RAZ i afera tuska... czyli wiadomości z krainy mił ości... :-)))

Data: 2009-10-17 20:25:49
Autor: Mariusz Merta
RAZ i afera tuska... czyli wiadomości z krainy mił ości... :-)))
http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/afera-tuska,1383255
j.w.

to ma ręce i nogi...a z tymi policjami...przypomina mi się "Cesarz"
Kapuścińskiego...
jeszcze trochę a tusk będzie cesarzem czegoś w rodzaju  etiopii...

Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 05:33:14
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

--
Dobry, dobra, ras, 2, czy...

Z jakiego powodu Lysiak przestal nagle zachwycac sie
naszym Rafalkiem Aleksandrem?

AR

Data: 2009-10-17 20:39:53
Autor: Mariusz Merta
RAZ i afera tuska... czyli wiadomości z krainy miłości... :-)))

Z jakiego powodu Lysiak przestal nagle zachwycac sie
naszym Rafalkiem Aleksandrem?

może dlatego, że Łysiakowi nie podoba się kolor kalesonów noszonych
przez RAZ ?
albo Ziemkiewicz pije wódeczkę bez zakąski ? a Łysiak lubi zakąsić,
duszonym komunistą w tomacie :-)))

oj zdaje się, że zakłóciłem spokój i wesołość...
jak tam poranny udój ? mleczko nie skwaśniało (nomen, omen IPN o
kwaśniewskim) z powodu skrzatów kaczyńskich :-)))
Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 05:48:10
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:040fb006-dccb-4dab-b18e-e9b3cc924ba3y18g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Wyjrzalem i znalazlem ,,Die Presse'' na wycieraczce.
Cza pedziec ze sie ta prasa podniosla ostatnio;
Przejze se powiedzmy dzisiaj w niedziele i juz moge
przepowiadac pogode powiedzmy w NYC na
przyszly tydzien.

Pan co poczytuje?

AR

Data: 2009-10-17 21:42:36
Autor: Mariusz Merta
RAZ i afera tuska... czyli wiadomości z krainy miłości... :-)))

Pan co poczytuje?

ja tam panie jako polactwo...tak mnie nazwała przyjaciel za to, że
głosowałem na kaczora a nie na tuska...
jako polactwo, wsteczne i skołtunione czytuję jedynie obrazkowy papier
toaletowy z portretem
donalda tuska tuż przed użyciem go w wiadomym celu...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 06:47:28
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:29acb3d7-4733-4637-89f7-1242a5355672l13g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Ja na partie prezesa Kaczynskiego i nie zamierzam zmieniac.
PO znam nieco od strony zakrystii; nic pociagajacego jak
na moj dlugi i miesisity nos.

AR

RAZ i afera tuska... czyli wiadomości z krainy mił ości... :-)))