[kronika2prl] R贸wno艣膰 i r贸wniejszo艣膰 w obec prawa

Data: 2011-06-26 23:19:43
Autor: mi
[kronika2prl] R贸wno艣膰 i r贸wniejszo艣膰 w obec prawa
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9846552,Ciagany_po_sadach__bo_zabral_zlotowke.html

"Kurator wkroczy do rodziny Z. z Rzeszowa i sprawdzi, czy 13-letni Damian " nie wykazuje innych przejaw贸w demoralizacji". Pow贸d? Ch艂opak z w贸zka na zakupy wyci膮gn膮艂 z艂ot贸wk臋. (...) na monitoringu wcze艣niej zauwa偶y艂, jak 13-latek zabiera z艂ot贸wk臋."

Jako艣 tak mi si臋 przypomnia艂o post臋powanie, o kt贸rym wspomina艂 Mariusz Kami艅ski, gdzie funkcjonariusze CBA nagrali kontrolowane wr臋czenie 艂ap贸wki s臋dziemu WSA a post臋powanie przypadkowym przypadkiem utkn臋艂o gdzie艣 mi臋dzy p贸艂kami i od dw贸ch lat si臋 marynuje. Koledzy i kole偶anki mendy nie b臋d膮 nawet mieli mo偶liwo艣膰i uwalenia wniosku o uchylenie immunitetu?! Bo, 偶e 艂atwo skazuj膮 czy zamykaj膮 tymczasowo niezwi膮zanych z sitwami to wiem.

[kronika2prl] R贸wno艣膰 i r贸wniejszo艣膰 w obec prawa