RAMA TYTANOWA - prośba o podpowiedź...

Data: 2009-09-02 06:43:24
Autor: kml
RAMA TYTANOWA - prośba o podpowiedź...
Użytkownik "Jam Łasica" <erwu_ogon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7k54h$o5a$1news.onet.pl...
Witajcie
Chciałbym nabyć ramę do roweru MTB wykonaną z tytanu. Interesuje mnie
wersja  z piwotami. Wcześniej, gdy plan złożenia roweru marzeń był tylko
w myślach  chciałem skorzystać z produktów czeskiej firmy Morati.

Carbon jest passe? :) Tytan z jakiegoś powodu czy sentymentu?

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-09-02 09:55:20
Autor: Jam Łasica
[...]

Kiedyś miałem przyjemność dosiąść w pełni tytanowego Morati na XTRze z końcówki lat dziewięćdziesiątych (szara eminencja na 8kę). Od tamtego czasu też chcę posiadac takie cacko :) Na carbonie już miałem okazję jeździć, na tytanie jeszcze nie :)
Pozdrawiam

Data: 2009-09-02 09:24:23
Autor: Jarek Gawroński
RAMA TYTANOWA - prośba o podpowiedź...