RAMA TYTANOWA - prośba o podpowiedź. ..

Data: 2009-09-05 12:44:51
Autor: Wojtek
RAMA TYTANOWA - prośba o podpowiedź. ..
Jam Łasica pisze:

w myślach chciałem skorzystać z produktów czeskiej firmy Morati. Jednakże dzisiaj ona już nie istnieje, a podobno jest podwykonawcą francuskiej firmy Sunn, lecz tytanowe ramy są teraz bez piwotów.

Produkcja Moratti została zamknięta całkowicie.

Jeśli ktoś wie gdzie mogę nabyć taką ramę, albo chociaż podpowia jaka firma na świecie produkuje aktualnie takie ramy z piwotami to będę bardzo wdzięczny. Może być też używana, lecz to podejrzewam że jest możliwe jak znalezienie igły w stugu siana :)

Doprawdy producentów ram tytanowych jest wielu... Generalnie problemem są rury (!). Trudno jest kupić dobrej jakości rury w tak małych ilościach. Stąd UNIKAJ producentów niszowych, chyba że cena za ramę jest kosmiczna; niestety niskoseryjna produkcja rur kosztuje. A i tak zapytałbym się producenta przed zakupem, czy robili FPI na tych rurach, jeżeli nie - nie kupiłbym.

TYTAN we wszystkim, za wyjątkiem jednej kwestii, ustępuje kompozytom. Mianowicie w odporności na odbicia kamieniami.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-09-05 14:53:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

E tam, dołożą ochraniacze z neoprenu.
:)))

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-05 18:17:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
RAMA TYTANOWA - prośba o podpowiedź. ..
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
TYTAN we wszystkim, za wyjątkiem jednej kwestii, ustępuje kompozytom. Mianowicie w odporności na odbicia kamieniami.

E tam, dołożą ochraniacze z neoprenu.
:)))

Albo ze starej (CZARNEJ!) skarpety.
Hi hi.