RAMBO WIRUS - trailer - REWELACJA

Data: 2011-03-28 15:02:15
Autor: Swoj
RAMBO WIRUS - trailer - REWELACJA
Sluchajcie, grzebiac po sieci trafilem na trailer nowe filmu o RAMBO !

RAMBO WIRUS (to chyba bedzie Rambo XIV - ale niech bieglejsi
ode mnie w sztuce filmowej wypowiedza sie).

W skrocie: Cialo Rambo zostalo poddane kwantenizacji wektorowej.
Dzieki temu kubity jego ciala zostaly przeteleportowane do pamieci dynamicznej
SRAM.

W tejze cyfrowej postaci dokonuje atakow na wrogie cele.

Szykuje sie nieziemska jatka! Rany, ja nie moge sie doczekac premiery.

Szczegoly:

http://www.youtube.com/watch?v=bj2Za2IMpF8

RAMBO WIRUS - trailer - REWELACJA