RAM DDR3 - co wybra膰?

Data: 2012-12-12 15:51:16
Autor: maX
RAM DDR3 - co wybra膰?

U偶ytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisa艂 w wiadomo艣ci news:50c78553$1news.home.net.pl...

Mam p艂yt臋 GIGABYTE GA-H61M-S1, kt贸ra obs艂uguje 2xDDR3 1333/1066/800 MHz
Chc臋 tam wsadzi膰 2 x 4GB.

Na co zwr贸ci膰 uwag臋? Do dyspozycji mam (1333, Arest.pl):
Kt贸r膮艣 szczeg贸lnie odradzanie, a kt贸r膮艣 polecacnie? (do 140-150z艂)
http://www.arest.pl/Pamieci/Pamieci-RAM/DDR-3/3,52,,,0,0,0,,/

1600 s膮 ju偶 niewiele dro偶sze ni偶 1333 (CL 11 te偶 mog膮 by膰). Goodramy s膮 najta艅sze, pozatym polskie, w razie problem贸w (niekompatybilno艣膰 albo fabryczne uszkodzenie) bodaj do 48h Arest wymienia sprz臋t na miejscu (ja nie mia艂em z nimi problem贸w, 4 modu艂y GR kupione w r贸偶nym czasie bez problemu dzia艂aj膮 u mnie na dw贸ch kompach AM3).
Cho膰 zagraniczna konkurencja jest niewiele dro偶sza, ale za to z radiatorami (w zasadzie zb臋dny bajer dop贸ki nie podkr臋casz pami臋ci) i w r贸偶nych kolorach (GR to standardowa zielona p艂ytka).

RAM DDR3 - co wybra膰?