RAM DDR3 - co wybra膰?

Data: 2012-12-11 19:33:54
Autor: PK
RAM DDR3 - co wybra膰?
On 2012-12-11, DooMiniK <bachus@bachus> wrote:
Mam p艂yt臋 GIGABYTE GA-H61M-S1, kt贸ra obs艂uguje 2xDDR3 1333/1066/800 MHz
Chc臋 tam wsadzi膰 2 x 4GB.

Na co zwr贸ci膰 uwag臋? Do dyspozycji mam (1333, Arest.pl):
Kt贸r膮艣 szczeg贸lnie odradzanie, a kt贸r膮艣 polecacnie? (do 140-150z艂)
http://www.arest.pl/Pamieci/Pamieci-RAM/DDR-3/3,52,,,0,0,0,,/

Kilka razy w 偶yciu marnowa艂em godziny na wybieranie RAMu i zawsze
ko艅czy艂o si臋 to tak samo. Wniosek: otworzy膰 list臋 kompatybilno艣ci,
znale藕膰 odpowiadaj膮cy nam RAM Kingston, kupi膰 (bo s膮 powszechnie
dost臋pne) i u偶ywa膰 bez stresu.

Chyba 偶e zale偶y komu艣 na radiatorach, LEDach i tego typu bajerach.

pozdrawiam,
PK

RAM DDR3 - co wybra膰?