RAZ o grypie na Fb

Data: 2010-08-13 15:50:53
Autor: Slawek SWP
RAZ o grypie na Fb
"Rafał Ziemkiewicz  Światowa Organizacja Zdrowia pomyliła się co do grypy, czy raczej wręcz została zlobbowana. Salony jej nie bronią, głownie dlatego, Ĺźe taką opcję obstawiła pani Kopacz z Siły Przewodniej. No to się pytam - to moĹźe WHO pomyliła się/uległa lobby takĹźe orzekając, Ĺźe homoseksualizm nie jest chorobą? Czy nadal jej orzeczenie w tej kwestii będzie uznawane za prawdę objawioną?"

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-08-13 23:49:52
Autor: pluton
RAZ o grypie na Fb
No to się pytam - to może WHO pomyliła się/uległa lobby także orzekając,
że homoseksualizm nie jest chorobą? Czy nadal jej orzeczenie w tej
kwestii będzie uznawane za prawdę objawioną?"

A co, chcesz zeby wszystkie czarnuchy sukienkowe byly uznane za chore ?
Nie mogli by  wtedy nauczac molestowania w szkolach.

Nullification

Data: 2010-08-14 01:52:22
Autor: Slawek SWP
RAZ o grypie na Fb
Użytkownik pluton napisał:
[...]

Ja chcę, żeby każdy chory miał możliwość leczenia, bez względu na to czy choroba jest genetyczna czy indukowana przez innych chorych...

Data: 2010-08-14 06:15:18
Autor: pluton
RAZ o grypie na Fb

> [...]

Ja chcę, żeby każdy chory miał możliwość leczenia, bez względu na to czy
choroba jest genetyczna czy indukowana przez innych chorych...

Juz widze kolejki czarnuchow po rente chorobowa, bezplatne leczenie
i lekarstwa ze 100% zniżką.

Jeżeli jest to choroba indukowana, to nie chodz na wystawy psow ani  kotow,
bo sie zoofilii nabawisz.

Nullification

Data: 2010-08-15 01:16:47
Autor: Slawek SWP
RAZ o grypie na Fb
Użytkownik pluton napisał:
[...]

Dzięki za troskę. Ja już jestem ustabilizowany, jak myślisz dlaczego KPH indoktrynuje w szkołach, gimnazjach i liceach...?

Data: 2010-08-15 01:26:10
Autor: pluton
RAZ o grypie na Fb
> Jeżeli jest to choroba indukowana, to nie chodz na wystawy psow ani
kotow,
> bo sie zoofilii nabawisz.

Dzięki za troskę. Ja już jestem ustabilizowany,

Super. Wolisz pieski czy koty ?

jak myślisz dlaczego KPH
indoktrynuje w szkołach, gimnazjach i liceach...?

Z tych samych powodow co czarne sukienki ?

Nullification

Data: 2010-08-15 23:26:24
Autor: Slawek SWP
RAZ o grypie na Fb
Użytkownik pluton napisał:
[...]

Oczywiście, że psy. Są posłuszne! Jeśli wiesz co mam na myśli... ;)

jak myślisz dlaczego KPH
indoktrynuje w szkołach, gimnazjach i liceach...?

Z tych samych powodow co czarne sukienki ?

No to mamy jasność. Indoktrynacja czy to "kampanii homoseksualnej" czy kościoła jest stosowana na grupie wiekowej najbardziej podatnej na indoktrynację. Jak rozumiem "kampania homoseksualna" ma jednego przeciwnika kościół. Wobec tego, stanowczo opowiadam się za tym, żeby "czarne sukienki" indoktrynowały młodzież w szkole, obejdzie się wówczas bez łożenia olbrzymich sum na leczenie zaburzeń osobowości i ogromnego nakładu pracy przy przywracaniu młodzieży do normalnych preferencji seksualnych.