R贸wni i r贸wniejsi wobec prawa.

Data: 2015-10-01 19:46:11
Autor: re
R贸wni i r贸wniejsi wobec prawa.

U偶ytkownik "marsel"

Cz艂onek zarz膮du w pewnym powiecie zosta艂 z艂apany przez policj臋 jak
prowadzi samoch贸d pod wp艂ywem alkoholu. Traci z tego co wiem prawo
jazdy, policja jednak wyst臋puje do prokuratury o warunkowe umorzenie
sprawy. Prokuratura przychyla si臋 do wniosku i kieruje spraw臋 do s膮du.
Je偶eli s膮d przyklepie to o co wnioskuje policja i prokurator, to
rozumiem, 偶e go艣膰 nie poniesie wi臋cej 偶adnych konsekwencji, zgadza si臋?
To mam w takim razie dwa pytania.
1. Czy ja jako zatroskany obywatel mam jakie艣 prawo/mo偶liwo艣ci odwo艂a膰
si臋 od takiego przebiegu sprawy 偶eby go jednak potraktowano jak ka偶dego
innego?
2. Czy mog臋 jako艣 oficjalnie uzyska膰 wszystkie uzasadnienie lub wgl膮d w
papiery 偶eby w przysz艂o艣ci gdy mi zdarzy si臋 taka wpadka te偶 skorzysta膰
z takiego nadzwyczaj 艂agodnego potraktowania?
-- -
Musia艂by艣 zosta膰 np oskar偶ycielem posi艂kowym

https://pl.wikipedia.org/wiki/Oskar%C5%BCyciel_posi%C5%82kowy

R贸wni i r贸wniejsi wobec prawa.