RAVEN 2 LUMONT nareszcie mogę zaprosić na realny test

Data: 2010-07-25 19:14:03
Autor: Mariusz
RAVEN 2 LUMONT nareszcie mogę zaprosić na realny test
Za 700zł miał być goły Raven w przedsprzedaży, tutaj widać "bogatszy" zestaw.
Swego czasu czarny_kruk próbował przekonywać, że jego projekt jest oryginalny i nie ma nic wspólnego z Exposure Joystick. Widzę jednak, że nawet to ekskluzywne opakowanie jest niemal identyczne z tym, co widać tutaj http://www.exposurelights.com/product/4/000020/joystick/ Skoro tak,  to ciekawe, co było pierwowzorem dla obydwu produktów?

Mariusz

RAVEN 2 LUMONT nareszcie mogę zaprosić na realny test