RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Data: 2010-07-20 22:46:35
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Rozpoczynam nowy wątek aby wszyscy zainteresowani go zauważyli bo zarówno na priv jak i w poprzednim wątku sprzed paru dni "RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY" ludzie już dopytują

i tak:
jak pisałem, w piątek byłem na komendzie i zawiadomienie złożyłem, załączyłem screny stron www firmy i sklepu z ofertą
opisałem wszystko jak było i jest prosto i jasno w chronologicznej kolejności z datami co kiedy się stało itd

jeśli mój opis dotyczył jakiegoś maila wydrukowałem go i załączyłem jako ponumerowany załacznik a w tekscie się do niego odniosłem

wydruki korespondencji i treść SMSów potwierdzajacych, fakt "nadania" do mnie nieistniejącej przesyłki też załączyłem.
Policjant miał to przetrawić bo zebrało się tego trochę i w poniedziałek mieliśmy dokończyć.

Niestety w poniedziałek rozpadło mi to coś co ja nazywam swoim samochodem, wyciekł jakiś czerwony isostar z takiego metalowego cammelbaka za przednim zderzakiem, i nie chciało dać rady jechać dalej więc niestety musiałem jeździć po mechanikach i ledwie starczało czasu na podstawowe sprawy więc zgłoszenie się odwlokło. Dokończyć to doniesienie idę jutro rano, mam obiecane, że mi pojazd reanimują do jutra.

Tak więc kto chce to może iść wcześniej zgłosić i niech weźmie numer sprawy i poda na grupie jeśli nie, to czekajcie na mnie do jutra podam wszystko w sprawie zakończonego zgłoszenia jako kontynuacja -już w tym wątku.

Ponadto idąc na policję warto mieć namiar na firmę, to osoba prawna więc informacje są jawne i jawnie je uzyskałem w UG
nazwisko, pseudonim jak i strona www jest wszystkim znana a przydatne info to:
Firma LUMONT została zarejestrowana 16 kwietnia w Urzędzie Gminy Wrocław przy ulicy Nowy Targ pod numerem ewidencyjnym 210604
siedziba firmy to Wrocław ulica Okrężna 52

Co dalej?
Dzwoniłem do sąsiadów Kruka aby się dowiedziec czy jest w kraju, nic im nie mówiłem, tylko proprosiłem o info czy go widują bo się nie zgłasza na telefonach.
Jest w kraju chodzi ponoć szczęśliwy (w końcu na naszej forsie jest obłowiony to dlaczego by miał być smutny)

i teraz jeszcze jedno :
w poprzednim wątku kolega Ted zauważył, ża nasz  "biznesmen" wybiera się na maraton:
http://www.memorial.bikebrother.pl/memorial.aspx?menu=lista_startowa

napisałem więc do organizatorów prawdę czyli o tym, że przywłaszczył środki innych rowerzystów i nie wywiązuje się z umowy, notorycznie unika kontaktu więc zgłaszamy to na policję.
Napisałem, że uczciwa rywalizacja która jest mottem tego maratonu do jego postawy nie pasuje.
Jedna z osób, która jest organizatorem odpisała:

"dziękujemy Państwu za informację. Po Waszej sugestii próbujemy
kontaktować się z Maciejem Chęcińskim i wyjaśnić sprawę. Jeśli
będzie tego unikał, prawdopodobnie usuniemy z listy."

I jeśli ktoś czuje taką potrzebę może też to poprzeć wysyłając także swój mail do organizatorów.
Niech Kruk czuje na sobie oddech tego, że jego postepowanie jest nie do zaakceptowania bo  powinąć noga się może każdemu ale w jego przypadku to nie jest zwykły przypadek.
W  perspektywie czasu potwierdza się to, w co wcześniej nie chciałem wierzyć, a co słyszałem od osób, które ostrzegały przed nim z wcześniejszejszej współpracy z nim.
Te wszystkie obietnice bez pokrycia i kanty (jak ten z listem przewozowym niedananej przesyłki do mnie) wychodzą poza zwykły przypadek.
To jest zimna kalkulacja, jeden blef goni drugi a przyparty do muru i złapany na kłamstwie stosuje taktykę milczenia.

Jedno jest pewne, mam jeszcze kilka wątków, na razie w trakcie, czekam na info więc nie będę jeszcze pisał ale zapamietaj Kruku do czasu  kiedy nie oddasz mi kasy bedziesz czuł mój oddech na plecach. Tak się składa, że nie znoszę takich kanciarzy. Właściwie cieżko mi zrozumiec takie postępowanie.

Data: 2010-07-20 22:49:36
Autor: Mariusz Kruk
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "mariuszmo"
Ponadto idąc na policję warto mieć namiar na firmę, to osoba prawna więc informacje są jawne i jawnie je uzyskałem w UG

Nie. Osoba prowadząca działalność gospodarczą to nie to samo, co osoba
prawna.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-07-20 21:02:31
Autor: fest
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Mariusz Kruk napisal i wyslal takie slowa:

Nie. Osoba prowadząca działalność gospodarczą to nie to samo, co osoba
prawna.

Autor napisał "FIRMA" - czyli osoba prawna!

--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-07-20 23:09:59
Autor: arturbac
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
W dniu 2010-07-20 23:02, fest pisze:
Autor napisał "FIRMA" - czyli osoba prawna!

A co to takiego Firma w świetle prawa ?
Spółka jaka ? , Działalność Gospodarcza ?

Data: 2010-07-20 21:19:57
Autor: fest
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
arturbac napisal i wyslal takie slowa:

W dniu 2010-07-20 23:02, fest pisze:
> Autor napisał "FIRMA" - czyli osoba prawna!

A co to takiego Firma w świetle prawa ?
Spółka jaka ? , Działalność Gospodarcza ?

wiedziałem ze ktos sie o to przyczepi!
FIRMA to nazwa, dlatego napisałem w cudzysłowie. --
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-07-20 23:33:23
Autor: arturbac
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
W dniu 2010-07-20 23:19, fest pisze:
wiedziałem ze ktos sie o to przyczepi!

Nie czepiam się określenia firma ale tego że piszesz iż to osobowość
prawna a nie fizyczna i tylko dlatego że się nie zgadzam z tym co piszesz.

FIRMA to nazwa, dlatego napisałem w cudzysłowie.

"Maciej Chęciński Lumont Lightning"

Wskazuje na działalność gospodarczą (brak dopisków np "SA, SC, Sp. z
o.o." ) a więc na osobę fizyczną i pojęcie firma odnosi się do osoby
fizycznej w tym przypadku odpowiadającej całym swoim majątkiem za
prowadzoną DzG.

Data: 2010-07-21 09:20:45
Autor: Mariusz Kruk
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "fest"
> Autor napisał "FIRMA" - czyli osoba prawna!
A co to takiego Firma w świetle prawa ?
Spółka jaka ? , Działalność Gospodarcza ?
wiedziałem ze ktos sie o to przyczepi!
FIRMA to nazwa, dlatego napisałem w cudzysłowie.

Owszem, firma to "nazwa" przedsiębiorstwa.
Natomiast przedsiębiorca prowadzący prostą działalność gospodarczą nie
jest osobą prawną. Jest normalną osobą fizyczną. Osobowość prawną
zyskują dopiero niektóre formy spółek. Na przykład sp. z o.o.
Innemi słowy - osobowość prawna to coś, co pozwala na "wyróżnienie
prawne" konkretnego podmiotu. A w przypadku DG coś takiego nie zachodzi.
Nie ma DG bez powiązania z konkretną osobą, która tę DG prowadzi.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-07-21 21:24:00
Autor: fest
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
ZWRACAM HONOR PANOWIE!

--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-07-20 22:59:57
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

[...]

no może źle się wyraziłem, kontakt z ekonomią skończyem w szkole, fakt jest taki, że podano mi siedzibę firmy jako jawne dane w UG
ja ekonomistą nie jestem ale siedziba firmy musi być raczej ogólnie dostępna bo niby gdzie klienci mieliby udać się z reklamacją czy ustawową odpowiedzialnością za wady ukryte?
niemniej dzięki za poprawienie

Data: 2010-07-20 23:07:42
Autor: arturbac
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
W dniu 2010-07-20 22:49, Mariusz Kruk pisze:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "mariuszmo"
to osoba prawna więc informacje są jawne

Nie. Osoba prowadząca działalność gospodarczą to nie to samo, co osoba
prawna.

To osoba fizyczna ale informacje o adresie również są jawne i co
najważniejsze odpowiada swoim całym majątkiem.

Zastanawia mnie czy aby na pewno przekalkulowaliście sposób działania.
-Zgłoszenie na policje to ew ukaranie sprawcy (odsiadka) i w pierwszej
kolejności zaspokojenie roszczeń państwa (US).
-Sprawa cywilna czy jak to tam się zwie - z powództwa cywilnego celem
odzyskania wpłaconych środków i ew. odszkodowania to zaspokojenie swoich
roszczeń a nie państwa polskiego.

Data: 2010-07-20 23:45:31
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

[...]

Tak
Myślałem o tym ale tu chodzi o "głupie" 7 stów
nawet gdyby się zebrać wspólnie (koszy dojazdów) wynająć adwokata (koszty), założyć sprawe cywilną (koszty) ,  uzyskać wyrok nakazujący zwrot środków i isc z tym do komornika (który najpierw zaspokoi swoje koszty) to i tak kasę odzyskamy niewiadomo kiedy, niawiadomo ile z tego znów zakładając z własnej kieszeni i tracąc masę czasu.
Sprawa karna o oszustwo jest o tyle prostsza, że ścigana z urzędu.

Gdyby to była kwestia 10 czy 20 tysięcy to faktycznie można by myślec o cywilnej, za 7 stów się nie opłaca.

Z drugiej strony gość jest na tacy, mamy potwierdzenia przelewów, maile jak krecił i co robi jak straszę zgłoszeniem na policję? Robi kolejny blef.

Ja osobiście bym jak najszybciej oddał kase, gość się na własne życzenie prosi o problemy z prawem, to jego sprawa.
Albo nie zdaje sobie sprawy z tego albo mysli, ze jak zwykle jakoś to będzie ale tu żartów nie ma bo za to można złapać do 8 lat  + bonus czyli zapaskudzone papiery.
Ja go ostrzegałem wielokrotnie bo naprawdę tego nie chciałem zgłaszać, jak widać jego wybór

Data: 2010-07-21 00:04:06
Autor: piecia aka dracorp
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:45:31 +0200, mariuszmo napisał(a):

Sprawa karna o oszustwo jest o tyle prostsza, że ścigana z urzędu.
Czy aby na pewno? Jak nie zgłosisz to nie będą się tym w ogóle zajmowali.

Gdyby to była kwestia 10 czy 20 tysięcy to faktycznie można by myślec o
cywilnej, za 7 stów się nie opłaca.
Zgłoście wspólnie więc będzie większa kwota przy oszustwie, zawsze nie zostanie umorzone z powodu znikomej szkodliwości.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-21 00:12:44
Autor: arturbac
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
W dniu 2010-07-20 23:45, mariuszmo pisze:
Gdyby to była kwestia 10 czy 20 tysięcy to faktycznie można by myślec o
cywilnej, za 7 stów się nie opłaca.

Pozew zbiorowy bodajże min 10 osób z reprezentacją jednej osoby lub
prawnika powinien się bardziej opłacać niż 3miesiące do 8 lat w
zawieszeniu dla sprawcy i brak odzyskanych pieniędzy.
10 osób to już 7 tysięcy.

Data: 2010-07-20 23:15:23
Autor: chary
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
On Tue, 20 Jul 2010 22:46:35 +0200, mariuszmo wrote:
[...]

[...]

Nie jednemu psu Burek.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-07-20 23:18:52
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Napisałem, że uczciwa rywalizacja która jest mottem tego maratonu do jego
postawy nie pasuje.
[...]

Nie jednemu psu Burek.

sądzisz, że jest dwóch takich Maciejów posiadających dwie identyczne firmy LUMONT?

Sory ale jeden jak widzisz wystarczy aby zrobić dym

Data: 2010-07-22 20:01:43
Autor: chary
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
On Tue, 20 Jul 2010 23:18:52 +0200, mariuszmo wrote:

sądzisz, że jest dwóch takich Maciejów posiadających dwie identyczne firmy LUMONT?

Sory ale jeden jak widzisz wystarczy aby zrobić dym

Ok, przepraszam. Nie klikalem w linka.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-07-20 23:54:40
Autor: Dominik Mirowski
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
mariuszmo wyklepał(a) :

[...]

Wiesz co, tak to czytam i mam wrażenie, że ci się jeszcze nie chciało tyłka ruszyć i nigdy na policji nie byłeś, tylko popuszczasz innych - stawiam na to dużego kubusia a co :)
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-07-21 00:47:29
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Wiesz co, tak to czytam i mam wrażenie, że ci się jeszcze nie chciało tyłka ruszyć i nigdy na policji nie byłeś, tylko popuszczasz innych - stawiam na to dużego kubusia a co :)
--
wiesz co życie nie kręci sie wokół jakiegoś łosia, który cie wykiwał, jest jescze dom, rodzina, praca, hobby zwyczajnie nie miałem czasu sprawy dokończyć ale wierz mi opisalem się sporo i jutro zdecydowany jestem sprawę dokończyć o czym poinformuję w tym wątku choć wierz mi wolałbym na ta kasę poczekać nawet ze dwa, trzy miesiace ale nie zgłaszać i się dogadać.
Niestety po ostatnim wałku z listem przewozowym nawet gdyby mi to zaproponował to ja w to i tak nie uwierzę, bo jak można iść tak na bezczelnego?

posta założyłem już dziś tylko dlatego, że sporo ludzi pisało na priv, nie mam nic przeciwko temu ale skoro obiecałem pewne sprawy pare dni temu chciałem  aby dla wszystkich sprawa była jasna na jakim etapie jestem.

PS jakby co kubusia lubię bananowego :)

Data: 2010-07-21 01:00:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
mariuszmo bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Rozpoczynam nowy wątek aby wszyscy zainteresowani go zauważyli bo zarówno na priv jak i w poprzednim wątku sprzed paru dni "RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY" ludzie już dopytują

I ja mam prośbę: możesz założyć sobie grupę dyskusją na ten temat?
alt.pl.nie.lubie.macieja.checinskiego? Albo
alt.pl.oszukani.przez.macieja.checinskiego? Bo to już się nudne robi.
Ciągnij, gościu, jeden wątek, a nie rozpieprzasz się na piętnaście różnych,
z których nic nie wynika.
Dziękuję.

Data: 2010-07-21 01:18:28
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

[...]

Myślę, że ten jest ostatni w moim wydaniu
Co do Chęcińskiego gwiazdą stał się na własne życzenie.
osób oszukanych jest wiecej niż sądziłem na początku.
Nikt nie robi tego dla przyjemności, nikt nie chce chodzić na policje,  itp, każdy chce zwrotu środków i iść do swoich zajęć.
to tyle w temacie

Data: 2010-07-21 01:44:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
mariuszmo bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Myślę, że ten jest ostatni w moim wydaniu

Ok, to prośba do innych, potencjalnych, wątkotwórców: ustalcie sobie jakiś
tag, typu [czarny_kruk], [raven2], czy coś, poinformujcie o tym świat (a
przynajmniej mnie), żeby świat (przynajmniej ja) mógł ustawić sobie
odpowiednie filtrowanie. TIA.

Data: 2010-07-21 10:46:38
Autor: Kapsel
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Wed, 21 Jul 2010 01:18:28 +0200, mariuszmo napisał(a):

[...]

Ale tu nie biega o Czarnego Kruka, tylko o tworzenie wątków na grupie.
Tworzysz bodaj 3 z kolei, rozumiem że w podnieceniu itd. ale w zasadzie nic
nowego nawet tu nie zostało przekazane...

Sam czytam te dyskusje, bo też myślałem o tej lampce, ale jakieś zasady
powinny obwiązywać - założyłeś wątek, to go kontynuuj. Gdyby Ci nie
zwrócono uwagi, pewnie za tydzień byłby kolejny, że już byłeś na policji i
przyjęli zgłoszenie :| --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-07-21 13:55:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Kapsel bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Sam czytam te dyskusje, bo też myślałem o tej lampce,

Ja już pisałem: czekam, aż mocno przecenione trafią na Allegro. ;-)

Data: 2010-07-22 01:22:30
Autor: Titus Atomicus
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
In article <jeal0d0ukdub$.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

Kapsel bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić): > Sam czytam te dyskusje, bo też myślałem o tej lampce,

Ja już pisałem: czekam, aż mocno przecenione trafią na Allegro. ;-)

To chyba sobie poczekasz. Jak maja trafic skoro ich nie ma? To co jest to okaz kolekcjonerski... bialy kruk.

TA

Data: 2010-07-22 03:21:54
Autor: Dżejm
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Ja już pisałem: czekam, aż mocno przecenione trafią na Allegro. ;-)

To chyba sobie poczekasz. Jak maja trafic skoro ich nie ma? To co jest
to okaz kolekcjonerski... bialy kruk.

A jeśli będą, to kto chciałby je sprzedawać ? Przecież chyba ideą tej lampki miał być powalający stosunek jakości do ceny. Więc jak już ją masz to jej odsprzedaż jest bez sensu ;). Ja bym mojego ravena 1 nie sprzedał nawet ze 100% marżą :).

pozdro
Jacek

Data: 2010-07-22 09:37:05
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
prośba nie zgłaszajcie tymczasowo na policję, złapałem kontakt i sprawa jest wyjaśniana

Data: 2010-07-22 11:41:40
Autor: kml
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Użytkownik " mariuszmo" <mariuszm.o.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i293g1$dad$1inews.gazeta.pl...
prośba nie zgłaszajcie tymczasowo na policję, złapałem kontakt i sprawa jest
wyjaśniana

Mają nie zgłaszać bo Ty wyjaśniasz swoją kwestię czy kwestię wszystkich osób? Trochę to niepoważne ;/ Albo się zgłasza i prowadzi do końca albo nie.

kml
Przerwa techniczna do 23/07/2010

Data: 2010-07-22 09:51:05
Autor:
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Mają nie zgłaszać bo Ty wyjaśniasz swoją kwestię czy kwestię wszystkich osób? Trochę to niepoważne ;/ Albo się zgłasza i prowadzi do końca albo nie.

złapałem kontakt z Krukiem tj sam do mnie zadzwonił i dość długo pogadaliśmy
wyjaśniam kwestię w imieniu wszystkich osób ale ja go tłumaczył nie będę.
Musi tu napisać i wszystkich poinformować osobiście co i jak.

Ja mu powiedziałem co się kroi i o tym, że zostają już zgłaszane na policję sprawy i jak najszybciej sytuacje powinien tu wyjaśnić
Mam nadzieję, że dziś to zrobi. Jedno jest pewne z kasą nie nawiał i jest szansa na rozwiązanie sprawy.

Data: 2010-07-22 13:04:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
mariuszm.o.SKASUJ@gazeta.pl bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy
(niepotrzebne skreślić):
Ja mu powiedziałem co się kroi

Czyli Dominik miał rację. lol

Data: 2010-07-22 11:47:56
Autor: Kapsel
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Thu, 22 Jul 2010 09:37:05 +0000 (UTC), mariuszmo napisał(a):

prośba nie zgłaszajcie tymczasowo na policję, złapałem kontakt i sprawa jest wyjaśniana

No teraz to Ty się robisz niekonsekwentny i niepoważny...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-07-22 10:05:09
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

jest
> wyjaśniana

No teraz to Ty się robisz niekonsekwentny i niepoważny...

Nie, to nie jest niekonsekwencja, ja dostosowuje się do nowej sytuacji.
Mi zależy na wyjaśnieniu i odzyskaniu środków lub towaru a nie uziemieniu kogoś dla zasady.
 W sytuacji kiedy nie było kontaktu policja to najlepsze wyjście ale w sytuacji kiedy udało mi się ten kontakt uzyskać (nie ważne jak -w końcu ja na to poświęciłem czas) to poczekajmy na jego słowa -może będzie lepsze wyjście niż policja.
Kto zgłosił to trudno, pamiętaj ja też zgłosiłem sprawę i jeśli dotrzyma słowa będę musiał to odkręcić.
On ma wyjaśnić na grupie co i jak i że nie nawiał z kasą, ja go tłumaczył nie będę. Ja mu powiedziałem przed chwilą jak to wygląda w naszych oczach i co mu grozi.

Data: 2010-07-22 12:42:46
Autor: Alfer_z_pracy
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
mariuszmo napisał:
On ma wyjaśnić na grupie co i jak i że nie nawiał z kasą, ja go tłumaczył nie
będę. Ja mu powiedziałem przed chwilą jak to wygląda w naszych oczach i co mu
grozi.

A przepraszam, Kruk mejli od połowy czerwca nie czyta? Sam się nie domyśla co mu grozi? Nie domyśla się, że czeka na niego zgraja wnerwionych klientów, których od miesiąca OLAŁ totalnym brakiem kontaktu?! Żenada.

A.

Data: 2010-07-22 11:30:28
Autor:
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
[...]

Uważam tak jak Ty, zresztą gdyby było inaczej to bym nie zakładał tutaj tych ostatnich postów z informacją na temat jego firmy.
Ja nie zacząłem go nagle bronić bo do mnie zadzwonił tylko informuję, (jeśli już wymusiłem - nieważne w jaki sposób, aby do mnie zadzwonił),że być może pojawiło się jakieś rozwiązanie dla wszystkich. O ile publicznie mogliśmy się zastanawiać czy zgłaszać na policję czy nie, to ja już jego niańką nie jestem i publicznie w jego imieniu wypowiadał się nie będę bo nie czuje się do tego upoważniony.
Ustaliliśmy, że sam ma tu wyjaśnić wszystkim wszystko i mam nadzieję, że nie schowa głowy w piasek tym razem tylko to zrobi.
Jeśli tak się stanie i tu napisze to każdy będzie mógł ocenić to sam i podjąć decyzje, którą uważa za prawidłową. Jeśli jednak nie napisze to sprawa oczywista.   --

Data: 2010-07-22 14:28:11
Autor: Alfer_z_pracy
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
[...]

No pewnie! Ile damy mu czasu na wyjaśnienie? Proponuję wstrzymać się ze wszelkimi ruchami na 3 miesiące. Albo nie, na pół roku, wszak trzeba mu pozwolić żeby się w sobie zebrał, przeanalizował błędy. Albo może chociaż rok, przecież odczytanie mejli i odpisanie nie jest tak banalne, jakby się tu niektórym wydawało.

Do tego proponuję zrobić zrzutkę na Kruka, może po 200 zł od osoby na początek, kto wie czy nie potrzebuje zamówić nowych układów a wiadomo że to nie są małe kwoty. Myślę też nad założeniem Fundacji im. Czarnego Kruka, która zbierałaby dla niego fundusze na projekt Raven III, którego światło widać nawet z krańców Układu Słonecznego. To dopiero wyzwanie!

Czas realizacji Ravena III - dosłowny cytat z mejla od Kruka z 12 marca - "lampki będe mógł wysłać do końca tego miesiąca. Twoja jest na początku listy.".

A.

Data: 2010-07-22 13:34:52
Autor:
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

[...]

ALE NIE ROZUMIEM dlaczego wszyscy uważają, że go zaczynam bronić.
Ja go nie bronię tylko szukam alternatywy, nie mam danych ile już osób było na policji,(na towar czeka z kilkadziesiąt) a część na pewno już na policji była, ja tylko szukam alternatywnej możliwości szybszego załatwienia sprawy.
Ja nie mówię, że policja nic nie da bo da i to dużo, ja tylko starałem się go wyciągnąć za uszy na światło słoneczne niech się tłumaczy.
Każdy wie, że sprawa karna będzie jednak się ciągnęła i to długo, dlatego gdy już do mnie dzwonił chciałem aby wytłumaczył się przed wszystkimi.

Data: 2010-07-22 16:16:06
Autor: szufla
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Choc nie jestem strona w sprawie, a z Ravena 1 jestem zadowolony to musze stwierdzic, ze jestes niekonsekwentny a twoje zachowanie jest rownie dziwne i dziecinne jak sprzedawcy lampy.

sz.

Data: 2010-07-22 16:20:45
Autor: raviz
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
szufla wrote:
[...]

Poczekajmy na wyjasnienie Kruka, moze nas tez to przekona.

Data: 2010-07-22 16:22:30
Autor: tester
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Choc nie jestem strona w sprawie, a z Ravena 1 jestem zadowolony to musze stwierdzic, ze jestes niekonsekwentny a twoje zachowanie jest rownie dziwne i dziecinne jak sprzedawcy lampy.

Choć i ja nie jestem stroną, to jednak Mariusza rozumiem. Po pierwsze latania po
sądach do przyjemności nie należy. A po drugie, jakbyś umoczył 700 zł to
wolałbyś iść do sądu i nie odzyskać kasy, czy dać jeszcze jedną szansę i
odzyskać albo kasę albo towar? --

Data: 2010-07-22 16:33:58
Autor: kml
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Użytkownik "tester" <testeruserWYTNIJTO@amorki.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000958.4c485426newsgate.onet.pl...
[...]

Jak bym tyle czekał to bym dawno sprawę załatwił przez policję. Ile można dawać szans i czekać.

Data: 2010-07-22 16:43:17
Autor: tester
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Jak bym tyle czekał to bym dawno sprawę załatwił przez policję. Ile można dawać szans i czekać.

Na policję możesz iść w każdej chwili. A myślę, że skoro jakoś dogadał się z
Krukiem, to warto dać mu jeszcze jedną szansę.

Data: 2010-07-22 17:27:42
Autor: kml
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Użytkownik "tester" <testeruserWYTNIJTO@amorki.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000959.4c485905newsgate.onet.pl...
[...]

Co kto lubi. Naprawdę mam nadzieje, że cała ta sprawa wyjaśni się niebawem i usłyszymy coś sensownego.

Data: 2010-07-23 09:46:21
Autor: Fabian
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
W dniu 22.07.2010 17:27, kml pisze:

[...]

Jak by się wyjaśniło i "dobrze" skończyło to by było fajnie. Ale
sensownie to już nie ma szans być :(

Fabian.

Data: 2010-07-23 09:57:06
Autor: kml
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Użytkownik "Fabian" <fabian@niematakiegoadresu.pl> napisał w wiadomości news:i2bhcc$pc$2news.task.gda.pl...

Co kto lubi. Naprawdę mam nadzieje, że cała ta sprawa wyjaśni się
niebawem i usłyszymy coś sensownego.

Jak by się wyjaśniło i "dobrze" skończyło to by było fajnie. Ale
sensownie to już nie ma szans być :(

Dobrze to się skończy pewnie, w końcu. Wyjaśnienia jakie by nie były to....

Data: 2010-07-22 13:26:46
Autor: kml
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4c4820b6$0$2587$65785112news.neostrada.pl...
mariuszmo napisał:
[...]

Jako osoba nie będąca w sprawie nie powienienm sie odzywać, ale to wszystko zaczyna wyglądać na jakiś cyrk po prostu. I to taki mało śmieszny :|

Data: 2010-07-22 13:01:22
Autor: Titus Atomicus
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
In article <i293g1$dad$1@inews.gazeta.pl>,
 " mariuszmo" <mariuszm.o.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

prośba nie zgłaszajcie tymczasowo na policję, złapałem kontakt i sprawa jest wyjaśniana

Oczom nie wierze.
Nie jestem bezposrednio zainteresowany sprawa. Raczej jestem tzw. postronnym obserwatorem.
No i dochodze do wniosku ze kol. Kruk to jednak niezly socjotechnik jest. Moze on hipnotyzer?

TA

Data: 2010-07-22 13:25:40
Autor: kml
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-3D6672.13012222072010news.onet.pl...
[...]

Nie obrażając nikogo, zdaje się ze CK trafił na podatny materiał.

Data: 2010-07-22 23:24:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
W dniu 2010-07-22 11:37,  mariuszmo pisze:
prośba nie zgłaszajcie tymczasowo na policję, złapałem kontakt i sprawa jest
wyjaśniana

Nie wiem jak inni to ocenią, ale w moich oczach wiarygodność masz mocno zachwianą.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2010-07-23 09:57:28
Autor:
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a):
> [...]
> wyjaśniana

Nie wiem jak inni to ocenią, ale w moich oczach wiarygodność masz mocno zachwianą.

myśl co chcesz, nie jestem radykałem, daleko mi do tego aby przypierdolić komuś dla zasady bo tak.
Sytuacja się zmieniła to należało podjąć działanie optymalne do obecnego stanu wiedzy.

Data: 2010-07-24 15:05:26
Autor: Wojtas
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
W dniu 2010-07-23 11:57, mariuszm.o.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

[...]

LOL. Za miesiąc będziesz inaczej kwiczał.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2010-07-23 11:17:34
Autor: live_evil
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
W dniu 22.07.2010 11:37,  mariuszmo pisze:
prośba nie zgłaszajcie tymczasowo na policję, złapałem kontakt i sprawa jest wyjaśniana

Gra na czas. Po jego poprzednich zagrywkach (wg relacji
zainteresowanych) ja bym już nie wierzył w jakiekolwiek jego dobre intencje.

--
live_evil

Data: 2010-07-23 02:56:41
Autor: kebi
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Chętnie poczytam sobie wyjaśnienia ale tylko w ramach rozrywki. Może
tym razem okaże się że lampki tuż przed wysyłką zostały skradzione
przez tajemniczych zamaskowanych osobników w turbanach? A może nie
dostaliśmy lampek w trosce o nas drodzy koledzy. Przecież na pewno w
przyszłym roku pojawią się nowe jeszcze lepsze diody LED, zresztą już
są zaklepane u producenta. Jak tylko Maciek je dostanie to rozpocznie
wysyłkę. Przecież lampka miała być super jasna i najlepsza na rynku
więc warto poczekać ;).

Jeśli chodzi o mnie to jedyną szansą jaką daję Maćkowi to termin jaki
wyznaczyłem w piśmie do niego. Interesują mnie tylko fakty nie
tłumaczenia i puste słowa. W żadne obietnice tego pana nie wierzę.
Zresztą na podstawie dotychczasowych faktów na jakąkolwiek reakcję na
pismo też specjalnie nie mam nadziei.

Pozdrawiam - Grzesiek P.

Data: 2010-07-23 09:41:28
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Gra na czas. Po jego poprzednich zagrywkach (wg relacji
zainteresowanych) ja bym już nie wierzył w jakiekolwiek jego dobre
intencje.

nie gra na czas, mam lampkę, dziś doszła, podobno wysłał jeszcze paru osobom ale nie jestem w stanie tego zweryfikować
powiem tak elektronika nie jest kompletna (brakuje wszystkich deklarowanych trybów) bo z tym miał problem, ale w pełni funkcjonalna i działa.
W dzień nie mam jak przetestować ale w najwyższym trybie jak na swoje wymiary powinna w nocy działać bardzo dobrze. Ale pod względem wykonania, obudowa anoda wykończenie, perfekt. Kruka ten perfekcjonizm myślę zgubił.
Jak pisałem wczoraj, nie mam zamiaru pisać o jego problemach osobistych (o ile to co przekazał mi jest prawdą) miał napisać sam widać nie dał rady, niech każdy to oceni sam.
Ja jestem w pracy foty i opinię o lampce zamieszczę wieczorem
AMEN
A i ja osobiście muszę jeszcze podjechać odkręcić moje zgłoszenie na policji,
na obecnym etapie dam radę to zrobić.
Wczoraj go ostrzegałem, żeby się odezwał publicznie bo ludziom puszczają nerwy.
Co z tym zrobi wybór należy do niego.

Data: 2010-07-23 11:51:42
Autor: kml
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Użytkownik " mariuszmo" <mariuszm.o.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2bo48$gjd$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czy po odpowiednim czasie czekania, wpłaceniu całej kwoty i wizycie na policji dostałeś niekompletny produkt. Dobre i to.

kml
http://www.endurorider.pl Beskidy na rowerze.

Data: 2010-07-23 10:03:04
Autor:
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

Czy po odpowiednim czasie czekania, wpłaceniu całej kwoty i wizycie na policji dostałeś niekompletny produkt. Dobre i to.

Wczoraj się umówiliśmy, że biorę to do testów, i mam możliwość odesłania.
Mogłem zabrać kasę ale z własnej ciekawości wziąłem tego ravena choć mam już inną lampkę.
Wiem jak  brzmi, przy braku kontaktu, to "mogę odesłać" ale w obecnym układzie  gwiazd jest to realne.

Data: 2010-07-23 12:07:39
Autor: kml
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Użytkownik <mariuszm.o.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2bpco$ksm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mariusz, wiesz co wrzuć lepiej zdjęcie tej lampki jak wrócisz do domu.

Data: 2010-07-24 08:45:41
Autor: Niewe
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :)) - pozew zbiorowy
[...]

U mnie niestety jak na razie całkowita cisza mimo wielokrotnych wezwań do kontaktu i do zwrotu pieniędzy :/
Zgodnie z obietnicą złożoną Krukowi w piątek po pracy kopnąłem sie na policję. Złożyłem zeznania, pan policjant z mozołem spisał to wszystko na maszynie i poinstruował co powinienem mu jeszcze przynieść. W poniedziałek po pracy doniosę mu resztę i policyjna maszyna administracyjna będzie już nie do zatrzymania. Przykre.

W między czasie rozmawiałem ze znajomym prawnikiem, na temat możliwości ewentualnego pozwu zbiorowego. To nowość, a Polsce i być może gościu podjąłby się prowadzenia tej sprawy. Wynagrodzenie 10-15% zasądzonej kwoty. Zależy ile osób byłoby zainteresowanych. Proszę więc o wstępne deklaracje ile osób chciałoby przystąpić do pozwu. Jak będę miał te dane, dogadam resztę z prawnikiem, podam szczegółowe info i uruchomię adres e-mail, na który będę zbierał pełne dane chętnych do odzyskania swojej kasy tą drogą.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-23 11:53:36
Autor: Titus Atomicus
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
In article <i2bo48$gjd$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

> nie gra na czas, mam lampkę, dziś doszła, podobno wysłał jeszcze paru osobom ale nie jestem w stanie tego zweryfikować
No, najważniejszy aktywista zneutralizowany.
Swietne posuniecie.
TA

Data: 2010-07-25 15:53:11
Autor: Mariusz
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Użytkownik " mariuszmo" <mariuszm.o.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2bo48$gjd$1inews.gazeta.pl...
Ja jestem w pracy foty i opinię o lampce zamieszczę wieczorem

Mam nadzieję, że nie pójdziesz w ślady Mistrza, który na nowo zdefiniował słowo "wkrótce".
Czekam...

Mariusz

Data: 2010-07-22 13:03:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
Dżejm bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
A jeśli będą, to kto chciałby je sprzedawać ?

Autor.

Data: 2010-07-22 13:06:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
[...]

To chyba sobie poczekasz.

Z tym, że ja lampki w rowerze mam całkiem zacne (czytaj: widzę dokąd jadę),
Ravena kupiłbym raczej kolekcjonersko, ewentualnie do przyszłego drugiego
roweru bez dynama.

RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))