RAVEN 2 LUMONT nareszcie mogę zaprosić na realny test

Data: 2010-07-25 21:52:54
Autor: tanill
RAVEN 2 LUMONT nareszcie mogę zaprosić na realny test

Użytkownik "mariuszmo> Widzę, że Kruk spękał i nie napisał tutaj wyjaśnienia jak obiecywał.

Nie znam się wystarcza mi normalna lampka. Może ktoś wyjaśni na czym polega unikalność i specyfika tych latarek. Sa wiele tańsze niż jakiś sprawdzonych producentów czy to światowy lider?  Taka wojna i afery że niedługo jakiś fakt czy inny brukowiec bedzie o latarkach pisał

RAVEN 2 LUMONT nareszcie mogę zaprosić na realny test