RAV4 czy ????

Data: 2014-02-06 17:17:22
Autor: Cavallino
RAV4 czy ????

Użytkownik "milEna" <enasasasasasaa@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lcvq1p$sin$1@node1.news.atman.pl...
RAV4 czy jaki wybrac ??? Cena do ok 50-60 tys. Naped na 4 koła. Z dosyć mocnym silnikiem...i zeby czesci byly w miare tanie jak sie cos popsuje :)

Szukałem rok suva w tym przedziale, nie musiał mieć mocnego silnika, ale musiał mieć diesla i nie być stary.
Z ofertami było gorzej niż kiepsko.
Poddałem się, dołożyłem trochę i kupiłem nowego Dustera.

Data: 2014-02-07 08:47:23
Autor: Chris
RAV4 czy ????
Cavallino nabazgrał(a):

Poddałem się, dołożyłem trochę i kupiłem nowego Dustera.

Fajne auto z zewnątrz ale czemu w środku taka lipa :(

Data: 2014-02-07 18:04:55
Autor: Cavallino
RAV4 czy ????

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ld232b$pog$1@node2.news.atman.pl...
Cavallino nabazgrał(a):

Poddałem się, dołożyłem trochę i kupiłem nowego Dustera.

Fajne auto z zewnątrz ale czemu w środku taka lipa :(

Właśnie dlatego kupiłem, że w wersji po FL przestało być lipnie w środku, wcześniej przez 3 lata mnie to właśnie zniechęcało.

RAV4 czy ????