RAVEN 2 LUMONT nareszcie mogę zaprosić na realny test

Data: 2010-07-25 21:17:32
Autor: Titus Atomicus
RAVEN 2 LUMONT nareszcie mogę zaprosić na realny test
In article <4c4c5d84$0$17102$65785112@news.neostrada.pl>,
 "mariuszmo" <test@spam.pl> wrote:

Do osób, które mi zarzucały zmianę zdania, to mi nie zależało aby dokopać komuś za wszelką cenę ani nie przeszedłem na ciemna stronę mocy,
byłem zdecydowany na zgłoszenie sprawy i tak też zrobiłem ale jeśli pojawiło się rozwiazanie alternatywne, które wydawało mi się lepsze to z niego skorzystałem.
Jak większości osób już wiadomo lampkę od 2 dni mam.
OK - jak napisalem - wyglada na to, ze Kruk wyeliminowal najaktywniejszych.
Teraz sprawa znowu sie przeciagnie.

Co z tego, ze to jest niezla lampka, skoro na obecna chwile to jakis prototyp, ktory nie wiadomo czy wejdzie do produkcji.
A jego dostepnosc przypomina dostepnosc dobr luksusowych za komuny.

TA

RAVEN 2 LUMONT nareszcie mogę zaprosić na realny test