RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Data: 2010-07-20 23:54:40
Autor: Dominik Mirowski
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))
mariuszmo wyklepał(a) :

Tak więc kto chce to może iść wcześniej zgłosić i niech weźmie numer
sprawy i poda na grupie jeśli nie, to czekajcie na mnie do jutra
podam wszystko w sprawie zakończonego zgłoszenia jako kontynuacja
-już w tym wątku.

Wiesz co, tak to czytam i mam wrażenie, że ci się jeszcze nie chciało tyłka ruszyć i nigdy na policji nie byłeś, tylko popuszczasz innych - stawiam na to dużego kubusia a co :)
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-07-21 00:47:29
Autor: mariuszmo
RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))

Wiesz co, tak to czytam i mam wrażenie, że ci się jeszcze nie chciało tyłka ruszyć i nigdy na policji nie byłeś, tylko popuszczasz innych - stawiam na to dużego kubusia a co :)
--
wiesz co życie nie kręci sie wokół jakiegoś łosia, który cie wykiwał, jest jescze dom, rodzina, praca, hobby zwyczajnie nie miałem czasu sprawy dokończyć ale wierz mi opisalem się sporo i jutro zdecydowany jestem sprawę dokończyć o czym poinformuję w tym wątku choć wierz mi wolałbym na ta kasę poczekać nawet ze dwa, trzy miesiace ale nie zgłaszać i się dogadać.
Niestety po ostatnim wałku z listem przewozowym nawet gdyby mi to zaproponował to ja w to i tak nie uwierzę, bo jak można iść tak na bezczelnego?

posta założyłem już dziś tylko dlatego, że sporo ludzi pisało na priv, nie mam nic przeciwko temu ale skoro obiecałem pewne sprawy pare dni temu chciałem  aby dla wszystkich sprawa była jasna na jakim etapie jestem.

PS jakby co kubusia lubię bananowego :)

RAVEN 2 TEST PRAKTYCZNY 2 :))