RAPORT DEPARTAMENTU STANU USA

Data: 2011-05-01 21:04:28
Autor: cytryna
RAPORT DEPARTAMENTU STANU USA
"W Polsce kwitnie korupcja w obszarach władzy i w społeczeństwie, w policji są nadużycia, system sądowniczy jest niewydajny, a wolność słowa jest ograniczona"
Oto ocena dorobku rządu Tuska dokonana przez Departament Stanu USA dotycząca przestrzegania przez poszczególne kraje praw człowieka.
To na tej podstawie Donio, Radzio i Bredzisław twierdzą, że pozycja Polski w Europie jest mocna i nadal się umacnia. Faktycznie w dziedzinach wskazanych przez Departament Stanu USA jesteśmy mocarstwem. Pozdrowienia 1-Majowe dla Rycha, Zbycha, Grześka i Miruni, którzy tak dbają o utrzymanie tej pozycji.

Data: 2011-05-01 12:14:04
Autor: robertbig
On 1 Maj, 21:04, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
[...]

Mordercy i złodzieje nauczaja nas przyzwoitości.
Kurde blaszka !
Jak pragne boga ,j ak w kosciole .

Data: 2011-05-01 12:15:36
Autor: matador
[...]

Wspomnij też o innowacjach wyborczych promieniujących z Wałbrzycha.

matador.

Data: 2011-05-01 20:36:21
Autor: MH
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
[...]

======================

Toś se głupia cipo autorytet znalazła...  Departament stanu USA... Japierdole , a myślałem że równiej masz pod "deklem"...

MH

Data: 2011-05-02 00:03:03
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-01 22:36,  MH pisze:
[...]

Maciorka i zezowata po datki tam brykają... Musi lizać, musi... ;-p

Data: 2011-05-01 21:09:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 21:04, cytryna pisze:
[...]

Czyli, jak się okaĹźe Ĺźe  tym gazem z łupkĂłw to nie lipa a my nie oddamy ich dobrowolnie pod zarządzanie jankeskich firm jest pretekst do "interwencji zbrojnej"...

Data: 2011-05-01 21:26:25
Autor: Polok_Prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Czyli, jak się okaże że  tym gazem z łupków to nie lipa a my nie oddamy
ich dobrowolnie pod zarządzanie jankeskich firm jest pretekst do
"interwencji zbrojnej"...

Łogupiołeś cyco, "interwencji zbrojnej"...!?

KROWIOżE nigdy takich nieludzkich zecy nierobiom...!!!

To łokrutnie PRAWY I SPRAWIEDLIWY Norud jezd...!

- conojwyzej jakomsik "wolność i demokracyjem" wprowadzom, albo jakomsik maluśkom bombkem atomowom ściepnom...

Ale ino tak, naspamintanie, jak w Hiroszimie, abo Nagosaki...

PS - acodo gazuw dupkowych, tosiem niełudź - drozej by wysło ich wydobywanie, niźli zyski ztego płynonce...!

Toino nastempno śCIMA DLO POLOCKUW...

Niewim ino narazie, wjakim celu siemto robi...

Data: 2011-05-01 21:30:18
Autor: u2
W dniu 2011-05-01 21:26, Polok_Prawdziwy pisze:
KROWIOżE nigdy takich nieludzkich zecy nierobiom...!!!

To twoje czyny z twoja koza sa ludzkie, sodomito ?

Data: 2011-05-01 21:51:55
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

KROWIOĹźE nigdy takich nieludzkich zecy nierobiom...!!!

[...]

No tak, - to "narĂłd prawy i sprawiedliwy" i dlatego będzie zmuszony do bombardowania Warszawy... Tak samo byli zmuszeni do bombardowania Belgradu czy teraz Trypolisu. A tak nawiasem mĂłwiąc to bardzo współczuję normalnym zwykłym obywatelom USA, - w większości to porządni ludzie, ktĂłrzy maja nieszczęście mieszkać w kraju w ktĂłrym trwa ponad 200tu letnia dyktatura. A poza tym ci dyktatorzy sprawujący rządy  sprawili Ĺźe nieomal cały świat nienawidzi ich..

Ja jednak myślę że jest coś na rzeczy z tym naszym gazem. Moja koncepcja zamachu Smoleńskiego m.in. na tym gazie się opiera. Bo nie widzę innego powodu dla przeprowadzenia tego zamachu.

Data: 2011-05-01 22:12:47
Autor: Polok_Prawdziwy
jadrys wrote:

Ja jednak myślę że jest coś na rzeczy z tym naszym gazem. Moja koncepcja
zamachu Smoleńskiego m.in. na tym gazie się opiera. Bo nie widzę innego
powodu dla przeprowadzenia tego zamachu.

Psestoń JAMDRYSIE ztym "zamachem", bo GUPCA zsiebie robis...

Data: 2011-05-01 20:39:29
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
jadrys wrote:

> zamachu Smoleńskiego m.in. na tym gazie się opiera. Bo nie widzę innego
> powodu dla przeprowadzenia tego zamachu.
> Psestoń JAMDRYSIE ztym "zamachem", bo GUPCA zsiebie robis...

===========

Eee tam Kumie..  Cosik mniem siem wydawo , za Jamdrys to sem tukej
łodcasudocasu ino jajca robi i pko.. , prwo .. , znacy siem prewakuje..

MH

Data: 2011-05-02 04:30:22
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipkb4l$ac3$1news.onet.pl...
[...]

Ty wymagasz interwencji, ale nie zbrojnej tylko psychiatrycznej.

--
stevep

Data: 2011-05-01 21:11:57
Autor: Zakarm
[...]

Kazdy to wie ale malo sie o tym pisze, w calej polsce uzredasy doja fundusze europejskie.

Kiedys specjalnoscia polakow byly kradzieze aut w NRF teraz miejsce "pospolitych" zlodzieji zajeli miejsce zlodzieje w kolnierzykach.
Skala jest przerazajaca.

A to jeden z przykladow czyli jak wydoic nosorozca.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/zielona-gora/wyludzono-pieniadze-od-unii-europejskiej-trwa-sled,1,4254937,region-wiadomosc.html

Przedszkole ktore miesci sie w klitce i opiekuje sie kilkunastoma dzieciakami za kasiore dostaje 5mln dofinansowania.

Data: 2011-05-01 21:25:53
Autor: u2
W dniu 2011-05-01 21:11, Zakarm pisze:
[...]

Polska to tylko przedszkole w wyludzaniu unijnych funduszy. Zauwaz jakie
przekrety robi n.p. we Wloszech mafia na doplatach do rolnictwa.

Choc i w Polsce robi sie to coraz bezczelniej.

Ostatnio puscilem na grupe artykul odnosnie prania brudnych pieniedzy
przez mafie na wiatrakach stawianych w Polsce. Mafia ma z tego przebitke
rzedu 5 do 1.

RAPORT DEPARTAMENTU STANU USA