.

RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32