[oświetlenie] RAVEN I: modyfikacja mocowania?

Data: 2010-03-26 21:10:27
Autor: geos
[oświetlenie] RAVEN I: modyfikacja mocowania?
witam,

czy ktoś z Was przerabiał modyfikację mocowania lampki RAVEN I, tak aby uchwyt był mocowany na stałe do kierownicy a lampka była doczepiana do niego na bagnet/zatrzask?

jeśli tak to proszę o linki do zastosowanych elementów. ewentualnie sugestie co będzie sensowne i odpowiednie do tego celu.

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-03-26 22:50:19
Autor: Dżejm
[oświetlenie] RAVEN I: modyfikacja mocowania?
czy ktoś z Was przerabiał modyfikację mocowania lampki RAVEN I, tak aby uchwyt był mocowany na stałe do kierownicy a lampka była doczepiana do niego na bagnet/zatrzask?
[...]

Tak akurat nie, ale dorobiłem sobie na gumie uchwyt (oczko) z taśmy materiałowej, więc gumę można naciągnąć bez problemu palcem w 2 sekundy.

pozdro

Data: 2010-03-26 22:59:43
Autor: geos
Dżejm wrote:
[...]

czyli zrobiłeś coś a la łańcuszek, który się robi w przedszkolu na choinkę, tylko z dwóch oczek, tak? :)

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-03-27 14:32:07
Autor: Dżejm
[oświetlenie] RAVEN I: modyfikacja mocowania?
czyli zrobiłeś coś a la łańcuszek, który się robi w przedszkolu na choinkę, tylko z dwóch oczek, tak? :)

Dokładnie :). Plus od wewnątrz druga warstwa przeciwnie, żeby się palec nie kleił i żeby się uchwyt nie ruszał. Taśma izolacyjna materiałowa z castoramy. Trochę się już rwie, ale z rok wytrzymało:
http://img687.imageshack.us/img687/5035/dscn0001kj.jpg

pozdro
Jacek

Data: 2010-03-26 23:04:45
Autor: Ryszard Mikke
Dżejm <no.spam@no.spam> napisał(a):
> [...]

Tak akurat nie, ale dorobiłem sobie na gumie uchwyt (oczko) z taśmy materiałowej, więc gumę można naciągnąć bez problemu palcem w 2 sekundy.

Ale nie rozumiem, w czym właściwie problem?
Przecież ta guma się zakłada bez niczego?

rmikke

Data: 2010-03-27 00:11:38
Autor: geos
Ryszard Mikke wrote:
[...]

to zależy od grubości kierownicy i położenia lampki na niej. może masz takie warunki, że jest Ci wygodnie. w moim wypadku wolałbym zatrzask/dłuższą gumę, lub wykorzystam patent Dżejma.

pozdrawiam,
geos

[oświetlenie] RAVEN I: modyfikacja mocowania?