[Oświetlenie] RAVEN 1 PRO - UPGRA DE

Data: 2009-10-27 09:35:05
Autor: czarny_kruk
[Oświetlenie] RAVEN 1 PRO - UPGRA DE
Osoby posiadajace ww. lampke informuje, iz na zamowienie istnieje mozliwosc wykonania UPGRADU lampki z fabrycznych max 900 lm @ 14W (domyslnie ustawione na 4AA bylo 600lm) do 1800 lumenow przy 17W. :)

Lampa bedzie wtedy swiecic realnie mocniej niz DWIE Lupine Betty.

Szczegoly na:
maciej na lumont . pl
LUB czarny_kruk na interia . pl

pozdrawiam.

Data: 2009-10-27 10:15:38
Autor: Michał Pysz
czarny_kruk pisze:
Osoby posiadajace ww. lampke informuje, iz na zamowienie istnieje mozliwosc wykonania UPGRADU lampki z fabrycznych max 900 lm @ 14W (domyslnie ustawione na 4AA bylo 600lm) do 1800 lumenow przy 17W. :)

A możesz napisać czym to można popędzić?
Tzn przy 4x18650 ile to poświeci na max?
No i z jaką prędkością trzeba jechać by lampka się nie stopiła ? :-)

Czy jeśli mam lampkę ustawioną na 5 poziomów to te poziomy się rozłożą jakoś po równo między tymi 1800lm a trybem najsłabszym?

mp.

Data: 2009-10-27 13:45:48
Autor: czarny_kruk
Michał Pysz pisze:
czarny_kruk pisze:
[...]

Przy 4x18650 i ustawionym absolutnym maksie 1800lm (nie jest to konieczne) poswieci 2 godziny.
Przy ustwionych 1200 lm (czyli 2x wiecej niz ustawione fabrycznie 600lm) na 4x18650 beda to 4 godziny.

Przy 1800lm wymagane jest jakiekolwiek poruszanie sie. Przy nizszych lampa moze byc uzywana statycznie.

Czy jeśli mam lampkę ustawioną na 5 poziomów to te poziomy się rozłożą jakoś po równo między tymi 1800lm a trybem najsłabszym?

Tak, tryby sa ustawione tak aby wzrok odbieral kazdy nizszy jako polowe jasnosci wyzszego.

pzdr.

Data: 2009-10-27 21:50:23
Autor: cztery
[Oświetlenie] RAVEN 1 PRO - UPGRADE
Czy istnieje jakis sposob by kupic ravena 1 ?
Raven 2 robi niesamowite wrazenie ale cena 600zl jest dla mnie odrobine (o 200zl ;-) ) za wysoka.

Data: 2009-10-27 22:40:53
Autor: geos
cztery wrote:
Czy istnieje jakis sposob by kupic ravena 1 ?
Raven 2 robi niesamowite wrazenie ale cena 600zl jest dla mnie odrobine (o 200zl ;-) ) za wysoka.

jak by się ktoś pytał to byłem przed Tobą ;)

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-10-27 23:49:34
Autor: czarny_kruk
cztery pisze:
Czy istnieje jakis sposob by kupic ravena 1 ?
Raven 2 robi niesamowite wrazenie ale cena 600zl jest dla mnie odrobine (o 200zl ;-) ) za wysoka.

Wykonanie w tej chwili na indywidualne zamowienie lampy Raven1 bedzie drozsze niz zakup nowego Ravena2.

Odnosnie nowej lampy to tak jak pisalem staram sie przygotowac niespodzianke w postaci tanszej (o ok. wlasnie 200zl) wersji Ravena z gwarantowana satysfakcja zadowolenia i pelna gwarancja oczywiscie. :)

pozdrawiam!

Data: 2009-10-27 23:52:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[Oświetlenie] RAVEN 1 PRO - U PGRADE

gwarantowana satysfakcja zadowolenia i pelna gwarancja oczywiscie. :)

Brzmi jak nędzne opisy z allegro.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-27 22:55:15
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-27, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

gwarantowana satysfakcja zadowolenia i pelna gwarancja oczywiscie. :)

Brzmi jak nędzne opisy z allegro.
:>

Nie było "serdecznie polecam".

Data: 2009-10-27 23:59:43
Autor: czarny_kruk
On 2009-10-27, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
gwarantowana satysfakcja zadowolenia i pelna gwarancja oczywiscie. :)
Brzmi jak nędzne opisy z allegro.
:>

Nie było "serdecznie polecam".

LOL, zapomnialem ;-)

Data: 2009-10-29 15:12:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Oświetlenie] RAVEN 1 PRO - UPGRADE
Jan Srzednicki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
On 2009-10-27, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

gwarantowana satysfakcja zadowolenia i pelna gwarancja oczywiscie. :)

Brzmi jak nędzne opisy z allegro.
:>

Nie było "serdecznie polecam".

Nie było też "nówka, używany przez kobietę!!!!1111".

Data: 2009-10-27 23:59:18
Autor: cztery
[...]

Licze na taka oferte :-)
BTW, mam nadzieje, ze wczorajszy mail (od papi na gd / home \ pl) gdzies mnie w kolejce oczekujacych umiescil.
Pozdrawiam

Data: 2009-10-28 00:25:50
Autor: JaromirD
cztery wrote:

[...]

To lista oczekujących jest już czy nie jest otwarta? Z pierwszej wiadomości wynikało, że zapisy dopiero po oficjalnym ogłoszeniu.

JaromirD

Data: 2009-10-27 15:24:24
Autor: tadek
RAVEN 1 PRO - UPGRADE
On 27 Paź, 09:35, czarny_kruk <z...@spam.dziekuje> wrote:
[...]

to ja wolę już swoją Betty

Data: 2009-10-27 23:40:30
Autor: czarny_kruk
RAVEN 1 PRO - UPGRADE
tadek pisze:
[...]

Lupine robi bardzo fajne lampki takze nie ma co plakac ;-)

Data: 2009-11-12 15:37:24
Autor: Tans
czarny_kruk wrote:
[...]

Czy dostępne są już jakieś zdjęcia porównawcze świecących lampek RAVEN 1 vs. RAVEN 2 vs. RAVEN 1 po upgrade?

Tans

[Oświetlenie] RAVEN 1 PRO - UPGRA DE