Róşnice

Data: 2010-03-26 18:59:13
Autor: Slawek SWP
Róşnice
Czym się różnią afery "pod rządami" PO i PiS:

- Korupcja (łac. corruptio - zepsucie) – nadużycie stanowiska publicznego w celu uzyskania prywatnych korzyści.

Ujawniona korupcja, pod rządami PiS poprzez równość wszystkich wobec prawa doprowadziła do rozpadu rządu i koalicji w 2007.
Ujawniona korupcja w 2009 dzięki intensywnym zabiegom relatywizującym staje się pomału niegroźna - dla rządzących. Prawdopodobnie pod koniec 2010 tylko PiSiaste oszołomy będą pamiętać przekręt marszałka Drzewieckiego i spółki.

- Działalność służby państwowej CBA
http://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_Biuro_Antykorupcyjne

Działalność służby antykorupcyjnej przynosiła efekty, do czasu... Obecnie CBA jest bezużyteczna, nie dość że ma obowiązek konsultacji w zakresie tego kogo można śledzić to jeszcze nie potrafi być szybsza niż lokalna gazeta. Senator PiS, czyli oczywisty cel dla dzisiejszego CBA został namierzony, podsłuchany i "ujawniony" - ze swoją działalnością, przez redaktora górskiej gazety.
Wiem, wiem! na tym mogła polegać akcja służb bardziej podległych koalicji PO-PSL a CBA dostało tylko polecenie niewtrącania się. W końcu taki Skorupa - alter ego Drzewieckiego, stanowi naturalną przeciwwagę dla afery hazardowej i z punktu widzenia socjotechniki jest lepszy niż "deus ex machina" w teatrze.
Błąd PO polega na tym, że PiS nie toleruje - od zawsze, w swoich szeregach mafii i nie próbuje ukryć czy zrelatywizować faktów. Lemingi i tak nie zwrócą uwagi na fakty i łykną wszystko co im media wytłumaczą, czyli nadzieja tylko w tych co sami myślą.

--
Sławek SWP
Nim na pożarcie rzucą nas tłumom

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-26 13:02:08
Autor: Slawek SWP
Róşnice
Użytkownik Slawek SWP napisał:
[...]

Przepraszam! Nie zmieniłem czasu na właściwy po pracy! Post poszedł ze złą godziną! Przepraszam wszystkich!

Data: 2010-03-26 05:05:54
Autor: zbig
Różnice
On 26 Mar, 13:02, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:
Użytkownik Slawek SWP napisał:

>[...]

Przepraszam! Nie zmieniłem czasu na właściwy po pracy! Post poszedł ze
złą godziną! Przepraszam wszystkich!
Nie ma sprawy, wielkodusznie wybaczamy.

Data: 2010-03-26 14:12:59
Autor: JC
Różnice

"Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote in message news:hoi7nk$rdq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czym się różnią afery "pod rządami" PO i PiS:

Ujawniona korupcja, pod rządami PiS poprzez równość wszystkich wobec prawa doprowadziła do rozpadu rządu i koalicji w 2007.

Pytanie: co konkretnie ujawniono, kto komu i ile dal w lape i co ten drugi na tym zyskał  ?
Jeśli odpowiedzią ma być show wyreżyserowany przez Ziobrę i Engelkinga, to taka odpowiedź mnie nie interesuje. Pozostawiam uciesze PISuarowych oszołomów.

[...]

Pytanie jak wyżej: co konkretnie ujawniono, kto komu i ile dal w lape i co ten drugi na tym zyskał  ?
Jeżeli odpowiedzią są głupawe popisy Kempy i Wasermanna w tzw. komisji śledczej, tudzież kacze pokrzykiwania o rzekomym przestęstwie Tuska, to taka odpowiedź również ....

JC

Data: 2010-03-26 14:45:11
Autor: Slawek SWP
Różnice
Użytkownik JC napisał:
[...]
Pytanie: co konkretnie ujawniono, kto komu i ile dal w lape i co ten drugi
na tym zyskał  ?
> [...]

Środowiska przestępcze - ale nie tylko - używają słów zastępczych na określenie działań, zdarzeń i innych "rzeczy", które mogą być użyte przeciwko wypowiadającym je osobom.
Język mafijnej polityki jest znacznie subtelniejszy niż klamka-pistolet czy... zresztą sam sobie powpisuj:
http://www.miejski.pl/slowo-Zajeba%C4%87
Jak widzę stoisz twardo na stanowisku, że jeśli nie trafi się polityk idiota, który da się nagrać jak Skorupa to przestępstwa nie ma. Nie interesuje cię intencja mówiących i działania jakie podjęli, stanowczo odrzucasz proces wnioskowania na podstawie faktów a żądasz przyznania się wprost do winy. No cóż... Mam nadzieję, że nie pracujesz jako sędzia czy śledczy...

Data: 2010-03-26 15:19:16
Autor: JC
Różnice
"Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote in message news:hoiefc$i8e$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik JC napisał:
[...]
> [...]

Język mafijnej polityki jest znacznie subtelniejszy niż klamka-pistolet czy... zresztą sam sobie powpisuj:

To tylko domysły o ściśle ukierunkowanej orientacji, na szczęście w Polsce sądy (jeszcze) muszą się kierowac faktami, a nie domysłami, pomówieniami i insynuacjami ...

[...]

Nie. Przestępcy rzadko przyznają się do winy. Ale żądam dowodów przestępstwa, by kogoś uznać za przestępcę. Polskie prawo (na razie, przynajmniej) też tego żąda.

No cóż... Mam nadzieję, że nie pracujesz jako sędzia czy śledczy...

Nie, i nie mam takich planów. Ale mam też nadzieję, że uwielbiane przez was "prawo i sprawiedliwość"   w wersji a' la IV RP , a także tzw. Prawo i Sprawiedliwość na zawsze pozostaną już tylko smutnym i coraz mniej znaczącym epizodem historii najwnowszej. Czego wam i sobie życzę.

JC

Data: 2010-03-26 23:32:03
Autor: Slawek SWP
Różnice
Użytkownik JC napisał:
> [...]
Sprawiedliwość na zawsze pozostaną już tylko smutnym i coraz mniej znaczącym
epizodem historii najwnowszej. Czego wam i sobie życzę.

Nie życzysz sobie prawa stosowanego tak samo wobec każdego(?)