RA¦, Jarek...

Data: 2011-04-05 16:17:15
Autor: White Power
RA¦, Jarek...
Od kilku dni, polska scena polityczna, ¿yje wypowiedzi± Jaros³awa Kaczyñskiego o tzw. narodowo¶ci ¶l±skiej, która jego zdaniem jest „zakamuflowan± opcj± niemieck±”. Ruch Autonomii ¦l±ska wraz z Platform± Obywatelsk±, mocno zaatakowa³y szefa Prawa i Sprawiedliwo¶ci, posuwaj±c siê do zawiadomienia prokuratury o ca³ej sprawie. Na stronie jednego z kó³ RA¦, mo¿emy jednak ujrzeæ do¶æ charakterystyczne zdjêcie…
Pojawienie siê konkretnego tematu w dyskursie publicznym, powoduje oczywi¶cie zrozumia³e nim zainteresowanie. St±d, zg³êbiaj±c temat, mo¿na dotrzeæ do do¶æ ciekawych materia³ów. Na stronie RA¦ w Opolu, widnieje news z 6 grudnia 2010 roku, dotycz±cy pi±tego turnieju sekcji skatowej tamtejszej struktury organizacji. Obok informacji zamieszczone jest zdjêcie zwyciêzcy turnieju, niejakiego Piotra Rybczyka, który stoi na do¶æ charakterystycznym tle. Jest nim tablica z krzy¿em ¿elaznym (na nim lata 1939-1945) i napisem „Zum gedenken den gefallenen” („Ku pamiêci poleg³ych”), przy której stoj± flagi ¦l±ska i Niemiec. Czy¿by co¶ z wypowiedzi Jaros³awa Kaczyñskiego by³o na rzeczy?

Oto zdjêcie: http://ujeb.pl?UkdEwc4WCs

Teraz na potwierdzenie by nie by³o ¿e polscy neonazisci co¶ sobie wymy¶lili:
http://www.rasopole.org/index.php?
option=com_content&task=view&id=418&Itemid=32
Screenshot jak by co¶ zmienili:
http://ujeb.pl?kxJMTXDa3o

Teraz z fejsbuka:
http://ujeb.pl?bdm7IYVP25

Wszystko idealnie pasuje. Co wy na to paltfusy?

Data: 2011-04-05 19:42:32
Autor: Marek Czaplicki
RAÅš, Jarek...
White Power  pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 05 kwiecieÅ„ 2011 18:17:

Od kilku dni, polska scena polityczna, żyje wypowiedzią Jarosława
Kaczyńskiego o tzw. narodowości śląskiej, która jego zdaniem jest

a ja widziałem zdjęcie jak młodzi zamawiają pięć piw. wychowanie w trzeźwości czy coś na rzeczy?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-05 18:03:00
Autor: obserwator
RA¦, Jarek...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):
White Power  pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 05 kwiecieÅ&#65533; 2011 18:17:

> Od kilku dni, polska scena polityczna, żyje wypowiedziÄ&#65533; JarosÅ&#65533;awa
> KaczyÅ&#65533;skiego o tzw. narodowoÅ&#65533;ci Å&#65533;lÄ&#65533;skiej, która jego zdaniem jest

a ja widzia³em zdjêcie jak m³odzi zamawiaj± piêæ piw. wychowanie w trze¼wo¶ci czy co¶ na rzeczy?

 a Kaczynskiego juz widziales np.w swojej lodowce?

Data: 2011-04-05 20:15:09
Autor: Marek Czaplicki
RAÅš, Jarek...
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 05 kwiecieÅ„ 2011 20:03:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

White Power  pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 05 kwiecieĹ&#65533;
2011 18:17:

> Od kilku dni, polska scena polityczna, Ĺźyje wypowiedziÄ&#65533;
> JarosĹ&#65533;awa KaczyĹ&#65533;skiego o tzw. narodowoĹ&#65533;ci
> Ĺ&#65533;lÄ&#65533;skiej, ktĂłra jego zdaniem jest

a ja widziałem zdjęcie jak młodzi zamawiają pięć piw. wychowanie w
trzeźwości czy coś na rzeczy?

 a Kaczynskiego juz widziales np.w swojej lodowce?

składam to na karb Twojej nieznajomości realiów życia w Polsce. chodzi o to, że dziennik "Fakt" swego czasu opublikował na swych stronach zdjęcia członków min członka partii LPR unoszącego dłoń w pewnym znanym wszystkim geście. po opublikowaniu zdjęć starsi członkowie LPR tłumaczyli, że "młodzi zamawiali tylko pięć piw". czy teraz też mi karzesz szukać pana prezesa? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-05 20:30:30
Autor: abc
RA¦, Jarek...
starsi cz³onkowie LPR t³umaczyli, ¿e "m³odzi
zamawiali tylko piêæ piw".

Tak jak ten osobnik?
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Plik:Doniu_na_wiecu.jpg

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2011-04-05 20:34:19
Autor: Marek Czaplicki
RA�, Jarek...
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 05 kwiecień 2011 20:30:

starsi cz�onkowie LPR t�umaczyli, �e "m�odzi
zamawiali tylko pi�� piw".

Tak jak ten osobnik?
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Plik:Doniu_na_wiecu.jpg

widać i jego tez rura pali. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-05 20:42:36
Autor: abc
RA?, Jarek...
Tak jak ten osobnik?
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Plik:Doniu_na_wiecu.jpg

widaæ i jego tez rura pali. :)

Pali raczej tych g³upoli, którzy bezkrytycznie demonizuj± pozdrowienie
rzymskie http://www.prawica.net/node/12823

Data: 2011-04-05 20:47:23
Autor: Marek Czaplicki
RA?, Jarek...
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 05 kwiecień 2011 20:42:

Tak jak ten osobnik?
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Plik:Doniu_na_wiecu.jpg

wida� i jego tez rura pali. :)

Pali raczej tych g�upoli, kt�rzy bezkrytycznie demonizuj� pozdrowienie
rzymskie http://www.prawica.net/node/12823

a kto tu demonizuje? skoro dla kogoś wielką ujmą jest fotografia na tle niemieckiej flagi to może jako podejrzanych traktować wszystkich, którzy np pracują dla niemieckich firm; tam wysyłają swe towary. mieszkam w województwie które graniczy z Niemcami i tu mieszkańcy nie za bardzo poddają się histerii anty-niemieckości. po prostu są to nasi sąsiedzi, z którymi lepiej czy gorzej trzeba żyć.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-05 20:53:17
Autor: abc
RA?, Jarek...
a kto tu demonizuje?

Mo¿e Marek Czaplicki? news:infm7d$8h1$1inews.gazeta.pl...

Data: 2011-04-05 20:37:04
Autor: White Power
RA¦, Jarek...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):
sk³adam to na karb Twojej nieznajomo¶ci realiów ¿ycia w Polsce. chodzi o to, ¿e dziennik "Fakt" swego czasu opublikowa³ na swych stronach zdjêcia cz³onków min cz³onka partii LPR unosz±cego d³oñ w pewnym znanym wszystkim ge¶cie. po opublikowaniu zdjêæ starsi cz³onkowie LPR t³umaczyli, ¿e "m³odzi zamawiali tylko piêæ piw". czy teraz te¿ mi karzesz szukaæ pana prezesa? :)

By³a zadyma wokó³ salutu rzymskiego wykonanego przez onrowców na wzg ¦w. Anny. Pierwszy wyrok by³ uniewinniaj±cy, ale nasza kochana gazeta koszerna nie mog³a tak tej sprawy zostawiæ. By³a nowa sprawa i wyrok by³ taki, ¿e dwie osoby skazano nie za cheil chitler! (prezydent pope³nia b³êdy to mi te¿ mo¿na) tylko za wykonanie gestu którzy siê ¼le kojarzy. Pojawienie siê niemieckiej flagi w pó³¶wiatku zwi±zanym z rasiami jest jednoznaczny. Nawet jak by dostali niepodleg³e pañstwo by³o by jak z tym kurwa niepodleg³ym kosowem. W czasie manifestacji z okazji uzyskania niepodleg³o¶ci przodowa³y flagi USA, UE i Albanii, a tych flag ich "nowego" Pañstwa by³o jako¶ nieproporcjonalnie ma³o albo wcale. Tak jak kosowo nie jest nowym pañstwem tylko now± prowincj± Albanii finansowan± przez UE tak niepodleg³y ¦l±s bêdzie kolejnym niemieckim landem, a w kwestii posiadania terenu do którego siê nie ma bezpo¶redniego dostêpu to niemcy maj± fach:)

Data: 2011-04-06 16:27:08
Autor: Marek Czaplicki
RAÅš, Jarek...
White Power  pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 05 kwiecieÅ„ 2011 22:37:

[...]

Była zadyma wokół salutu rzymskiego wykonanego przez onrowców na wzg Św.
Anny. Pierwszy wyrok był uniewinniający, ale nasza kochana gazeta koszerna
nie mogła tak tej sprawy zostawić. Była nowa sprawa i wyrok był taki, że
dwie osoby skazano nie za cheil chitler! (prezydent popełnia błędy to mi
też można) tylko za wykonanie gestu którzy się źle kojarzy.

dziękuję za wyjaśnienia. ONR jest więc spadkobiercą Cesarstwa Rzymskiego skoro wykorzystuje ich symbole?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-06 17:51:39
Autor: A. Filip
RAÅš, Jarek...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

A Hitler był hinduistą że wykorzystał wiekowe symbole?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
My jesteśmy tu, gdzie wtedy. Oni tam, gdzie stało ZOMO.

Data: 2011-04-06 18:42:03
Autor: Marek Czaplicki
RAÅš, Jarek...

skoro ktoÅ› pisze o salucie rzymskim? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-06 18:58:48
Autor: A. Filip
RAÅš, Jarek...
[...]

Czy sugerujesz że skoro Adolf Hitler (Austriacki kanclerz 3 Rzeszy
Niemieckiej) używał wiekowego hinduistycznego symbolu szczęścia
(swastyki) dla ruchu któremu przewodził to był "wojującym hinduistą"? :-)

Akurat w Polsce (w takim "kontekście kulturowym") "salut rzymski" jest
(zapewne prawie zawsze) "prawnym wykrÄ™tem" ale nie aż tak nÄ™dznym jak to niektórym  "historycznym ignorantom" wygodnie zakÅ‚adać.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kradzież nie istnieje, za wszystko się płaci.

Data: 2011-04-06 19:09:26
Autor: Marek Czaplicki
RAÅš, Jarek...
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 06 kwiecień 2011 18:58:

[...]

(zapewne prawie zawsze) "prawnym wykrętem" ale nie aż tak nędznym jak
to niektórym  "historycznym ignorantom" wygodnie zakÅ‚adać.

przecież ja doskonale wiem co się chce ukryć kiedy się mówi: "pięć piw", "salut taki i owaki". symbol swastyki był używany przez hitlerowców ze względu na ich przekonania, że Ariowie "ucywilizowali" tubylcze plemiona na subkontynencie indyjskim. historia jednak okazuje się trochę bardziej złożona http://alehistoria.blox.pl/2009/04/ARIOWIE-RASA-PANOW.html
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-05 21:06:39
Autor: cytryna
RA¦, Jarek...
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 05 kwiecieñ 2011 20:03:

> [...]

sk³adam to na karb Twojej nieznajomo¶ci realiów ¿ycia w Polsce. chodzi o to, ¿e dziennik "Fakt" swego czasu opublikowa³ na swych stronach zdjêcia cz³onków min cz³onka partii LPR unosz±cego d³oñ w pewnym znanym wszystkim ge¶cie. po opublikowaniu zdjêæ starsi cz³onkowie LPR t³umaczyli, ¿e "m³odzi zamawiali tylko piêæ piw". czy teraz te¿ mi karzesz szukaæ pana prezesa? :)

*************************************************************************>

Szukaj, szukaj Pana Prezesa i podziêkuj mu z ca³ego serca, za skoñczenie z przystawkami, w tym z paczk± tego pieniacza do wynajêcia - mecenasa Konia.
A swoj± drog± nie weksluj tematu, rzecz nie o piêæ piw idzie tylko o typow±
antypolsk± dzia³alno¶æ czê¶ci PObandy ze Stronnictwa Pruskiego. Warto dodaæ,
¿e Kremliny pod wodz± pieszczoszka WSI, ziêcia UBowskiej gwardii te¿ wachluj±
pejsami a¿ mi³o. To jest problem, wart rozpatrzenia w kontek¶cie narodowej tragedii pod Smoleñskiem.

Data: 2011-04-05 21:15:56
Autor: Marek Czaplicki
RA�, Jarek...
cytryna pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 05 kwiecień 2011 21:06:
typową antypolską działalność części PObandy ze Stronnictwa Pruskiego.
Warto dodać, że Kremliny pod wodzą pieszczoszka WSI, zięcia UBowskiej
gwardii też wachlują pejsami aż miło. To jest problem, wart rozpatrzenia w
kontekście narodowej tragedii pod Smoleńskiem.

jak rozumiem tylko wyprowadzenie się Polski gdzieś na drugą półkulę uchroni nas przed sąsiadami? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-06 07:41:30
Autor: zbig
RA¦, Jarek...
On 5 Kwi, 18:17, "White Power " <linke-hofmann.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

Wszystko idealnie pasuje.
Co wy na to paltfusy?
Co¶ tu konfabulujesz. W linkach, które zapoda³e¶ nie ma ¿adnego
krzy¿a. Ze screenshotów te¿ kto¶ usun±³? :))))

Data: 2011-04-06 19:28:33
Autor: the_foe
RA¦, Jarek...
W dniu 2011-04-05 18:17, White Power pisze:
[...]

niezbyt rozumiem. Przeciez Slazacy walczyli w Wehrmahcie to kogo mieliby oplakiwac?

--
the_foe

RA¦, Jarek...